Autor: Pani_Wu
Dodany 31.01.2012 20:57
Akcja 52 książki - raport ze stycznia 2012
1. Dziecko Noego (Schmitt Éric-Emmanuel) - 5,0
2. Ewangelie gnostyckie (Pagels Elaine) - 5,0
3...
Autor: magdarynka29
Dodany 31.01.2012 20:25
1. Płonący most - 6
2. Sosnowe dziedzictwo - 4
3. Ogród kości - 5
4. Ty umrzesz pierwszy - 4,5
5. Powiedz, że mnie kochasz - 4,5
6. Dolina umarły...
Autor: junix
Dodany 31.01.2012 16:11
Zapomniałem zupełnie o nich... To już dwa lata. Czas szybko zleciał. Trochę książek przeczytało się w tym czasie, więcej by się oczywiście chciało. Al...
Autor: Johanan
Dodany 30.01.2012 20:57
STYCZEŃ
(1) 1. Malowany człowiek: Księga II - 4,0
(2) 2. Pustynna Włócznia: Księga I - 4,5
(3) 3. Pustynna Włócznia: Księga II - 5,0
(4) 4. Wielki...
Autor: anek7
Dodany 30.01.2012 18:28
Po raz kolejny na BiblioNETce ruszyła akcja "Wędrująca książka". I tak kilkanaście dni temu dotarła do mnie książka Kukułka.
Chociaż na oko Kajzer...
Autor: alicja225
Dodany 30.01.2012 17:44
"Kiedy rozmawiali, nie patrzyli na siebie. Świeże pary cały czas na siebie patrzą; stałe nie potrzebują częstej weryfikacji."
"Na to, co napr...
Autor: margines
Dodany 29.01.2012 22:18
Wędrówki Szyszkowego Dziadka
- książka to tak piękna i wartościowa,
a tutaj o niej ani słowa?!
Tak więc, by nie tracić już czasu,
powędrujmy prędz...
Autor: marjory23
Dodany 29.01.2012 16:14
W roku 2012 planuję zrobić powtórkę z lektur szkolnych, tych zapomnianych i nielubianych oraz nadrobić lekturowe zaległości. Ciekawe co z tego wyjdzie...
Autor: jenny
Dodany 28.01.2012 17:32
Dinozaury
Do napisania tej czytatki skłoniła mnie wysoka nota, jaką ta pozycja dostała w Biblionetce. Niedawno wpadł mi w ręce artykuł na temat tej...
Autor: baggio1
Dodany 28.01.2012 14:35
Czytelnik może żyć życiem tysiąca ludzi, zanim umrze – rzekł Jojen. – Człowiek, który nie czyta, ma tylko jedno życie.
Autor: alicja225
Dodany 28.01.2012 10:36
Kochani!!!
Zawsze myślałam, że nie będę pisała czytatki urodzinowej. Wydawało mi się, że to tak jakbym mówiła " hallo, ludzie, pamiętajcie o mn...
Autor: first-pepe
Dodany 27.01.2012 23:29
"Oddychamy, obserwujemy, rozmawiamy, myślimy, komunikujemy się - czyli po prostu żyjemy, nie do końca zdając sobie sprawę, w jak zadziwiające procesy ...
Autor: norge
Dodany 27.01.2012 14:14
Rosja mnie dziwnie fascynuje. Nie, nie aż tak, abym chciała jeszcze raz tam pojechać, bo 10-dniowy pobyt w Moskwie w 1989 roku skutecznie mnie z takic...
Autor: Annvina
Dodany 27.01.2012 10:11
Gdy w listopadzie byłam w Polsce u moich rodziców zobaczyłam moją młodszą siostrę czytającą Szóstką klepkę. I jakoś tak mnie wzięło na Jeżycjadę... Ow...
Autor: maramara
Dodany 26.01.2012 22:54
Kroki w nieznane: Almanach fantastyki 2005
CHIANG — SIEDEMDZIESIĄT DWIE LITERY (2,5)
Toporna, sucha, pokraczna bryła, pozbawiona klasy i eleganc...
Autor: first-pepe
Dodany 26.01.2012 20:15
Nareszcie! Najlepszy zbiór opowiadań/minipowieści, jaki dane mi było do tej pory przeczytać. Mirek Obarski z ekipą odwalili kawał znakomitej roboty. A...
Autor: Bozena
Dodany 26.01.2012 14:16
Choć refleksja nie dotyczy konkretnej książki, a powrotu piłkarzy ręcznych z ME z niczym, to właśnie w czytatniku zapisuję słowa – dawne słowa – warte...
Autor: agaciau
Dodany 25.01.2012 21:43
Styczeń. Wyprzedaż w księgarni internetowej Weltbild Świat Książki. Na początek próbuję delikatnie - zamawiam dwie książki, kurierem, za pobraniem. Je...
Autor: Fiona54
Dodany 25.01.2012 21:32
Gdy przeczytałam, że niektórzy krytycy porównują jego pisarstwo do twórczości Johna Steinbecka stałam się nieufna. Z wielką uwagą i podejrzliwością za...
Autor: marfa
Dodany 25.01.2012 21:16
1. Greeley Andrew M. - "Grzechy kardynalne"
2. Greeley Andrew M. - "Piekłowstąpienie"
3. Yann Martel - "Życie Pi"
4. Evans Richard P. - "Stokrotki ...