Autor: first-pepe
Dodany 31.07.2011 23:43
Spotykamy się przypadkiem, nieopatrznie, trochę zawstydzeni własną nieuwagą, omijamy się bardzo uważnie, wybieramy inne szlaki i nasze kroki niemal ni...
Autor: adas
Dodany 31.07.2011 22:28
A "Adibas" to mi się najbardziej kojarzy z inną książką na literkę "A", mianowicie z "Auschwitz" Gustavo Nielsena.
A dlaczegoż to?
Albowiem.
...
Autor: first-pepe
Dodany 31.07.2011 19:24
Ten ciągły lęk przed rozstrzygnięciem, przed działaniem, przed życiem sprawia, że żyjąc, udaję życie, żyję obok siebie, wyobrażając sobie tylko, jak t...
Autor: norge
Dodany 31.07.2011 18:08
WRZESIEŃ
Wypalone cienie Odkrycie tego miesiąca. Jest recenzja: Wielokulturowa saga rodzinna. Ocena 6.
Krowy, świnie, wojny i czarownice: Zagadk...
Autor: yyc_wanda
Dodany 31.07.2011 16:34
The Man Who Loved Jane Austen - Sally Smith O'Rourke, ocena 2
Tytuł książki, który mnie zaintrygował. Po nie tak dawnym przeczytaniu fikcyjnych wsp...
Autor: luckyluk
Dodany 29.07.2011 21:02
First of all, I mean before I'll write something hm...more meaningful at least for me, I'd like to introduce myself :) In English my name would be Luk...
Autor: madziaq
Dodany 29.07.2011 13:58
0. bardzo!
1. chcę ++
2. chyba chcę +
3. być może +-
4. no nie wiem -
5. :/ --
Autor: karreu
Dodany 28.07.2011 19:28
Katarzynka
Czytałam "Katarzynę" dziecięciem będąc, bo stała na półce obok serii Goscinnego o Mikołajku. Nie lubiłam tej książeczki, wydawała mi się...
Autor: Natii
Dodany 28.07.2011 17:59
Lipiec 2011
1 (24). Lustra miasta
2 (25). Alicja w Krainie Czarów => akcja Czas na Klasykę
Sierpień 2011
1 (26). Gwiazdy nad Afryką
2 (27)...
Autor: Natii
Dodany 28.07.2011 17:55
Maj 2011
1 (14). Kłamczucha powtórka => Klub z Kawą nad Książką
Czerwiec 2011
1 (15). Lista pana Rosenbluma
2 (16). Saturn: Czarne obrazy z ...
Autor: Kuba Grom
Dodany 27.07.2011 22:00
Z "Armagedonu w retrospektywie" Kurta Vonneguta:
"Gdyby Jezus żył w naszych czasach, zabilibyśmy go za pomocą zastrzyku. Coś takiego nazywam postęp...
Autor: cysiau
Dodany 26.07.2011 20:37
Od czasu obejrzenia w zeszłym roku filmu "Templariusze. Miłość i krew" nie mogę wyrwać się z tematyki wypraw krzyżowych.
Najpierw przeczytałam powieś...
Autor: Krzysztof
Dodany 26.07.2011 19:58
03.04.2011
Już dwa tygodnie wcześniej miałem ustalony plan wyprawy: samochód zostawić na poboczu tej samej uliczki w Sokołowsku, i pójść tam, gdzie n...
Autor: gosiaw
Dodany 25.07.2011 23:42
Długo trwało zgromadzenie odpowiedniego materiału, ale czytatka obiecana w wątku Właśnie czytam/przeczytałem gniota... nareszcie jest gotowa. Arcycie...
Autor: Pan Herbatka
Dodany 25.07.2011 23:08
Bardzo często spotykałem się z opinią (jakże przecież nietrafioną!), że czytanie książek jest dla ludzi starszych. Taki pogląd bardzo mnie denerwuje. ...
Autor: moi.etrangere
Dodany 25.07.2011 21:24
Od dawna jestem entuzjastką książek Irvinga Stone'a. "Udrękę i ekstazę" uważa się powszechnie za najlepszą i najambitniejszą w jego dorobku, ale, jako...
Autor: dot59
Dodany 25.07.2011 19:05
Dziennik światowej damy [Szymanowska-Malewska Helena], obracającej się w kręgach arystokratycznych i artystycznych (matka – znana pianistka, mąż – fil...
Autor: Destination unknown
Dodany 25.07.2011 18:31
Być może był to błąd, czytać tą książkę, bez uprzedniego sięgnięcia po "Kubusia Fatalistę". Sama nie wiem. Pewnie, jeśli nadarzy się okazja tak zrobię...
Autor: izabela.o
Dodany 25.07.2011 14:21
1.Niemiecki bękart
2.Ballada o chaosiku
3.Syrenka
4.Śmierć na Nilu
5.Latarnik
Autor: MartaGru
Dodany 24.07.2011 19:15
Od czasów „Millennium” Larssona mamy do czynienia ze zjawiskiem boomu kryminałów szwedzkich. Tak, jak po sukcesie sagi „Zmierzch” autorstwa Stephenie ...