Autor: Siledhel
Dodany 30.11.2009 22:37
Biblioteka Uniwersytetu Wrocławskiego jest cudowna - mają wszystkie tomy "Malarstwa...", które tak po prostu można sobie wypożyczyć i wziąć do domu. N...
Autor: Siledhel
Dodany 30.11.2009 22:30
Przeszczęśliwym studentem wymarzonej Szkoły poetów będąc i – w związku z tym – przygotowując się do kolokwium, przeczytałem najróżniejsze opracowania ...
Autor: asoczynski@wp.pl
Dodany 30.11.2009 21:50
Dopiero zaczynam w Biblionetce, a przecież mógłbym kończyć, gdyż jestem stary. Ale moi niektórzy rówieśnicy nawet nie zaczęli. Niektórzy nie potrafią ...
Autor: moreni
Dodany 30.11.2009 20:43
- Narodziny magii (Downer Ann) - 4,5 (książka dość wyraźnie inspirowana Harrym Potterem, ale przeuroczy humor i brak nachalności tych inspiracji spraw...
Autor: zwierciadło
Dodany 30.11.2009 17:39
Rozpoczęłam lekturę nowej powieści Antoniego Libery pod tytułem " Godot i jego cień". To historia fascynacji pisarza Samuelem Beckettem i jego twórczo...
Autor: Astral
Dodany 28.11.2009 13:46
Bradbury'emu należy się szóstka. Ale jak tu postawić 6, skoro nie jest to oryginał (100 opowiadań), a skromny wyimek. W dodatku są tu powtórki (np. ze...
Autor: ola.jarynska
Dodany 27.11.2009 14:17
Tak, to jest poradnik.
To jest najlepszy poradnik jaki miałam w swoich rękach. Przeczytałam z przyjemnością. Po lekturze mam wrażenie jakbym odkrył...
Autor: moldur
Dodany 24.11.2009 17:49
Szara rzeczywistość Polski Ludowej widziana oczyma dziecka. Tak w jednym zdaniu można zrelacjonować wydarzenia Wrońca - najnowszej powieści Jacka Duka...
Autor: irminka1996
Dodany 24.11.2009 17:00
Seria Heartland to super książki. Podoba mi się, ponieważ lubię książki obyczajowe, lubię konie. Zapraszam wszystkich do przeczytania tej serii. Obecn...
Autor: parkstein
Dodany 23.11.2009 18:47
To już się robi żenujące, naprawdę. Przeczytałem "Dobrą panią" (nowela) Elizy Orzeszkowej. (Przeczytałem ją w około godzinę, zawsze szybko czytałem; m...
Autor: irminka1996
Dodany 23.11.2009 16:34
W pierwszej mojej czytatce za dużo nie napiszę tylko tyle, że....
Chciałabym z kimś popisać o sobie, o książkach itp. itd.
Czekam na odpowiedzi ...
Autor: Darjad
Dodany 23.11.2009 14:46
Przeczytałam ,,W pustyni i w puszczy".Przychodzi mi jedno określenie do głowy,a mianowicie:genialne.Cały czas ,,chodzą" za mną niektóre sceny np. poja...
Autor: gadd
Dodany 23.11.2009 09:42
Do agencji detektywistycznej Julie i Bobby'ego Dakotów zgłasza się niezwykły klient: nie pamięta niczego prócz swego nazwiska, innego zresztą niż na p...
Autor: wyciszka
Dodany 22.11.2009 21:50
Mankell dziecięcy.
Autor: holly23
Dodany 21.11.2009 13:49
Szukam pozycji Stefani Bartola (Stefania Bartola- nie deklinujac). Po niemiecku ta ksiazka nazywa sie "Herz aus Schokolade"- czyli serce z czekolady, ...
Autor: miłośniczka
Dodany 21.11.2009 13:25
Rok, może dwa lata temu, wtedy, gdy zauroczyła mnie powieść Toma Robbinsa pod (jakże ciekawym) tytułem "Perfumy w rytmie jitterbuga", rozmawiałam o ni...
Autor: carmaniola
Dodany 21.11.2009 08:43
Szklane odpryski. Spaprane życie. Przegrani ludzie. Brudy i fizjologia. Morze goryczy. A wszystko związane nicią literatury. Nie dziwi nic. Nie dziwi,...
Autor: alwa
Dodany 20.11.2009 20:05
* Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz - Lisa See (5,5)
* Tomek w krainie kangurów - Szklarski (2,5)
* Makbet (Szekspir) - (4,0)
* Na koniec świat...
Autor: misiabela
Dodany 19.11.2009 22:26
Opracowałam doskonały grafik czytania książek, które dziwnie się rozpanoszyły w moim domu. Ale po kolei...
Zauważyłam - czytając wasze wpisy, notki, ...
Autor: moreni
Dodany 19.11.2009 21:38
Jakiś czas temu zapisałam się do Dyskusyjnego Klubu Książki. Co prawda teraz uczestniczę w nim korespondencyjnie, bo studiów czas i daleko do ogniska ...