Autor: yantri
Dodany 31.10.2010 21:24
Przeczytane:
PAŹDZIERNIK 2010
Trzeci najazd Marsjan - 4.0
Matadora - 5.0
Cyteen: Oczyszczenie - 4.0
Cyteen: Powtórne narodziny - 4.0
Cyteen:...
Autor: mafia
Dodany 31.10.2010 21:06
Cóż na okres wrzesień/październik zaliczyłam "Hrabinę Cosel". A kolejne miesiące przed nami i nie mam pomysłu co przeczytać. A mam chęć na coś klasycz...
Autor: Mia Wallace
Dodany 31.10.2010 19:36
1. Gwałt: Opowieść miłosna (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) (5)
2. Krwawy południk (McCarthy Cormac (właśc. McCarthy Charles)) (4,5)
3. E...
Autor: Snookerka
Dodany 31.10.2010 18:03
W październiku przeczytałam:
Mózg 5,0
Delfiny z Pern 5,0
Dziesięć słów o miłości: Małżeństwo i rodzina dziś 5,0
Miłość ponad czasem: Histori...
Autor: anek7
Dodany 31.10.2010 13:04
Mija kolejny miesiąc i czas na pewne podsumowania. Z zaplanowanych trzech książek zrobiło mi się siedem, więc ilościowo ten miesiąc zaliczam do udanyc...
Autor: lilka233
Dodany 31.10.2010 09:35
Bogaty bankier finansuje badania umożliwiające udowodnienie istnienia Boga i nieśmiertelnej duszy.Układy panujące w placówce badawczej w Lozannie ukaz...
Autor: Fiona54
Dodany 30.10.2010 22:57
Haruki Murakami jest poczytnym autorem, ale tak się złożyło, że książka "Na południe od granicy, na zachód od słońca" jest moją pierwszą tego autora. ...
Autor: lilka233
Dodany 30.10.2010 10:17
Fajna książka, ale przesłodzona. Wszystko w niej jest wspaniałe,idealne, takie...amerykańskie.Nawet tragedie są OK.
Autor: lilkaa6
Dodany 30.10.2010 01:21
10/10
Seria książek o Harrym Potterze z pewnością warta jest przeczytania i docenienia. Bardzo dobrze napisane książki,niezmiernie wciągające i świ...
Autor: lilkaa6
Dodany 30.10.2010 01:11
Marina 5/10
Cień wiatru 5/10
Gra anioła 1/10
Łatwiej jest mi określić która z tych książek jest najgorsza niż która jest z nich najlepsza. Jak dl...
Autor: lilkaa6
Dodany 30.10.2010 00:41
7/10
Niesamowicie lubię książki tej autorki a Siódmy zmysł jest kolejną pozycją wartą polecenia. Bardzo wciągająca książka jak zwykle, lekka i przy...
Autor: dot59
Dodany 29.10.2010 16:10
Naprawdę nie wiem, co mam o tej książce powiedzieć i całe szczęście, że nie jestem zobowiązana do napisania z niej „prawdziwej” recenzji, bo sprawiłob...
Autor: lilkaa6
Dodany 29.10.2010 11:38
7/10
Przyjemna w czytaniu, lekka i wciągająca. Warta polecenia w wolnej chwili. Niewątpliwie z bardzo ciekawym i niespodziewanym zakończeniem.
Autor: Annvina
Dodany 29.10.2010 11:36
Kochani Biblionetkowicze!
Od kilku miesięcy chodzi mi po głowie pewien pomysł. Może biblionetkowe urodziny to okazja, żeby się z Wami nim podzielić...
Autor: Annvina
Dodany 29.10.2010 11:33
To już trzy lata!!! Właśnie dzisiaj!
A może tylko trzy?
Kiedy myślę „trzy lata” to się wydaje niewiele – plus/minus jedna dziesiąta mojego życia, al...
Autor: lilkaa6
Dodany 29.10.2010 11:27
10/10
Osią fabuły rozgrywającej się w Afganistanie w ciągu ćwierć wieku, są dzieje dwóch kobiet, które zrządzeniem losu poślubią tego samego mężczyzn...
Autor: lilkaa6
Dodany 29.10.2010 11:11
20/10 :)
Trylogia jest po prostu wspaniała, wzruszająca. Piękna historia miłości ukazana na tle okrucieństw II Wojny Światowej.
Polecam gorąco - ...
Autor: lilkaa6
Dodany 29.10.2010 11:04
Ocena 7/10
Bardzo dobra książka na niedzielne popołudnie. Lekka i przyjemna łącząca w sobie triller z nutą romansu.
Czerwony szal, roller coaster...
Autor: Neelith
Dodany 28.10.2010 18:44
Dzisiaj przeczytałam w gazecie ciekawy artykuł. Może to wstyd, że nie wiedziałam o tym wcześniej. Ale czy Wy słyszeliście już że:
"Dzięki dolarom ...
Autor: misiak297
Dodany 28.10.2010 18:13
Jakie to czasem cudeńka można znaleźć na antykwarycznych wyprzedażach! I choć będę płakał i tęsknił za antykwariatem dworcowym w Katowicach (ach, się ...