Autor: kliva
Dodany 31.05.2012 18:23
Zainspirowana niektórymi czytatkami użytkowników, stwierdziłam, że ja też stworzę osobiste podsumowanie miesiąca. Mogę poszczycić się następującymi dz...
Autor: Fiona54
Dodany 30.05.2012 21:53
Powieść Stracony poranek traktuje o losach trzech kobiet na przestrzeni kilkudziesięciu lat dwudziestego wieku. Wszystkie one związane są ze sobą wię...
Autor: magdarynka29
Dodany 30.05.2012 21:07
Biografia / autobiografia / pamiętnik
Bruno Schulz: Listy, fragmenty - 87%
Księga listów - 85%
Za drutami - 83%
Fantasy
Ostatnia z dzikich - 95...
Autor: first-pepe
Dodany 29.05.2012 17:28
Góry są dla mnie wszystkim, co najważniejsze, nie ma w przyrodzie nic bardziej pobudzającego zmęczonego życiem ducha niż widok poszarpanych grani, gór...
Autor: Admin
Dodany 28.05.2012 17:12
Jutro od 6:00 rano do 11:00 BiblioNETka będzie wędrować na nowy, potężny serwer, warto więc już dziś pobrać najnowsze rekomendacje bo jutro ich nie bę...
Autor: Farben
Dodany 28.05.2012 12:30
Fiodor Dostojewski - Zbrodnia i Kara 5,5/6
Autor: kocio
Dodany 28.05.2012 11:00
Jest ciepło, mam trochę czasu bez roweru i mogę sobie znów poczytać. Czytając odpoczywam, zaskakuje mnie w tym jednak, że książka wcale nie jest lekka...
Autor: tynulec
Dodany 26.05.2012 00:56
Chciałabym nieraz wyjąć aparat i sfotografować czytającego w parku, w pociągu, w tramwaju. Pokusa jest silna, bardzo silna, bo widok takich ludzi jest...
Autor: kocio
Dodany 24.05.2012 23:23
...a dziś akurat moje 8. "urodziny" BiblioNETkowe... Hihi! =} Chyba z tej okazji wkrótce posłucham swojego świeżo zakupionego pierwszego pełnowymiarow...
Autor: Verissa
Dodany 24.05.2012 20:16
"Ta, którą nigdy nie byłam: to moja pierwsza książka Majgull Axelsson, ale wiem już teraz z pewnością,że nie ostatnia :d Pisarkę poleciła mi osoba- k...
Autor: mafia
Dodany 24.05.2012 16:43
Zainspirował mnie temat Misiabeli i postanowiłam posprawdzać jakie są moje "jedynki" w poszczególnych gatunkach literatury pięknej:
- biografia/aut...
Autor: karasek38
Dodany 22.05.2012 22:49
1. Wikingowie
2. Gildia Magów
3. Nowicjuszka
4. Dotyk zła
5. Tropem Xameleona
6. Ferdydurke
7. Polska Jagiellonów
8. Największa przygoda mego ż...
Autor: norge
Dodany 22.05.2012 22:44
Michael McCormick – „Narodziny Europy. Korzenie gospodarki europejskiej”
Erzsébet Fuchs – „Ostatni statek z Odessy”
Will Eisner – „Spirit – Najlepsz...
Autor: karasek38
Dodany 22.05.2012 22:13
1. Złe dni
2. Rozdroża
3. Potop
4. Kłamca
5. Bóg marnotrawny
6. Malowany człowiek: Księga I
7. Malowany człowiek: Księga II
8. Wnuk
9. Ochłap ...
Autor: first-pepe
Dodany 22.05.2012 11:44
Pierścień leży i kwiczy, jeśli idzie o kreację bohaterów. Niestety pod tym względem Baxter zaliczył maksymalną wtopę, bohaterowie są niewiarygodni emo...
Autor: first-pepe
Dodany 22.05.2012 11:08
Pierwszy tom serii przygód o Tomku Wilmowskim, czyli "Tomek w krainie kangurów" był ok. Letnia przygoda, w zasadniczo przyjaznym kraju australijskim, ...
Autor: carmaniola
Dodany 21.05.2012 11:23
Yoknapatawpha, w języku Indian Czikasawa „Ziemia podzielona wodą” (proszę mnie nie pytać jak to się wymawia, bo ja nawet tego nie piszę za każdym raz...
Autor: asia573
Dodany 20.05.2012 20:41
Zazwyczaj jestem raczej sceptycznie nastawiona do tego typu zarówno książek, jak i filmów. Jednak w tym przypadku jest inaczej i czuję, że mogę się do...
Autor: anek7
Dodany 20.05.2012 20:08
Piękna pogoda, siedzę sobie na balkonie, Piotrek na podwórku bawi się w Robin Hooda a Robert gdzieś się ukrył w garażu - czyli leniwe wiejskie popołud...
Autor: Auriga
Dodany 20.05.2012 09:47
Piers Anthony tworzy świat obfitujący w szczegóły. W pewnych momentach jest to nieco męczące. W Xanth na każdym kroku czeka mordercze zwierze (lub roś...