Autor: EPA!
Dodany 30.09.2012 21:13
Jeśli powiem, że było wspaniale, to chyba nikogo specjalnie nie zaskoczę, bo każdy ze zlotowiczów (jak dotąd) to potwierdza. Jestem ciekawa, czy ktoś ...
Autor: mafia
Dodany 30.09.2012 15:44
A mi dzisiaj wyskoczył torcik i mówi mi, że już 8 lat jestem w Biblionetce. ;)
Autor: Lenia
Dodany 29.09.2012 22:03
"Czasami zastanawiam się, czy uczucie frustracji i bezsiły, doznawane przez tak wielu, zwłaszcza młodych ludzi, we współczesnym świecie, nie jest spow...
Autor: Puchata Owca
Dodany 29.09.2012 11:10
Kościotrzep stanowi całkiem niezłą lekturę steampunkową. Co prawda niewiele tu technologii parowej, jednak pozostałe nowinki technologiczne powinny za...
Autor: Puchata Owca
Dodany 29.09.2012 11:08
Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 aż do Pan Lodowego Ogrodu: Tom 4.
Jestem w trakcie czytania czwartego tomu. Recenzję dodam po zakończeniu całego cyklu.
Autor: Puchata Owca
Dodany 29.09.2012 11:04
15 blizn kupiłam na wakacjach, w zasadzie na próbę. Miałam ochotę na nieco mroczniejszy klimat, a nie mogłam się zdecydować na żadnego konkretnego aut...
Autor: Puchata Owca
Dodany 29.09.2012 11:03
Rozważna i romantyczna
Recenzję dodam za niedługo...
Autor: Puchata Owca
Dodany 29.09.2012 11:02
Duma i uprzedzenie - istna klasyka gatunku. Do przeczytania książki skłoniło mnie uwielbienie, którym darzę miniserial BBC z 1995 roku, będący ekraniz...
Autor: Puchata Owca
Dodany 29.09.2012 10:59
Do tej pory przeczytałam pierwsze dwa tomy: Lewiatan, Behemot.
Książki bardzo przypadły mi do gustu. Darwinistyczne stwory kontra chrzęstowa techno...
Autor: Puchata Owca
Dodany 29.09.2012 10:37
Czytałam wszystkie trzy tomy: Gildia Magów, Nowicjuszka, Wielki Mistrz.
Trylogia bardzo mi się podobała, choć główna bohaterka z początku niezmiern...
Autor: alkippe
Dodany 28.09.2012 22:39
" - Kiedy najgorsze, co może ci się zdarzyć, rzeczywiście ci się przydarza, a ty to jakoś znosisz, wtedy jesteś najsilniejszym człowiekiem na świecie....
Autor: awiola
Dodany 28.09.2012 20:28
„Zobacz tę książkę jako to, czym ona jest: źródłem inspiracji, nie żadną Biblią!”
Jako mała dziewczynka zawsze marzyłam o tym aby zostać wróżką. Ch...
Autor: Pani_Wu
Dodany 27.09.2012 19:48
Lipiec - sierpień - wrzesień
1) Czas w dom zaklęty (Enerlich Katarzyna) 5,0
2) Moja mama czarownica: Opowieść o Dorocie Terakowskiej(Nowak ...
Autor: Frider
Dodany 26.09.2012 21:13
Siła strachu
Siła strachu to jedno ze słabszych dzieł Alistaira MacLeana. Lubię jego twórczość, a „Stacja Arktyczna Zebra” to jedna z moich ulubion...
Autor: Frider
Dodany 26.09.2012 21:07
Wyspy szaleństwa
Książka mówi o wydarzeniach, które- bardzo atrakcyjne swoją treścią- nie są zbyt często spotykane w literaturze. Mowa mianowicie –...
Autor: Frider
Dodany 26.09.2012 20:59
We własnej skórze
To książeczka, którą pamiętam z dzieciństwa. Nie pamiętałem , oczywiście, przed rozpoczęciem lektury szczegółów tego dziełka, ale...
Autor: Frider
Dodany 26.09.2012 20:55
Głodny jak morze
Znowu delikatnie słabsza książka Wilbura Smitha. Na plus zaliczam osadzenie jej we współczesności- lubię książki tego autora rozgr...
Autor: Frider
Dodany 26.09.2012 20:45
Egipcjanin Sinuhe
Do książki podchodziłem z dużymi nadziejami, liczyłem na jedną z przygód życia, których można doświadczyć tylko z książką. Pamięt...
Autor: dot59
Dodany 26.09.2012 14:13
Dobry kryminał/thriller nie jest zły. Wychodząc z tego założenia, podczas buszowania w oceanie różnych innych gatunków literatury systematycznie zawad...
Autor: awiola
Dodany 25.09.2012 20:23
„Zapłacisz tyle, ile ona jest dla ciebie warta”
Czytając tytuł książki, byłam przekonana, że jej fabuła osnuta będzie wokół jakiś zjawisk nadprzy...