Autor: Florice
Dodany 17.06.2012 21:58
Co za dzień! Skończyłam dzisiaj sesję i oficjalnie zaczęłam wakacje. Postanowiłam uczcić to dawno odkładaną z powodu nauki książką "Sztuka ścigania si...
Autor: awiola
Dodany 17.06.2012 16:42
„Tkwi w nas jądro, czyli dusza, której nikt i nic nie może unicestwić. Jeśli chodzi o zło, to nie jest one bytem jak dobro. Zło jest metafizyczną próż...
Autor: misiak297
Dodany 17.06.2012 14:06
Na początku tej czytatki chciałbym podziękować mojej drogiej Endze. Kochana, urocza bigamistko to dzięki Tobie błyskawicznie zaznajomiłem się z cudown...
Autor: Annathea
Dodany 17.06.2012 12:59
Chyba jestem za stara albo zbyt cyniczna, ale żaden z tematów, mających mnie zszokować, nie poruszył mnie. Szalony naukowiec? Żony-dzieci? Zniszczony ...
Autor: asia_
Dodany 15.06.2012 23:07
1. Moulin Rouge: Powieść o życiu Henryka de Toulouse-Lautreca - 5,0.
Bardzo dobrze napisane, zupełnie jak u Irvinga Stone'a. Losy Henryka są jednoc...
Autor: Fiona54
Dodany 15.06.2012 22:08
Książka ta to klejnot literacki. "Pani Dalloway" Virginii Woolf. Nie będę się rozpisywać. Przytoczę fragment.
"Ale już samo to, że jeden dzień nast...
Autor: Anna 46
Dodany 15.06.2012 19:01
Spotkany przypadkowo na „naszej klasie”; starszy kolega z ogólniaka, zaciągnięty na ukochaną stronę i na tej stronie błyskawicznie zaakceptowany przez...
Autor: Drobna
Dodany 15.06.2012 00:01
Level 26: Mroczne początki to rzecz, którą mogę rozpatrzyć na dwóch poziomach: fabuły i konstrukcji jako takiej książki i pomysłu na jej realizację
...
Autor: takaja25
Dodany 13.06.2012 23:35
1. Marzenia i tajemnice
2. Burka miłości
3. Tam, gdzie spadają anioły
Autor: awiola
Dodany 13.06.2012 19:00
„Można uciec od przeszłości, tak jak to zrobiła, ale nie można udawać, że nigdy nie istniała”
Leonard Foglia i David Richards, amerykański reżyse...
Autor: MELCIA
Dodany 12.06.2012 21:00
Dziś moje urodziny biblionetkowe. Jestem w trakcie intensywnego wkuwania przed sesją, więc napiszę tylko pokrótce: z całego serca dziękuję Wam za te 7...
Autor: yerba_mate
Dodany 12.06.2012 18:10
Пелевин В.О.,Числа - 3,0
Петрушевская Л., Свой круг - 6
Петрушевская Л., Медея - 5
Петрушевская Л., Мост Ватерлоо -5
Платонов А., Джан - 4,5
Пеле...
Autor: Annvina
Dodany 12.06.2012 11:29
Film "Mistrzyni gry" znam dość dobrze – oglądałam go kilka razy. Ponieważ był nagrany na jednej kasecie video, nawet nie wiedziałam, że to serial – tr...
Autor: Fiona54
Dodany 11.06.2012 17:39
Co czują dzieci rodziców obwinionych o ciężkie przestępstwo? Jak w dorosłym życiu mogą poradzić sobie z traumą bycia "współodpowiedzianym"? Czy mają p...
Autor: margines
Dodany 11.06.2012 11:18
Opowieści lekarza zwierząt
- Wg mnie niesamowita to uczta dla duszy,
chyba każdego "czytacza" poruszy,
ta do zoo wyprawa,
gdzie
- ze strony człow...
Autor: kc
Dodany 10.06.2012 20:00
"Jestem na etapie odnajdywania igły w stogu siana (...) co zresztą nie jest zbyt trudne. Trzeba tylko zastosować odpowiednie środki pomocnicze, na prz...
Autor: Farben
Dodany 10.06.2012 15:08
Stephen King - Komórka 3,5/6
Marina Lewycka - Zarys dziejów traktora po ukraińsku 3,5/6
Autor: misiak297
Dodany 10.06.2012 10:03
Ostatnio w ramach akcji "książki z własnej biblioteczki" sięgnąłem po Wpływowe kobiety Drugiej Rzeczypospolitej. Tę książkę kupiłem (no dobrze, właści...
Autor: yerba_mate
Dodany 09.06.2012 22:37
Z żalem zdałam sobie sprawę, że moja znajomość literatury rosyjskiej kończy się właściwie na latach 70. ubiegłego wieku (nie wliczając Pielewina, moje...
Autor: awiola
Dodany 09.06.2012 13:00
„Mężczyzna zawsze kupuje kobietę. Uczuciem, urokiem osobistym, inteligencją, obietnicami, ale jeśli potem oferuje tylko biedę jest łobuzem i oszustem”...