Pisanie? To nie takie proste ludziom czas zajmować.
(Znalezione przez Mariusza Szczygła w zeszycie pacjentki szpitala psychiatrycznego)
Lektury bez polskich wydań:
- Burley William John, Wycliffe and The Three Toed Pussy, 1968 - styczeń 2023 - 4
- Burley William John, Wycliffe and Death in a Salobrious Place, 1973 - grudzień 2015 - 5
- Colgan Jenny, Sunrise by the Sea - sierpień 2023 - 3,5
- Deary Terry, The Gorgeous Georgians, 1999 - marzec 2023 - 3
- Edwards-Jones Imogen, My Canape Hell, 2000
- Fiddy Roland, The Fanatics Guide to Dads - styczeń, 2020
- Hearn Hill Bonnie, Intern, 2003 - kwiecień 2017 - 4,5
- Hill Susan, A Kind Man, 2011 - marzec 2018 - 5
- Hoag Tami, Still Waters, 1992 - luty 2018 - 4
- Janger K., Korenblit M., Until We Meet Again. A True Story of Love and Survival in the Holocaust, 1983
- Jesse F. Tennyson, Murder and Its Motives, 1924
- Johnston Dough, Crash Land - styczeń, 2020
- Kasius Jennifer - Agatha Christie's Miss Marple. The Complete Novels in One Sitting - luty, 2019
- Matthews Carole, More to Life than This, 1999 - listopad 2016
- Neill Fiona, What the Nanny Saw, 2004 - 2013, 14?
- Norton Graham, A Keeper, 2018 - lipiec. 2021- 4,5
- Norton Graham, Holding, 2016 - grudzień 2018
- Norton Graham, Home Stretch, 2020 - sierpień 2021 - 6
- Norton Graham, The Swimmer, kwiecień 2022 - maj 2022 - 4
- Schenkar Joan, The Talented Miss Highsmith. The Secret Life and Serious Art of Patricia Highsmith, 2009 - 2015 - 5
- Wilson Andrew (ur. 1967), Beautiful Shadow: A life of Patricia Highsmith, 2003 - 2015 - 5
Autor: ahafia
Dodany 13.07.2019 21:37
1. /38/ Lokatorka / The Girl Before
One Folgate Street to elegancki, minimalistyczny dom w Londynie pod takim właśnie adresem. Nieduży, zbudowany...
Autor: ahafia
Dodany 15.06.2019 14:01
Czuję obrzydzenie do nowego wyglądu i funkcjonalności portalu. Nie wiem, jaką to trzeba być pangą biznesu, żeby schrzanić to, co było niezłe, ale skor...
Autor: ahafia
Dodany 03.06.2019 19:10
Maj raczej nieczytelniczy, a do tego utknęłam na dłużej w Krakowie za sprawą profesorowej Szczupaczyńskiej.
1. /29/ Z ciała i z duszy
Saga rozciąg...
Autor: ahafia
Dodany 30.04.2019 12:05
1. /22/ Autobiografia
Wbrew tytułowi, który mógłby sugerować porządek, są to raczej dość luźno snute wspomnienia starszej pani. Nie dziwi więc, że...
Autor: ahafia
Dodany 31.03.2019 12:47
1. /16/ Zakonnice odchodzą po cichu
Zaczyna się niepozornie, bo choć historie kolejnych byłych zakonnic są wstrząsające, to jednak utrzymane w pod...
Autor: ahafia
Dodany 28.02.2019 22:04
Imponująca liczba przeczytanych książek, w znacznej mierze dzięki czytnikowi, bo ebooki czytam, nie wiedzieć czemu, szybciej.
1./6/ Dni: Dziennik ...
Autor: ahafia
Dodany 01.02.2019 20:05
Trafił mi się niezły styczeń. Głównie pod względem jakości, ale i ilość jest zadowalająca. Oby tak do samego grudnia.
1. Czarny kot
W końcu odrob...
Autor: ahafia
Dodany 01.01.2019 13:39
Grudzień był trudny i dopiero w okolicach świąt pojawiła się ochota na czytanie, dlatego też mało, ale za to dobrze.
1. Śniadanie u Tiffany'ego czy...
Autor: ahafia
Dodany 25.11.2018 12:07
Miesiąc głównie pod znakiem akcji Czytaj.pl, o której jednak przypomniałam sobie całkiem przypadkowo po ponad tygodniu jej trwania. Fajnie byłoby, gdy...
Autor: ahafia
Dodany 04.11.2018 14:55
Agenda 21 to nie tylko tytuł książki, lecz także jak najbardziej prawdziwego dokumentu ONZ podpisanego w 1992 roku przez blisko 200 rządów, a mającego...
Autor: ahafia
Dodany 05.10.2018 17:38
We wrześniu jedynie Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek
"Urocza" - to był pierwszy przymiotnik, jaki mi przyszedł...
Autor: ahafia
Dodany 02.09.2018 14:48
W moich letnich ocenach i czytatkach zapanował pewien bałagan, trochę z powodu wakacyjnych wyjazdów, a trochę dlatego, że czytanie zupełnie mi nie szł...
Autor: ahafia
Dodany 15.07.2018 14:42
1. Requiem dla króla zbrodni
Harry jest właśnie u szczytu kariery. Zgromadzony dotąd majątek mógłby mu pozwolić na osiedlenie się w ulubionych tropik...
Autor: ahafia
Dodany 26.04.2018 17:00
Kwiecień okazał się wyjątkowo nieczytelniczy, bo tylko jedna marna książka i więcej nie będzie, bo trafił się akurat nawał pracy i jakieś inne drobne ...
Autor: ahafia
Dodany 01.04.2018 16:02
1. A Kind Man, Hill Susan - /5/
Książka z 2011, w Polsce nie została wydana, a pierwsza rzecz, jaka mi przychodzi do głowy na jej określenie, to pros...
Autor: ahafia
Dodany 23.02.2018 18:31
Uwaga, bo w treści zdradzam detale.
Dość długo zastanawiałam się co by tu mądrego napisać, no ale to jest po prostu romansidło i żadna sprytna zaba...
Autor: ahafia
Dodany 20.02.2018 09:33
Przynajmniej raz w roku zdarza mi się nieostrożność sięgnięcia do wielkich koszy ustawionych w supermarketach, a wypełnionych niechcianymi książkami t...
Autor: ahafia
Dodany 15.02.2018 21:21
"Wonder" to opowieść o jednym roku szkolnym dziesięciolatka, który obciążony genetycznie, ma przedziwną, niezbyt piękną twarz, przy czym są to eufemiz...
Autor: ahafia
Dodany 13.02.2018 14:58
Zabawna sytuacja, bo wystawiłam ocenę książce, której nigdy nie czytałam. Chodzi o pozycję, która w b-netce figuruje jako Wielki gracz, i której nigdy...
Autor: ahafia
Dodany 12.02.2018 18:15
Hoag Tami jest już znana w b-netce, ale tej książki akurat nie ma. Jest to pozycja wybitnie wypoczynkowa: nie nadwyrężająca nadmiernie szarych komórek...