Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
W maju przeważały książki bardzo dobre: 1. Jo Nesbo "Człowiek - nietoperz" 5/6 - świetny norweski kryminał. Po prostu. 2. Ann Patchett "Taft" 4/6 - właściwie nic się nie dzieje, ale zadziwiająco dobrze czyta się tę książkę. "Taft" nie dorównuje "Stanowi zdumienia", ale ma w sobie coś, co sprawia, że jednak czytasz i nie możesz się oderwać. 3. Simon Beckett "Chemia śmierci" 6/6 - każdy rozdział tej książki kończył się tak, że nie byłam w ...
Kwietniowe lekturki Suzanna Jones Ptak, który zwiastował trzęsienie ziemi (4) Kinga Choszcz Moja Afryka (6) Jan Twardowski Smak radości (3) Virginia Woolf Siedem szkiców (3) Diane Broeckhoven Jeden dzień z panem Julesem (5) Guy Burt Bunkier (3
Marcowe poczytajki Joyce Carol Oates Czarna dziewczyna, biała dziewczyna (4) John Maxwell Coetzee Elizabeth Costello (4) Marsha Mehran Zupa z granatów (6) Nicole Krauss Historia miłości (4) Ami Sakurai Koniec niewinności (3) Henning Mankell Biała lwica (5) Aleksandra Marinina Gra na cudzym boisku (3) Anne - Catharina Vestly Sekret taty i ciężarówka (4) Katarzyna Sowula Fototerapia (3) Barbara N. Łopieńska Książki i ludzie: Rozmowy Bar...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)