Autor: asia_
Dodany 07.03.2012 13:33
1. Martin Eden - 5,0.
Bardzo dobrze czytało mi się tę książkę tuż po lekturze "Żeglarza na koniu". Nie było zaskoczeń, wiedziałam, jak wszystko się...
Autor: berserkerka
Dodany 07.03.2012 10:08
Postanowiłam zebrać w jednym miejscu wszystkie cykle jakie kiedykolwiek zaczęłam czytać, a nie dokończyłam. O niektórych książkach nawet nie wiedziała...
Autor: Nemesis15
Dodany 06.03.2012 18:29
1.
Mówią o nim, że w zamian za sny każe sobie płacić życiem. Nie zabija co prawda, ale karmi się przyszłymi dniami. Wydaje mi się, że to plotka. Ciek...
Autor: morskieoko
Dodany 06.03.2012 14:33
Oprócz książki polecam też wywiad z Autorką na www.zakopanedlaciebie.pl
Ewa Matuszewska
Autor: Braltim
Dodany 05.03.2012 22:10
Magicznie przysiąść na fotelu, który niegdyś był tylko wspomnieniem czegoś innego. Tego czegoś co pragmatycznie daje wspomnienie chwil, lepszych z tyc...
Autor: anek7
Dodany 05.03.2012 21:30
Przez większość życia Massolit kojarzył mi się wyłącznie z "Mistrzem i Małgorzatą" Bułhakowa. Jednak od wczoraj (4 marca 2012, niedziela) mam jeszcze ...
Autor: takaja25
Dodany 05.03.2012 18:20
1. Pij, graj, używaj
2. Córeczka
Autor: takaja25
Dodany 05.03.2012 18:19
1. Bóg, kasa i rock'n'roll
Autor: jaruch
Dodany 04.03.2012 17:58
Rok temu, nie przypuszczałem ze zmieniam radykalnie swoje życie.
Autor: goszka89
Dodany 04.03.2012 17:10
W tym roku:
a) Biorę udział w akcji 52 książki w 2012.
b) Mam zamiar przeczytać jak najwięcej książek z własnej półki.
c) Postanowiłam przeczytać...
Autor: agaciau
Dodany 03.03.2012 19:27
Piąteb urodziny biblionetkowe spędzam z "Książkami" i "PaperMintem" na pisaniu pracy licencjackiej. Życzę sobie wszystkiego najksiążkowego! :))))
Autor: Auriga
Dodany 03.03.2012 18:22
Czyta się bardzo przyjemnie, jest napisana językiem naukowym ale w sposób który może zrozumieć każdy. Zawiera dużo przykładów z życia zwierząt, co mi ...
Autor: Reno001
Dodany 03.03.2012 17:16
Właśnie czytam tą książkę po raz piąty. Nie, nie przesadzam.
Jestem w niej zakochany od pierwszego czytania. za każdym razem odkrywam coś "nowego" -...
Autor: carmaniola
Dodany 03.03.2012 11:28
Drapnęłam w pośpiechu z półki z nowościami „Literaturę faszystowską w obu Amerykach” przekonana, że oto Bolaño eseistyczny i nareszcie czegoś się dowi...
Autor: first-pepe
Dodany 02.03.2012 23:29
TOMPAP napisał świetną, fachową recenzję powieści Źródło Mamerkusa
Ja pozwolę sobie spojrzeć na wielkie dzieło Leszka Białego z nieco innej strony....
Autor: Andune
Dodany 02.03.2012 21:58
Uwielbiam fantasy. Lubię zanurzyć się w świecie, który tętni magią, który tabunami przemierzają fantastyczne stworzenia i w którym nieskażeni cywiliza...
Autor: cysiau
Dodany 02.03.2012 16:31
Literatura angielska:
1. Mnich: Romans grozy
2. Frankenstein +
3. Manfred
4. Wichrowe Wzgórza +
5. Tessa d'Urberville: Historia kobiety czystej +...
Autor: Santaclaus777
Dodany 02.03.2012 13:32
1. Wszystkie opowiadania Bruno Schulza
2. Nieznośna lekkość bytu Kundery
3. Rok 1984 Orwella
4. Rękopis znaleziony w Saragossie Jana Potockiego
5....
Autor: JoannazKociewia
Dodany 01.03.2012 22:17
Nie stworzyłam w tym roku "czytatki motywacyjnej" z planami czytelniczymi - po prostu chciałabym zrealizować nietkniętą dotąd część postanowień z lat ...
Autor: yantri
Dodany 01.03.2012 21:49
Przybysz: Opowieść o pierwszym kontakcie (ponownie) - 5.0
Najeźdźca (ponownie) - 5.0
Spadkobierca (ponownie) - 5.0
Prekursor (ponownie) - 5.0
Słod...