W tym roku:
a) Biorę udział w akcji
52 książki w 2012.
b) Mam zamiar przeczytać jak najwięcej książek z własnej półki.
c) Postanowiłam przeczytać kilka książek o tematyce roślinnej (oczywiście szeroko pojętej;).
d) Wymyśliłam sobie prywatną akcję o nazwie "brakujący tom". Bardzo lubię ponownie spotykać tych samych bohaterów, dlatego przepadam za cyklami. Niestety, w mało którym czytanym przeze mnie, miałam okazję zapoznać się ze wszystkimi tomami. I takie "brakujące tomy" chcę przeczytać.
e) Planuję przeczytać jak najwięcej książek z tego zestawienia:
Smakowicie. Choć bez przesady, nie chciałbym, żeby kulinaria mi obrzydły ;)
f) Chcę przeczytać choć kilka książek o tematyce feministycznej, genderowej. Pomocna może być ta lista:
Lektury feministyczne, ale nie będę się do niej ograniczać.
g) Biorę udział w akcji
"Poznaj swojego wroga" : akcja czytelnicza. Wróg na marzec:
Solaris (
Lem Stanisław)
Kwiecień:
Imperium (
Kapuściński Ryszard)
h) Postaram się przeczytać kilka książek tematycznie związanych z II wojną światową. Od dzieciństwa to jeden z moich ulubionych obszarów czytelniczych.
Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie :)
Styczeń:
1.
Maria i Magdalena (
Samozwaniec Magdalena (właśc. Kossak Magdalena))
- 5,5 (własna półka)
Luty:
1.
Płetwa rekina i syczuański pieprz: Słodko-kwaśny pamiętnik kulinarny z Chin (
Dunlop Fuchsia)
- 5,5 (własna półka, smakowicie)
2.
Frost i mordercze zadanie (
Wingfield Rodney David)
- 5,5 (własna półka, brakujący tom)
3.
Talki w podróży (
Talko Leszek K. (pseud. Hagen Wiktor))
- 4,5 (własna półka, brakujący tom)
4.
Chochlą i mieczem (
Wachowicz-Makowska Jolanta)
- 4,5 (własna półka, smakowicie)
5.
Czarna lista (
Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina))
- 5 (własna półka, nie jest to brakujący tom, ale głównego bohatera znałam już z innych książek autorki)
6.
Ostatnia szansa, żeby dobrze zjeść (
Mallet Gina)
- 4,5 (własna półka, smakowicie)
7.
Frost i sroga zima (
Wingfield Rodney David)
- 5 (własna półka, brakujący tom)
8.
Zbrodnie roślin: Chwast, który zabił matkę Abrahama Lincolna i inne botaniczne okropieństwa (
Stewart Amy)
- 4,5 (własna półka, rośliny)
Marzec:
1.
Ludzie czystego serca (
Hill Susan)
- 5 (własna półka, brakujący tom)
2.
Zaklęci w milczeniu (
Hill Susan)
- 4 (własna półka, brakujący tom)
3.
Szkoła niezbędnych składników (
Bauermeister Erica)
- 5 (własna półka, smakowicie)
4.
Płotki giną pierwsze (
Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina))
- 5 (własna półka, brakujący tom)
5.
Gliny: Mówią o sobie swoimi słowami (
Baker Mark W.)
- 3,5 (własna półka)
6.
RockMann czyli Jak nie zostałem saksofonistą (
Mann Wojciech)
- 4,5 (własna półka)
7.
Warszawa (
Sokół Jarosław)
- 4,5 (własna półka, wojna)
8.
Skrawek błękitu (
Kata Elizabeth)
- 5 (wędrująca książka)
9.
Europa z płaskostopiem (
Kaczorowski Aleksander (ur. 1969))
- 5,5 (własna półka, rekomendacja BiblioNETki: 52%)
10.
Dłonie (
Warda Małgorzata (Szymańska-Warda Małgorzata))
- 5,5 (własna półka, rekomendacja BiblioNETki: 52%)
11.
Zimny pokój (
MacBride Stuart)
- 4,5 (własna półka, brakujący tom)
Kwiecień:
1.
Prime time (
Marklund Liza)
- 5
2.
Zeznanie (
Grisham John)
- 5 (rekomendacja BiblioNETki: 54%)
3.
W Dolinie Muminków (
Jansson Tove)
- 5 (własna półka)
4.
Kuchnia Franceski (
Pezzelli Peter)
- 5 (smakowicie)
5.
Pancerne serce (
Nesbø Jo)
- 5 (brakujący tom, rekomendacja BiblioNETki: 59%)
6.
Piąta kobieta (
Mankell Henning)
- 5 (własna półka, brakujący tom, rekomendacja BiblioNETki: 67%)
7.
To coś (
Grippando James)
- 4
8.
Skalpel (
Gerritsen Tess)
- 4,5 (własna półka, brakujący tom)
9.
Grzesznik (
Gerritsen Tess)
- 5 (własna półka, brakujący tom)
10.
Sobowtór (
Gerritsen Tess)
- 5 (własna półka, brakujący tom)
11.
Autopsja (
Gerritsen Tess)
- 5 (własna półka, brakujący tom)
12.
Solaris (
Lem Stanisław)
- 5 (własna półka, wróg na marzec;)
13.
Dotyk śmierci (
Roberts Nora (pseud. Robb J. D., właśc. Robertson Eleanor Marie))
- 3,5 (własna półka)
Maj:
1.
Lato nagich dziewcząt (
Fleszarowa-Muskat Stanisława)
- 4,5 (wędrująca książka)
2.
Jest super! (
Sikorska-Celejewska Agnieszka)
- 4 (wędrująca książka)
3.
Mag (
Deaver Jeffery)
- 5 (własna półka, brakujący tom, rekomendacja BiblioNETki: 71%)
4.
Ofiara losu (
Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith))
- 5 (własna półka, brakujący tom)
5.
Panieński grób (
Deaver Jeffery)
- 5 (własna półka)
6.
Niemiecki bękart (
Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith))
- 5 (własna półka, brakujący tom, rekomendacja BiblioNETki: 69%, wojna)
7.
Syrenka (
Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith))
- 5 (własna półka, brakujący tom, rekomendacja BiblioNETki: 71%)
8.
Latarnik (
Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith))
- 5 (własna półka, brakujący tom)
9.
Fabrykantka aniołków (
Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith))
- 5 (własna półka, brakujący tom, rekomendacja BiblioNETki: 76%)
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.