Autor: beatrixCenci
Data dodania: 31.01.2021 20:53
STYCZEŃ
1. Obrazy Włoch (5) t.2 - pięknie opisana podróż po Włoszech i tamtejszej sztuce, czasami tylko irytuje (nad)używanie przez autora pierwszej osoby liczby mnogiej i silna niechęć do Rafaela. W ostatnim rozdziale autor wspomina początek pierwszej wojny światowej, więc siłą rzeczy trochę się od tego czasu pozmieniało lub znikło na zawsze, jednak nadal jest to ciekawa lektura do powolnego smakowania (oraz intensywnego google'owania opisywanych miejsc i dzieł sztuki).
2. Kawabata Yasunari "...
Autor: mirejlle
Data dodania: 04.05.2021 18:36
39.
Chłopiec, którego nikt nie kochał
Ocena: 5
Gatunek: biografia, autobiografia, pamiętnik
Tu w zasadzie nie ma o czym długo pisać. Niezmiernie podziwiam ludzi, którym chce się naprawiać koszmarne rodzicielskie zaniedbania, takie, które nigdy nie powinny się wydarzać. Niezwykli ludzie nie dość że chcą te dzieci kochać, to jeszcze próbują im zapewnić lepszy start. I wykorzystują do tego w zasadzie ostatnią szansę.
40.
Wrony
Ocena: 5
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Świetna książka o niesp...