Autor: first-pepe
Dodany 16.03.2012 16:25
Se poczytałem młodocianego Kosika. Przyjemna lektura, wciągająca intryga, ale nic nadzwyczajnego. Na plus zdecydowanie fajne dialogi (może w dwóch, tr...
Autor: RaffaelloMniam
Dodany 15.03.2012 20:11
Szukam dobrych książek. Nie koniecznie komercyjnych. Wartościowych i dobrze napisanych. Czy ktoś może polecić mi ,,cosik"? :)
Autor: emkawu
Dodany 14.03.2012 14:21
Moi drodzy,
wiem, że od tego jest schowek itd, ale chciałabym rozstać się z tymi książkami po swojemu. : ) W sposób, hm, spersonalizowany. I czuły....
Autor: SekretnyWachlarz
Dodany 14.03.2012 07:52
Styczeń:
1. Krucha jak lód - 5
2. Przemiana - 4,5
3. Drugie spojrzenie - 4,5
4. Kobieta na krańcu świata: Tom 2 - 5
5. Etiopia: Ale czat! - 4,5
...
Autor: takaja25
Dodany 13.03.2012 23:38
1. Zhańbiona
2. Wyspa serc niespokojnych
Autor: _Barbie_
Dodany 13.03.2012 22:43
Biel. Czerń. Między nimi miliony innych odcieni, których nie potrafiłem dostrzec. Bez tego byłoby tak łatwiej, przyjemniej. Już nie. Dlaczego? Światło...
Autor: Fiona54
Dodany 13.03.2012 18:07
"Ziarno prawdy" tak swój kryminał zatytułował Zygmunt Miłoszewski. Nie znałam tego autora i tytuł wydał mi się dość pretensjonalny jak na powieść krym...
Autor: first-pepe
Dodany 13.03.2012 00:18
Krótka refleksja nad trylogią fantasy Brandona Sandersona:
Z mgły zrodzony
Studnia wstąpienia
Bohater wieków
Napiszę treściwie - coś niesamowite...
Autor: Maikeru650
Dodany 12.03.2012 21:39
,,Czasami życie jest ciężkie.
– Jeszcze jeden drink uczyni je nieco lżejszym.
- Wiesz, ile jest w tym kalorii?? Będę gruba jak hipopotam.
-Hipopot...
Autor: anek7
Dodany 12.03.2012 21:26
Każdy ma jakieś mniejsze lub większe dziwactwa, więc mam je również i ja. Jednym z nich, na szczęście niezbyt groźnym, jest wręcz organiczny wstręt do...
Autor: adas
Dodany 12.03.2012 14:25
I tym razem książki całkowicie z różnych parafii.
Zaczynamy od "Pana Lehmanna" Svena Regenera, czyli powolnie snującej się powiastki o życiu w Berl...
Autor: tynulec
Dodany 11.03.2012 19:27
Swoje pierwsze i drugie urodziny biblioNETkowe przegapiłam, bo wtedy sporadycznie tutaj zaglądałam. To się jednak zmieniło i od długiego już czasu jes...
Autor: Charm
Dodany 10.03.2012 12:10
Jestem prawie świeżo po lekturze "7 razy dziś" Lauren Oliver i moje wnioski są takie:
1. Po raz pierwszy nie przeszkadzała mi narracja prowadzona w ...
Autor: darknightion
Dodany 09.03.2012 16:34
Ostatnio przeczytałam super książkę Barbary Quick pt. "Dziewice Vivaldiego". Jako miłośniczka muzyki klasycznej sięgnęłam po tę powieść, którą czyta s...
Autor: goszka89
Dodany 09.03.2012 13:39
Przeczytane:
Chochlą i mieczem (4,5)
Ostatnia szansa, żeby dobrze zjeść (4,5)
Szkoła niezbędnych składników (5)
Kuchnia Franceski (5)
Poszukiwa...
Autor: Evi91
Dodany 08.03.2012 22:14
Przeczytane w lutym:
1. Księżna
2. Dary losu
3. Kamień Pogan
4. Naznaczone śmiercią
5. Opowieści nocy
6. Bogowie zła
7. Wszystko jest możliwe...
Autor: Lenia
Dodany 08.03.2012 21:16
Widzę stąd kilka wież kościelnych, dwie wieże świeckie, a pomiędzy nimi życie bloków, ulic, zakładów, szpitali, aresztów, szkół, urzędów, biur i insty...
Autor: norge
Dodany 08.03.2012 14:35
Sąsiedzi: Historia zagłady żydowskiego miasteczka. Tę książkę warto przeczytać. Nieważne jakie są intencje Jana Tomasza Grossa, nie ma tez większego z...
Autor: Fiona54
Dodany 07.03.2012 22:15
Nie przepadam za opowiadaniami, bo to taka krótka forma i nie zdąży się człowiek rozsmakować w atmosferze świata przedstawionego, a już trzeba żegnać ...
Autor: Pani_Wu
Dodany 07.03.2012 22:10
Kiedy chcemy dowiedzieć się czegoś o konkretnej chorobie sięgamy po poradniki. Ze swojego założenia mają nam przybliżyć dane zagadnienie oraz uporządk...