Autor: verdiana
Data dodania: 10.02.2018 14:46
Tutaj będę zapisywać, które ekranizacje były równie dobre jak oryginał bądź lepsze. ;)
Zimowa opowieść
Lolita (z Ironsem)
Duma i uprzedzenie
Buddenbrookowie: Dzieje upadku rodziny
Głęboki sen
Dallas '63
Hobbit czyli Tam i z powrotem
Lot nad kukułczym gniazdem
Forrest Gump
Dziewczyna z perłą
Lśnienie
Misery
Mechaniczna pomarańcza (wersja R)
Kariera Nikodema Dyzmy
Zielona Mila
Gwiazd naszych wina
Iris
Koralina
Gwiezdny pył
Wichrowe Wzgórza
Dziwne losy Jane Eyre
Malowany wel...
Autor: mirejlle
Data dodania: 02.01.2019 21:40
Styczeń
1.
Koniec świata
Ocena: 5
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Pierwsza tegoroczna lektura to miłe spotkanie po latach. Nie sądziłam, że doczekam się trzeciego tomu, że w ogóle zostanie wydany...
Warto było czekać.
Może jest to naiwne, ale jakie ciepłe i utulające.
Może trochę schematyczne, ale jacy ludzie tam prawdziwi, z wadami, zaletami, błędami, osądami, zwykłą ludzką ciężką pracą i zasłużonym odpoczynkiem. Mała społeczność opisana starannie i życzliwie.
I tylko chciałoby się w...