Postanowiłam wreszcie prowadzić systematycznie spis książek. Co i kiedy przeczytałam, co czeka w kolejce, na co poluję. Może zmobilizuje mnie to do częstszego czytania, gdyż od jakiegoś czasu prześladują mnie, bardzo zgodnie i na zmianę, brak czasu i lenistwo. :)
Ciekawa jestem, co Wy sądzicie na temat takich "dzienników"? Warto je w ogóle prowadzić? Prowadzicie coś takiego (z tego, co widzę, wielu BibioNETkowiczów prowadzi)? Mobilizują Was? A może dla Was pełnią zupełnie inną funkcję? Chętnie poznam wszelkie opinie. :)
A tu będzie mój spis, zaczynając od chwili obecnej:
Grudzień 2009
-
Trzy wiedźmy (
Pratchett Terry)
(bardzo mocne 5,5)
-
Dziewięć (
Stasiuk Andrzej)
(słabiutkie 3,5)
_______________________________________________________________________________
Listopad 2009
-
Człowiek z Wysokiego Zamku (
Dick Philip K. (Dick Philip Kindred))
(mocne 4,5)
_______________________________________________________________________________
Październik 2009
-
Bractwo Róży (
Morrell David)
(mocne 4,5)
-
Requiem dla króla zbrodni (
Jacquemard Serge)
(3,5; byłoby wyżej, gdyby nie zakończenie)
-
Kapłanka w bieli (
Canavan Trudi)
(4,5, gdyby nie parę szczegółów byłoby 5)
_______________________________________________________________________________
Wrzesień 2009
-
Głód (
Masterton Graham)
(tylko 3,5)
-
Boży bojownicy (
Sapkowski Andrzej)
(ponownie mocne 5)
-
Srebrna Łania z Visby (
Pilipiuk Andrzej (pseud. Olszakowski Tomasz))
(znów 4,5 i znów bez przekonania)
-
Droga do Nidaros (
Pilipiuk Andrzej (pseud. Olszakowski Tomasz))
(4,5, ale bez przekonania)
-
Zbrojni (
Pratchett Terry)
(nie może być inaczej, 5)
-
Dzieci Húrina (
Tolkien J. R. R. (Tolkien John Ronald Reuel))
(niestety, tylko 2)
-
Narrenturm (
Sapkowski Andrzej)
(mocne 5)
_______________________________________________________________________________
Sierpień 2009
-
Lód (
Dukaj Jacek)
(bardzo, bardzo mocne 6)
_______________________________________________________________________________
Lipiec 2009
-
Czterdziesty pierwszy [Książka i Wiedza] (
Ławreniew Borys (Ławrienow, Ławrieniew, Ławrieniow Borys))
(okrągłe 5)
_______________________________________________________________________________
Maj 2009
-
Bazyliszek (
Masterton Graham)
(bardzo słabiutkie 2)
_______________________________________________________________________________
Kwiecień 2009
-
Hobbit czyli Tam i z powrotem (
Tolkien J. R. R. (Tolkien John Ronald Reuel))
(mocne 4)
-
Ubik (
Dick Philip K. (Dick Philip Kindred))
(między 3 a 4, niestety 3 przeważa)
-
Miasteczko Salem (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
(bezdyskusyjne 5)
-
Bogumił Wiślanin (
Rochala Paweł)
(5+, a może nawet 6-)
-
Ostatni statek z planety Ziemia (
Boyd John (właśc. Upchurch Boyd Bradfield))
(3 i to bardzo słabiutkie)
_______________________________________________________________________________
Marzec 2009
-
Ochłap sztandaru (
Ćwiek Jakub)
(takie sobie 4)
-
Wspomnienia z domu umarłych (
Dostojewski Fiodor (Dostojewski Teodor))
(solidne 5)
-
W kraju niewiernych (
Dukaj Jacek)
(mocne 5,5)
_______________________________________________________________________________
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.