Autor: MartaGru
Dodany 08.06.2012 20:47
Miasto Bestii
„Miasto Bestii”, to moje pierwsze spotkanie z twórczością Isabel Allende i muszę przyznać, że zaliczam je do niezmiernie udanych. Elast...
Autor: MartaGru
Dodany 08.06.2012 20:47
A DALEJ JUŻ TYLKO RAJ...?
Portier nosi garnitur od Gabbany
Najlepiej istotę książki oddaje jej tytuł oryginalny – Everyone worth knowing, w wolnym...
Autor: oyumi
Dodany 08.06.2012 16:18
Neruda Pablo
Dwadzieścia poematów o miłości i jedna pieśń rozpaczy - 20
Mogę pisać wiersze najsmutniejsze tej nocy.
Pisać na przykład: "Ta no...
Autor: awiola
Dodany 08.06.2012 08:32
„Prawda jest dobra, ale nie każdą prawdę należy ujawniać”
Po lekturze „Biegu” Marka Żaka, korespondowałam z autorem w wyniku czego otrzymałam do pr...
Autor: awiola
Dodany 08.06.2012 08:30
"Mężczyzna w taki czy w inny sposób zawsze płaci za seks. Zaangażowaniem, opieką, miłością, wiernością, swoim czasem, pieniędzmi”
Marek Żak, warsza...
Autor: Tajson
Dodany 07.06.2012 16:00
Książka zawiera wartościowe skonfrontowanie polityki państwa i partii między okresami gdy na czele stali Lenin i Stalin. Autorka odnotowała daleko idą...
Autor: first-pepe
Dodany 07.06.2012 15:53
Miałem ochotę na czytadło, czyli literaturę niezobowiązującą do pracy szarych komórek. Mój wybór padł na Proces Alexa Crossa. W zamierzchłych, licealn...
Autor: first-pepe
Dodany 07.06.2012 15:19
Kac po przeczytaniu takiego jednego mizernego czytadła wywołał we mnie pewne refleksje. Wydawać by się mogło, że napisać czytadło nie jest niczym trud...
Autor: pastuchrenow
Dodany 06.06.2012 18:04
"Dzikie kaczki zawsze tak robią. Idą, przyjacielu, na dno, głęboko, wpijają się w sitowie, w wodorosty, w całe to licho, które tam na dnie rośnie, i n...
Autor: Tajson
Dodany 06.06.2012 16:54
Borowiecki w swojej krótkiej publikacji "Solidarność" Fronty walki o władzę" wykazał czarno na białym, że "Solidarność", która powstała na fali autent...
Autor: awiola
Dodany 06.06.2012 10:59
Dennis Bock, kanadyjski pisarz mieszkający obecnie w Toronto. Nie miałam wcześniej przyjemności spotkać się z jakąkolwiek formą twórczości tego autora...
Autor: kropka88
Dodany 05.06.2012 13:32
* Było to zwyczajne pragnienie dotknięcia kochającego ciała,uścisku w kochającego ramionach. Czułość poprzedza uwodzenia, oto dlaczego tak trudno str...
Autor: adas
Dodany 05.06.2012 12:12
Meksykanin pożegnał się godnie.
Nie jest to bardzo dobra powieść. Obiektywnie oceniając, może nawet nie jest dobra, ale ma te dwie cechy, które poz...
Autor: first-pepe
Dodany 05.06.2012 11:11
GRU: Radziecki wywiad wojskowy
W zasadzie książka o charakterze techniczno-organizacyjnym. Gubiłem się w tych wszystkich zarządach GRU, rezydentach...
Autor: Tajson
Dodany 05.06.2012 10:54
Książka zawiera kilka świetnych obserwacji.
Polskę ogarnia kryzys, pojawia się bezrobocie, Bogdalski staje się zbędny i zostaje zwolniony. Początko...
Autor: Fiona54
Dodany 04.06.2012 23:53
O autorze tej książki napisano, że ma barokową, prewersyjną wręcz wyobraźnię. "Cukrowy Kreml" Władimira Sorokina to efekt niewiarygodnej, nieokiełznan...
Autor: Evi91
Dodany 04.06.2012 17:09
Przeczytane w maju:
1. Śmierć cię pokocha
2. Z dzienników botoksowych
3. Śmiertelna fantazja
Autor: first-pepe
Dodany 03.06.2012 20:28
Felix, Net i Nika oraz Bunt Maszyn to najlepsza z dotychczas przeczytanych przeze mnie powieści Kosika, co nie oznacza od razu, że jakaś rewelacyjna. ...
Autor: Madii
Dodany 03.06.2012 19:36
Smoki letniego płomienia (4,0),
Na ustach grzechu (4,5),
ziemia skuta lodem (4,5)
Autor: naufraga
Dodany 02.06.2012 21:18
Czarnoksiężnik z Północy (Flanagan John) 4,0 zmień
Molekuły emocji (Wiśniewski Janusz Leon) 5,0 zmień
Oblężenie Macindaw (Flanagan John) 4,...