Pamiętne seriale
Czy macie jakieś ulubione seriale, do których byście wracali po latach?
Moje to: Janosik, Czterej Pancerni i Pies (z polskich), Strażnik Teksasu, MacGayver, Drużyna A, Allo Allo, Detektyw w sutannie, Doktor Quin, Grom w raju, JAG, Komisarz Rex, Renegat, Świat według Bundych, V.I.P, Z Archiwum X, Zdarzyło sie jutro (z zagranicznych)...
A jakie są wasze ulubione seriale? Albo seriale kojarzące się z dzieciństwem?