Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Brak czytatek do wyświetlenia
ojej długo mnie tu nie było:) Geneza (Slaughter Karin)4,0 Pęknięcie (Slaughter Karin)4,5 Tryptyk (Slaughter Karin) 4,0 Obca (Gabaldon Diana) 3,0 Polska Piastów (Jasienica Paweł (właśc. Beynar Leon Lech))5,0 Gwiazd naszych wina (Green John) 5,0 Szalone życie Rudolfa (Fabicka Joanna) 2,0 Zły (Tyrmand Leopold) 4,0 Emigracja (Mateo José Manuel, Pedro Javier Martinez) 4,0 Kasacja (Mróz Remigiusz (pseud. Løgmansbø Ove))3,5 Zanim ...
Do trzech razy śmierć (Rogoziński Alek)3,0 nijakie i nie to poczucie humoru Granat poproszę (Rudnicka Olga) 4,0 Nie są to Natalie ale jest zdecydowanie lepiej niż po ostatniej wpadce Obca (Gabaldon Diana) 3,0 romansidło totalne, już zapomniałam o czym było Polska Piastów (Jasienica Paweł (właśc. Beynar Leon Lech)) 5,0 dobry kawał historii Tryptyk (Slaughter Karin) 4,0 dobry kryminał Zgubna trucizna (Kwiatkowska Katarzyna (ur. 1976)) 5,0 ...
Dom Czwarty (Puzyńska Katarzyna) 5,0 Łaskun (Puzyńska Katarzyna) 5,0 Magnolia (Jeromin-Gałuszka Grażyna) 2,0 audiobook Nie głaskać kota pod włos (Boglar Krystyna) 5,0 Siła niższa (Kisiel Marta) 5,0 Skarb pradziadka 3,0 audiobook Starsza pani w Holandii 4,5 audiobook Światło między oceanami (Stedman M. L.) 3,0 audiobook Utopce (Puzyńska Katarzyna)5,0 Dokończyłam Puzyńską w listopadzie:)a miałam poczekać z ostatnią ale, gdy tylko ...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)