Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
U mnie ilościowo listopad wypadł bardzo dobrze. Jakościowo też nie narzekam. 1. Sekret Julii (Tahereh Mafi) - 3,5 - jedno z rozczarowań miesiąca. Pierwszy tom bardzo dobrze mi się czytało. Drugi ma dużo słabszą fabułę i główni bohaterowie bardzo działali mi na nerwy. 2. Nowe przygody Mikołajka: Tom 2 (Goscinny René) - 5,0 - jak to Mikołajek, uśmiech nie schodził mi z ust. 3. Sanktuaria słowiańskie (Gierlach Bogusław) - 5,0 - bard...
1. Ofiarowana: Moje życie w sekcie scjentologów (Hill Jenna Miscavige) ocena: 4 - oparta na faktach autobiografia o członkini elitarnych części kościoła scjentologicznego. Książka o wstrząsających przeżyciach, napisana jednak w sposób dosyć jednostajny i nużący. 2. Rzymska krew (Saylor Steven) ocena:5 - bardzo dopracowana intryga, świetnie napisana. Autor jak zwykle nie zawodzi. 3. Ukraińcy i Polacy na Naddnieprzu, Wołyniu i w Galic...
1. Chemia śmierci (Beckett Simon) 4,5 - całkiem wciągająca, ale poprzedni kryminał tego autora bardziej mi się podobał. 2. Intrygantka (Pastor Ben) 3,5 - słaba intryga, niezbyt ciekawy główny bohater. Cykl Pastor nie przekonał mnie do siebie. 3. Freakonomia: Świat od podszewki (Levitt Steven D., Dubner Stephen J.)4,5 - całkiem ciekawy zbiór esejów, może się skuszę na 2 część. 4. Klasztor (Karnezis Panos) 3,5 - dosyć przeciętna historyjk...
Brak recenzji do wyświetlenia
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)