Autor: agnesines
Data dodania: 09.01.2011 19:37
Książka czy film? Film czy książka? Książka i film!
127 godzin - reż. Danny Boyle, muz. A. R. Rahman, w rolach głównych James Franco i Lizzy Caplan (premiera światowa 2010, polska 2011)
Coś pożyczonego pod tytułem Pożyczony narzeczony/Something Borrowed - reż. Luke Greenfield, muz. Alex Wurman, w rolach głównych Ginnifer Goodwin, Kate Hudson, Colin Egglesfield, John Krasinski (premiera światowa i polska 2011)
Długi marsz pod tytułem Niepokonani/The Way Back - reż. Peter Weir, muz. Burkh...
Autor: Louri
Data dodania: 15.01.2021 14:44
Poprzednia: Lektury 2020r.
Następna: Lektury 2022r.
STYCZEŃ 2021 (ΣR=Σm=1880s;𝔼m=1880)
1. Dynastia Miziołków Podebrałem lekturę IV klasy synowi ;) Pamiętnik nastolatka, członka z lekka zwariowanej rodzinki, z roztrzepaną mamusią (Mamiszonem - alter ego autorki), ojcem a la nerd i dwiema młodszymi siostrami, wcieleniem chaosu. W tle pierwsze sympatie, szkolne przejścia z nauczycielami i kolegami. Całkiem poprawne, śmieszne, niezbyt wtórne, choć pomysł mocno zgrany. 4.5 (198s)
2. Przyg...
Autor: mirejlle
Data dodania: 07.12.2021 14:55
78.
Koniec końców
Ocena: 4
Gatunek: dziecięca, młodzieżowa
Mnie ta seria już zdecydowanie zmęczyła, a dziecku podobała się do końca. Myślę że to i z powodu różnic w poczuciu humoru między nami i z powodu tego, że dzieci jednak absurdy często mogą wypełnić wyobraźnią.
Ogólnie warto, ale jednak moim zdaniem bardziej, kiedy dziecko czyta sobie samo.
Ale udało się, skończone.
79.
Piwnica pod Baranami
Ocena: 5/6
Gatunek: biografia, autobiografia, pamiętnik
Niestety nie miałam najnowszego w...
Autor: mirejlle
Data dodania: 06.01.2022 14:50
Liczba przeczytanych książek: 90
Średnia ocen: 4,56
Liczba przeczytanych książek w poszczególnych miesiącach:
Styczeń: 12
Luty: 9
Marzec: 7
Kwiecień: 10
Maj: 9
Czerwiec: 7
Lipiec: 2 – najmniej, chciałabym w kolejnym roku chociaż cztery miesięcznie
Sierpień: 5
Wrzesień : 5
Październik: 7
Listopad: 4
Grudzień: 13 – najwięcej!
Rozkład ocen:
5,5 x6
5 x35
4,5 x26
4 x15
3,5 x5
3 x2
2x1
Nie było szóstek, trudno, nadrobiłam piątkami.
Nie było również żadnego prawdziwego gnio...