Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Jestem tym szczęśliwcem, który tego nie oglądał. Ciągle czekam na dokończenie cyklu, zanim zacznę serial. ;-) Miejmy nadzieję, że to będzie bardziej jak Sanderson, który dokończył "Koło Czasu" Jordana. Lub może choć Drugie spojrzenie na planetę Ksi - chyba najgorzej nie wyszło patrząc na oceny.
Byle nie wyszedł z tego drugi Benioff i Weiss.
"Czytamy i polecamy" po raz ostatni w tym roku rozstrzygnięte! Tytułem, który poleciliście i po który najchętniej sięgniecie, zostało "Belcanto" Ann Patchett. Propozycję, na którą oddaliście najwięcej głosów, zgłosiła Srebrna Wilczyca. Podium uzupełniają Samotnia oraz Buntowniczki: Niezwykłe życie Mary Wollstonecraft i jej córki Mary Sh...
I następuje zwrot akcji: polter.pl/ksiazki/Ksiega-Calosci-bedzie-kontynuowana-w101086 "Arkady Saulski, autor wydanego przez Fabrykę Słów cyklu Zapiski stali, poinformował na swoim oficjalnym fanpage'u, że dokończy cykl fantastyczny Księga Całości po zmarłym w 2022 roku Feliksie W. Kresie, co zostało zaaprobowane przez jego małżonkę oraz współpracowników. Jak wynika z opublikowanego oświadczenia, planowane zakończenie serii zostało mu uj...
1. Belcanto 2. Nie boję się bezsennych nocy 3. To była bardzo dobra telewizja
Buntowniczki: Niezwykłe życie Mary Wollstonecraft i jej córki Mary Shelley Belcanto Gorzko, gorzko No i obie "spoza protokółu" mnie zainteresowały, ale Śmiertelnie ranny raczej nieosiągalna.
Ostatni dzień głosowania w zabawie "Czytamy i polecamy!" :-) Zachęcamy do wskazywania swoich faworytów. / Daria
1. Samotnia (Dickens Charles (Dickens Karol)) 2. Powrót do Missing (Verghese Abraham) 3. Buntowniczki: Niezwykłe życie Mary Wollstonecraft i jej córki Mary Shelley (Gordon Charlotte)
1. Belcanto 2. Samotnia 3. Gorzko, gorzko
Czy w takiej kolejności? 1. Fale przyboju 2. Powrót do Missing 3. To była bardzo dobra telewizja: Część 1: Misja emisji /Daria
Moje głosy: 1. Belcanto 2. Powrót do Missing 3. Rytm Harlemu
Tam wcześniej napisałem tylko, że nie działa albo nie działa. Tyle. Nie rozumiem, skąd wziął taką logikę tamtych swoich określeń.
Dobra, przeczytałem i przyjąłem. Wbrew założeniu graniczącemu z pewnością pewnego użytkownika. Za to ciągłe przytyki louriego do mnie absolutnie nie są paskudne, małostkowe i głupawym hejtem. Kuriozalne. Ale cóż, ten typ tak ma.
Komentarz do użytkownika marżin… „”…»« warto dać jako odpowiedź na jego paskudny, małostkowy i głupawy hejt – inaczej może nie zauważyć. I ostrzeżenie to wg mnie wybitnie za mało – szczególnie, że nie pierwszy raz wykazuje się "tolerancją".
Z nieprzeczytanych: 7, 10 i 13. Buntowniczki były dla mnie wspaniałą lekturą. :-)
1. Cesarz 2. Nie boję się bezsennych nocy... 3. Excentrycy
Niektóre książki z proponowanych czytałam. Z tych nieprzeczytanych najbardziej mnie zainteresowały: 1. Excentrycy (nawet sobie kupiłam) 2. Buntowniczki: Niezwykłe życie Mary Wollstonecraft i jej córki Mary Shelley
1. Samotnia 2. Buntowniczki: Niezwykłe życie Mary Wollstonecraft i jej córki Mary Shelley 3. Powrót do Missing
1. Cesarz 2. Powrót do Missing 3. Rytm Harlemu
1. Buntowniczki: Niezwykłe życie Mary Wollstonecraft i jej córki Mary Shelley 2. To była bardzo dobra telewizja: Część 1: Misja emisji
"Samotnia" jest wspaniała.
1. Belcanto 2. Gorzko, gorzko 3. Powrót do Missing
Połowę czytałam, a z tych nieczytanych wybieram w kolejności, w jakiej się palę do czytania (co niekoniecznie przełoży się na realizację w tym samym porządku, bo po dwie pierwsze musiałabym się wybrać do biblioteki, zimą ze względu na szczególne warunki logistyczne z biblioteki nie korzystam, a do wiosny nazbiera mi się ładna kolejka...): 1. Gorzko, gorzko 2. Samotnia 3. Fale przyboju
1. Cesarz 2. Samotnia 3. Rytm Harlemu Dwie pierwsze czekają u mnie na półce od lat i nie mam, doprawdy, nic na usprawiedliwienie faktu, że dotąd ich nie przeczytałam.
Trudno mi zrealizować swoje wybory, bo wciąż mam za mało czasu na czytanie, ale tym razem będzie łatwiej, bo na półce mam już numer jeden, czyli: 1. Belcanto 2. Rytm Harlemu 3. Nie boję się bezsennych nocy...
Czytamy i polecamy! Grudniowe głosowanie :-)
Nadszedł czas decyzji! Wybieramy polecaną lekturę na grudzień w ramach zabawy "Czytamy i polecamy!". Sprawdźcie wszystkie zgłoszone propozycje i wybierzcie tytuły, po które najchętniej sięgniecie w najbliższych tygodniach. W drugim etapie zabawy "Czytamy i polecamy!" każdy BiblioNETkowicz może zagłosować na trzy książki, których nie zna, a które chciałby przeczytać w najbliż...
Co do blokady użytkownika - w weekend zweryfikowałam niedziałającego bana i teraz już wszystko działa jak należy. VERA wróci za tydzień, mam nadzieję, że bez komentarzy niezgodnych z regulaminem. marżin… „”…»« - bardzo bym prosiła o powstrzymanie się od tego typu szyderczych komentarzy dot. działalności innych użytkowników w serwisie. / Daria
2. Śmiertelnie ranny Najcenniejszą włoską nagrodą literacką przyznawaną od roku 1947 wyłącznie w dziedzinie prozy jest Premio Strega (Nagroda Stregi). W XXI wieku tylko jeden pisarz, Veronesi Sandro otrzymał ją dwukrotnie. Szczęśliwie (zastanawiam się, czy jest to odpowiednie słowo) dla polskiego czytelnika jego obie, nagrodzone powieści zostały przetłumaczone na język polski: Spokojny chaos (nagroda z 2006 roku - w BiblioNetce 8 ocen) ...
I tak się spóźniłem - a jeszcze ten bełkot - wszystkich serdecznie przepraszam ...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)