Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
MAJ 2017 (ΣR=11783s;Σm=3256s;𝔼m=2356) 1.(36.) Planeta pod kontrolą 3.0 2.(37.) Tajemnica piramidy 3.0 3.(38.) Ostatni rozkaz 3.5 (3 tomy - 140s) "Ekspedycja: Bogowie z kosmosu" cd. W końcu przeczytałem całość - wrażenia mieszane. Dużo mam sympatii do cyklu z powodu nostalgii z dzieciństwa. Byłem zafascynowany obrazami statków kosmicznych, tajemniczymi owadopodobnymi obcymi, pierwsze historie były bardziej spójne. Niestety późnie...
Dopisałam Cię. :)
Stan na dziś wieczór: 1. Verdiana przeczytała 2. misiabela przeczytała 3. Benten przeczytała 4. Jabłonka przeczytała 5. espinka przeczytała 6. olka76 przeczytała 7. Monika.W przeczytała 8. nika7423 przeczytała 9. Butterflyk przeczytała 10. Zła Kobieta przeczytała 11. Buchling przeczytała 12. evuś:) przeczytała 13. little_angel_ przeczytała 14. melania35 przeczytała 15. Marylek przeczytała 16. miłośniczka przeczytała 17. dzopikowa...
Wiedziałam, wiedziałam! (to a propos "Pasterskiej korony"). Ja też, ale w domu :-)
Dorzucam Papużankę: http://moje-recenzje-ksiazek.blog.onet.pl/2017/06/01/miedzy-samotnoscia-a-niezaleznoscia-swiat-dla-ciebie-zrobilem-zoska-papuzanka/
Wilk! (3,5) Jakoś nie podpada mi twórczość Ćwieka. Może dlatego, że z każdego pomysłu natychmiast robi serię, a ja nieszczególnie lubię, kiedy muszę przeczytać kilka takich sobie książek żeby dowiedzieć się zakończenia? Tu akcja miała być w świecie inspirowanym baśniami braci Grimm. Cóż, albo ja za bardzo baśni nie znam, albo faktycznie było tylko kilka luźnych nawiązań. Cujo (5,0) Uff! Nie doceniłam Kinga. byłam pewna, że dużo strasznych rz...
Wypełniona.
Obecność: Rozmowy (5,5) Dziedzictwo (6) Amerykańska sielanka (5) Kompleks Portnoya (5) Sąd Ostateczny (4) Cień gejszy (4) Dom naszej pani (4) Cyfrowi rodzice: Dzieci w sieci – jak być czujnym, a nie przeczulonym (5) Sześć lat: Pożegnanie z siostrą (5,5) Więcej tu: Moje lektury 2017
Zbliżają się wakacje, czas urlopów, odpoczynku i zabaw. Może lalkami? Zapraszamy! Spośród uczestników tego konkursu wylosowany zostanie zdobywca książki Zaziemie Jany Šrámkovej. Zasady losowania: tutaj .
Przedstawiam KONKURS nr 209, który przygotował KrzysiekJoy . Tym razem tematem mojego konkursy są lalki. Skąd się wziął pomysł na taki właśnie temat? I to jeszcze u kogoś, kto ma trzech braci, więc lalki nie były zabawką, którą koniecznie mieć musieliśmy w rodzinnym domu? Może podczas oglądania ekspozycji w kieleckim Muzeum Zabawkarstwa, na której zgromadzono lalki z całego świata, przyszła mi na myśl, że można je uczynić bohaterkami lite...
Tyle idą nawet te najszybsze ale już jest na mojej poczcie, w skrzynce znalazłam awizo. Jutro odbiorę i napiszę prędziutko do Ciebie, że dostałam.
A to dziwne, bo wysłałam we wtorek listem priorytetowym, czyli tym pośpiesznym.
O tym Żulczyku myślałam - Wzgórze psów. Sama nie wiem, zastanowię się. Ale może warto dać szansę młodemu? Czytam teraz Czas Herkulesów. Jak to Wroński z Maciejewskim, świat jest podły, ale świat przedstawiony rewelacyjny. Tym razem Chełm w 1939 roku. Kwiatkowską mam, pewnie w czerwcu przeczytam. Ale ona mnie na kolana nigdy nie rzucała. Doceniam rzemiosło, ale brak mi jakiejś iskry w tym. Poprawne do czytania. Lepsze niż średnia. Ale czuję, że...
Mam to samo. :(
Jeszcze nie dotarł ale sądzę, że dotrze lada dzień :-)
Może ktoś jest chętny na limitowaną edycję: https://wspieram.to/gargancjan Wygląda dosyć awangardowo, ale to będzie taki rarytas wydawniczy na półkach. :-)
Arystokratka w ukropie (Boček Evžen) 4,0 Ostatnia arystokratka (Boček Evžen) 4,0 Kilmeny ze starego sadu (Montgomery Lucy Maud) 3,0 Siła strachu (MacLean Alistair)4,0
Chyba każda powieść Axelsson miażdży i wcale nie dziwię się, że się obawiałaś. Bardzo zachęcam do kolejnych prób, ale trzeba to sobie dawkować.
Dziękuję za polecankę rosyjskiej fantastyki, bardzo w moim stylu! Choć za mną dopiero 40 stron. I niestety też nie mam pojęcia, co z kolejnymi tomami.
"Stulatek ... " bezczelnie wsadził mi się na początek czytaniowej kolejki, ale nie żałuję, bo był zabawnym przerywnikiem w lekturach dość ponurych. Opisałam go nawet w czytatce, posłałam dalej i mam nadzieję, że już dotarł bezpiecznie.
Potem może znajdziesz swojego anioła? :)
Wiem, że gdzieś tam jest. Na razie jestem skazany doży... jestem dożywotnikiem, a co będzie potem? Zobaczymy.
Ale skazany się nadal czujesz? :) A jak z siłą niższą u Ciebie - poznałeś już? Siła niższa
Nic nie wiem. Ja całą swoją wiedzę o kryminałach czerpię od Zochuny i z książkowych wspomnień z miesiąca. Jeśli tu nic nie jest napisane, to nie wiem. Czekam teraz na nową Kwiatkowską, bo chętnie znów spotkam Morawskiego. Chociaż podobno tym razem latają po całym mieście zamiast siedzieć na tyłkach w jakimś dworze. A rower wygląda zachęcająco...
Przejęzyczenie świetne. Mnie jeszcze podobał się Kania. A w ogóle to wszyscy na swój sposób, bo widać, że może być wiele różnych podejść do tłumaczenia.
W maju czytałam najwięcej tekstów naukowych, i dopiero parę okienek w ostatnich dniach pozwoliło mi na sięgnięcie po - górujący przy łóżku - stosik. Artykułów nawet nie liczę. (powtórka) Bogowie, honor, Ankh-Morpork Zmiana z 4 na 5, chociaż lektury nie skończyłam. Ale w tym roku powtarzam jednego Pratchetta na miesiąc, więc idę dalej. 11. Ze świata Celtów Miesiąc kończy się bardzo przeciętnie, ale też wiele obiecywałam sobie po tej pozy...
Książka trafiła już w ręce profesjonalnego korektora, który usunie wszystkie rażące błędy, jakich sama nie wychwyciłam. Cieszę się, że pomimo pewnych braków, na które zwróciliście uwagę (i za to składam Wam stokrotne dzięki), część z Was ujrzała w powieści potencjał. Mam nadzieję, że "(nie)typowi" po wszystkich zmianach redakcyjnych (NIE w WGW), będą już dopracowani do A do Z i książce uda się zaistnieć zarówno w sieci, jak i w księgarniach.
Ja, Dago Piastun 5 Pan Lodowego Ogrodu: Tom 4 5,5 Blaszany bębenek 5,5 "Made in America: An Informal History of American English", Bill Bryson 5 Bardzo udany miesiąc. Nie dość, że udało mi się przeczytać aż 4 książki, to jeszcze naprawdę mi się podobały.
Oj nie, no to teraz się skuszę na bank.... a niestety, ostatnio mój apetyt na książki jest znacznie większy niż możliwości przerobowe.
Chyba raczej paliatyw ;p
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)