Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Historyk Jestem na 60 stronie i całkiem jestem zniesmaczona. Infantylna, egzaltowana, fakty "historyczne" wzięte z Księżyca chyba albo z alternatywnej rzeczywistości.
Bardzo serdecznie dziękuję za konkursik!:) Tak w ostatniej chwili wpadłam, ale i tak sporo się udało upolować:) Tylko zaraz idę z pretensjami do moich zasobów, bo "Trzech muszkieterów" przecież sprawdzałam i nie znalazłam... Hm.
Witam, potrzebuję jakiejś dobrej książki o hodowli drzewek bonsai, możecie mi coś polecić?? Pozdrawiam:)
my dzieci z dworca zoo to książka która polecam kazdemu
I pomyśleć, że sądziłam, że to takie tylko moje małe wariactwo ;) Bo w otoczeniu swoim najblizszym nie znam nikogo kto by notował co przeczytał. Ja notuję, czasem wraz z data jeśli data miała znaczenie. Do tego mam jeszcze dokładny spis tego co posiadam do czytania w domu (mój katalog posiadał kiedyś - dawno, dawno - również pozycję "półka, na której książka stoi", ale złośliwi domownicy co i rusz mi przestawiali ;). Ale to już inny t...
Dobrze, że się naprawiło. :-) A ja umiem włączyć 2 Winampy.
Jeffery Deaver odwiedzi Warszawę w maju - z jego strony internetowej: May 23, 2009, Warsaw, Poland Warsaw Book Festival Jeff will be speaking, meeting readers, and taking part in other events. http://www.jefferydeaver.com/Schedule/schedule.html
Ja też celowałam w Agatę Christie :)
Moja biblioteczka to trzy regały w pokoju, półka nad biurkiem i kilka pudeł. Książki w dwóch rzędach, bez podziału na tematykę, za to z podziałem na serie. Bo ja bardzo lubię serie ;) Jedyne dwie, które mają swoje stałe miejsca to Portrety imion z wyd. Horyzonty, które lubię mieć pod ręką i Świat dysku T.Pratchetta stojący na półce nad biurkiem. Zabieram się ciagle do dostawienia jeszcze jednego regału, żeby z pudeł powyciagać książki i mieć gdzi...
Rozwiązanie moich zagadek: 2. Ewa Białołęcka "Naznaczeni błękitem" 3. Molier "Chory z urojenia" Jakieś pechowe fragmenty wybrałam. ;)
[artykuł niedostępny] Tu jest, tu. Wpisujecie się. :))
Lubię obie te autorki, jednak u Musierowicz podoba mi się poczucie humoru i ciekawe wątki - wszystkie jej książki są rewelacyjne. Co do Siesickiej - lubię ją bardzo, jednak zdarzało się, że jej niektóre jej książki były straszne.. . Pozdrawiam!
Widzę, że każdy ma swoje, inne zdanie na temat tego autora ;] Niedługo od znajomej pożyczę - Moje ewangelie, poza tym z podaja będę mieć Kiedy byłem dziełem sztuki ;] Powiem Wam, kochani, jak wrażenia :P
A już podałam w innym temacie. Ostatni weekend sierpnia. ;)
Ja skończyłam właśnie "Gawędziarza". Spodobał mi się bardzo i zaglądam tutaj, żeby się dowiedzieć po co jeszcze warto sięgnąć. A tu proszę! Wychodzi na to, że wszystko :P Sięgnę chyba po "Ciotke Julię...", bo mam od kogo pożyczyć. I po "Wojnę końca świata". Dzięki :)
Dusiołki mnie niestety pokonały, przykro mi bardzo ;)
To podaję rozwiązanie mojego dusiołka; bez punktów karnych dla Jean :-) Dosyć miałaś pracy przy emilach konkursowych. Connie Willis "Nie licząc psa" - polecam bardzo!
Wielce udany debiut! Dzięki za konkurs i świetną zabawę. Gratulacje dla wszystkich. Szczególny ukłon dla Joy'a za Bońka i kryminalny tytuł. :-) I dla Mamucika za Pratchetta. :-)))
Tak, "Mały Książę" to klasyka. Tak dobrze ucieka się do tej książki w chwilach lekkiego załamania. Zadziwia mnie popularność "Małego Księcia". Jeśli ktoś chce uchodzić za uczuciowego człowieka z duszą poety "musi" lubić tę książkę. Śmiesznie to zabrzmi, ale to trochę przedmiotowe traktowanie dzieła z duszą.:)
Załatwione :-)
Mafia, szkoda! Krakauera chciałam Ci oddać. Nic mi nie odsyłaj, spotkamy się następnym razem przecież. Myślałam, że uściślimy termin Kamienicki, bo juz najwyższy czas; w takim razie trzeba to będzie zrobić na forum. :)
Poproszę Fagg:) "Brulion Bebe B." czytałem, szukam tylko na wymianę do własnej kolekcji, bo mój niestety gdzieś zaginął:( Do zobaczenia!:):):):)
Misiaku, przywieźć Ci "Brulion Bebe B." i "Smażone zielone pomidory"? :-)
Antoni Gołubiew zbiera dobre recenzje, szczególnie za sagę o Chrobrym. Jak nadrobię zaległości u Bunscha to Gołubiew powinien być następny. Co do Kraszewskiego to zacząłem od Starej Baśni. To pierwszy tom całego cyklu historycznego i muszę przyznać, że najlepszy z przeczytanych. Potem przyszła kolej na następne w kolejności historycznej i tu już było coraz gorzej. Mam na myśli walory artystyczne. Jednakże daleki byłbym od odradzania komukolwiek ...
Dziękuję za konkurs. Gdybym miała więcej czasu, bym częściej zaglądała i na bieżąco to może bym więcej zgadła, i ten cień wiatru, który przeczytałam w trakcie konkursu...
Może ktoś to wykorzysta, kto wie? :) Myśmy wystawiali jeszcze wieczór sentymentalny... i złoty zegarek "Pamiętaj, żebyś tego zegarka nie przepił (...) Nie zastawił w lombardzie. (...) I nie podarował kobiecie specyficznych obyczajów." Po przysiędze syna, umiera szczęśliwy. Syn łamie przysięgę i pojawia się duch ojca "Nie lękaj się, synu. Przekląć cię, niestety, nie mogę gdyż sam jestem w piekle. Przed chwilą udowodniono mi, że...
Zatrzymały mnie sprawy domowe.
Dziękuję również :)
Pochwal się jak przeczytasz. :-) Wiedziona Twoim wątkiem zajrzałam na książki wpisane w Biblionetce i do Wikipedii, i zauważyłam, że mam z panem Sieroszewskim parę wspólnych zainteresowań. Co prawda, mimo mojej fascynacji Japonią, japonofilem jakim podobno był Sieroszewski, nie jestem, ale też ciekawość mnie zżera, co też on o tej Japonii napisał. W mojej bibliotece jest kilka jego książek więc pewnie się skuszę. :-)
Bardzo dziękuję za fajną zabawę i pozdrawiam.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)