Książka | Średnia ocena |
Do latarni morskiej (Woolf Virginia) |
4,67 (348 ocen)
|
Podróż do źródeł czasu (Carpentier Alejo) |
4,66 (206 ocen)
|
Powiedzmy, Gantenbein... (Frisch Max) |
4,66 (93 ocen)
|
Punkt widzenia: Opowiadania i opowieści (Zoszczenko Michaił (Zoszczenko Michał)) |
4,66 (25 ocen)
|
Śmierć Lohengrina i inne opowiadania (Böll Heinrich) |
4,66 (19 ocen)
|
Z tego świata (Swift Graham) |
4,65 (13 ocen)
|
Wielkie wygrane (Cortázar Julio) |
4,65 (319 ocen)
|
Piotr Pierwszy (Tołstoj Aleksiej Nikołajewicz) |
4,65 (109 ocen)
|
Opowiadania wachmistrza (Soldati Mario) |
4,65 (10 ocen)
|
Jeżeli nie umiera ziarno... (Gide André (Gide Andrzej)) |
4,64 (21 ocen)
|
Stiller (Frisch Max) |
4,64 (104 ocen)
|
Harpagoniada (Waginow Konstantin) |
4,64 (11 ocen)
|
Żmija w garści (Bazin Hervé) |
4,64 (22 ocen)
|
Pierwsza zima w życiu Emanuela (Blais Marie-Claire) |
4,63 (15 ocen)
|
Tortilla Flat (Steinbeck John) |
4,63 (1702 ocen)
|
Anglosaskie pozy (Wilson Angus) |
4,63 (4 ocen)
|
Iwetta i inne opowiadania (Maupassant Guy de) |
4,63 (4 ocen)
|
La Passatella (Vailland Roger) |
4,63 (4 ocen)
|
Pod drzwiami (Borchert Wolfgang) |
4,63 (16 ocen)
|
Od portu do portu (Cendrars Blaise (Cendrars Błażej) (właśc. Sauser Frédéric)) |
4,62 (17 ocen)
|
Zegar bez wskazówek (McCullers Carson) |
4,62 (17 ocen)
|
Opiekuńcze oblężenie (Böll Heinrich) |
4,62 (60 ocen)
|
Dublińczycy (Joyce James) |
4,62 (266 ocen)
|
Śmierć pszczelarza (Gustafsson Lars) |
4,61 (31 ocen)
|
Niewinni: Powieść w jedenastu opowiadaniach (Broch Hermann) |
4,61 (9 ocen)
|
Matka i córka (Moravia Alberto (właśc. Pincherle Alberto)) |
4,61 (109 ocen)
|
Pokrzepiciel (Márai Sándor) |
4,60 (24 ocen)
|
Przypadkowy człowiek (Murdoch Iris) |
4,60 (35 ocen)
|
Autobus do San Juan (Steinbeck John) |
4,60 (181 ocen)
|
Fałszerze (Gide André (Gide Andrzej)) |
4,59 (292 ocen)
|
Eksplozja w katedrze (Carpentier Alejo) |
4,59 (81 ocen)
|
Homo Faber: Relacja (Frisch Max) |
4,58 (567 ocen)
|
Remont kapitalny (Sobolew Leonid) |
4,58 (6 ocen)
|
Wyszłam za komunistę (Roth Philip) |
4,58 (45 ocen)
|
Największa tajemnica świata i inne opowiadania (Bulatović Miodrag) |
4,58 (13 ocen)
|
Czarny Książę (Murdoch Iris) |
4,58 (73 ocen)
|
Harfa i cień (Carpentier Alejo) |
4,57 (34 ocen)
|
Autografy Jeffreya Asperna i inne opowiadania (James Henry) |
4,57 (21 ocen)
|
Teatr Sabata (Roth Philip) |
4,57 (35 ocen)
|
Nie mów noc (Oz Amos) |
4,57 (86 ocen)
|
Serce to samotny myśliwy (McCullers Carson) |
4,57 (342 ocen)
|
Odwiedziny w Babilonie (Fitzgerald Francis Scott (Fitzgerald F. Scott)) |
4,57 (30 ocen)
|
Lekcja niemieckiego (Lenz Siegfried) |
4,57 (46 ocen)
|
Automat (Moravia Alberto (właśc. Pincherle Alberto)) |
4,56 (16 ocen)
|
Skała Taniosa (Maalouf Amin) |
4,56 (17 ocen)
|
Teatr (Maugham W. Somerset (Maugham William Somerset)) |
4,56 (26 ocen)
|
Francuski testament (Makine Andreï) |
4,56 (44 ocen)
|
Małżeństwo (Bazin Hervé) |
4,56 (9 ocen)
|
Franny i Zooey (Salinger Jerome David) |
4,55 (281 ocen)
|
Bracia Lautensack (Feuchtwanger Lion) |
4,54 (12 ocen)
|
W okopach Stalingradu (Niekrasow Wiktor) |
4,54 (12 ocen)
|
Romantycy (Paustowski Konstantin (Paustowski Konstanty, Paustowski K.)) |
4,53 (17 ocen)
|
Duch wychodzi (Roth Philip) |
4,53 (35 ocen)
|
Pogarda (Moravia Alberto (właśc. Pincherle Alberto)) |
4,53 (173 ocen)
|
Ameryka (Kafka Franz) |
4,52 (542 ocen)
|
Życie Arsieniewa (Bunin Iwan) |
4,52 (26 ocen)
|
Mój Michał (Oz Amos) |
4,52 (127 ocen)
|
Machina miłości czystej i wszetecznej (Murdoch Iris) |
4,51 (72 ocen)
|
Sindbad powraca do domu (Márai Sándor) |
4,51 (37 ocen)
|
Utracona cześć Katarzyny Blum albo Jak powstaje przemoc i do czego może doprowadzić (Böll Heinrich) |
4,51 (624 ocen)
|
Śniadanie u Tiffany'ego (Capote Truman (właśc. Streckfus Persons Truman)) |
4,51 (2649 ocen)
|
Czerwona lilja: Powieść (France Anatole (właśc. Thibault Jacques Anatole François)) |
4,50 (2 ocen)
|
Czerwony kogut leci wprost do nieba (Bulatović Miodrag) |
4,50 (38 ocen)
|
Dojrzałe lata pani Eliot (Wilson Angus) |
4,50 (2 ocen)
|
Dzień szarańczy; Miss Lonelyhearts (West Nathanael (właśc. Weinstein Nathen)) |
4,50 (34 ocen)
|
Dżan i inne opowiadania (Płatonow Andriej (właśc. Klimientow Andriej Płatonowicz)) |
4,50 (15 ocen)
|
Jan Barois (Martin du Gard Roger) |
4,50 (4 ocen)
|
Krzyk z głębokości (Duhamel Georges (Duhamel Jerzy)) |
4,50 (4 ocen)
|
Lśniące obłoki (Paustowski Konstantin (Paustowski Konstanty, Paustowski K.)) |
4,50 (1 ocen)
|
Nawet psy (McGregor Jon) |
4,50 (11 ocen)
|
Niembsch albo bezruch (Härtling Peter) |
4,50 (4 ocen)
|
Pamiętnik Kaina (Gyllensten Lars) |
4,50 (3 ocen)
|
Pieśń ślepców (Fuentes Carlos) |
4,50 (12 ocen)
|
Robi się coraz później (Tabucchi Antonio) |
4,50 (13 ocen)
|
Rzecz jest tylko rzeczą (Moravia Alberto (właśc. Pincherle Alberto)) |
4,50 (31 ocen)
|
Ślepe mrówki (Pinilla Ramiro) |
4,50 (8 ocen)
|
Świat się kończy (Bazin Hervé) |
4,50 (8 ocen)
|
Wspomnienia z lat katolickiej młodości (McCarthy Mary) |
4,50 (9 ocen)
|
Konformista (Moravia Alberto (właśc. Pincherle Alberto)) |
4,49 (68 ocen)
|
Orkan na Jamajce (Hughes Richard) |
4,49 (128 ocen)
|
Śmierć Artemia Cruz (Fuentes Carlos) |
4,49 (51 ocen)
|
Czarny szal i inne opowiadania (Pirandello Luigi) |
4,48 (25 ocen)
|
Herzog (Bellow Saul) |
4,48 (161 ocen)
|
Szczęśliwa Moskwa (Płatonow Andriej (właśc. Klimientow Andriej Płatonowicz)) |
4,48 (22 ocen)
|
Zaburzenie (Bernhard Thomas) |
4,48 (62 ocen)
|
Utwory wybrane (Babel Izaak (Babel Isaak)) |
4,47 (16 ocen)
|
Czas szybko się starzeje (Tabucchi Antonio) |
4,46 (13 ocen)
|
Krew świętego Januarego (Márai Sándor) |
4,46 (38 ocen)
|
Historia kawalera z różą i ciężarnej dziewicy z Liliputu (Onetti Juan Carlos) |
4,46 (25 ocen)
|
Życie i śmierć Mikołaja Kurbowa (Erenburg Ilia) |
4,46 (12 ocen)
|
Montauk (Frisch Max) |
4,45 (33 ocen)
|
Pożegnanie króla (Schoendoerffer Pierre) |
4,45 (11 ocen)
|
Uwaga (Moravia Alberto (właśc. Pincherle Alberto)) |
4,45 (22 ocen)
|
Wołanie puszczyka (Bazin Hervé) |
4,45 (11 ocen)
|
Todo modo (Sciascia Leonardo) |
4,45 (32 ocen)
|
Święto wiosny (Carpentier Alejo) |
4,44 (17 ocen)
|
Lochy Watykanu (Gide André (Gide Andrzej)) |
4,44 (457 ocen)
|
Tratwa Meduzy (Vercors (właśc. Bruller Jean)) |
4,43 (14 ocen)
|
Upojenie i inne opowiadania (Mansfield Katherine (właśc. Mansfield Beauchamp Murry Kathleen)) |
4,43 (7 ocen)
|
Wielki Gatsby (Fitzgerald Francis Scott (Fitzgerald F. Scott)) |
4,43 (3291 ocen)
|