Autor: Małgorzata_
Data dodania: 06.01.2023 00:32
STYCZEŃ
1. "Dom nad błękitnym morzem" T. J. Klune - ocena: 4,5 - lektura ciepła jak kocyk :)
2. "Cuda wianki" Aneta Jadowska - ocena: 4 - baaardzo polubiłam ten nieokiełzany żywioł czyli ród Koźlaczek :)
3. "Panie czarowne" Jakub Ćwiek - ocena: 4 - 2 w 1, czyli zaczęłam pomału odkrywać książki z motywami słowiańskimi + chciałam poznać warsztat pisarski Ćwieka. I nie żałuję, że sięgnęłam po tę książkę :)
4. "Ludzie, których spotykamy na wakacjach" Emily Henry - ocena: 4...
Autor: żabula
Data dodania: 03.05.2023 19:26
1. Harry Potter i kamień filozoficzny
kolejny raz
2. Harry Potter i komnata tajemnic kolejny raz
3. Harry Potter i więzień Azkabanu kolejny raz
4. Wojna w blasku dnia: Księga II męczyłam się z nią 3 lata, audiobook
5. Tron z czaszek: Księga I
audiobook
6. Tron z czaszek: Księga II
audiobook
7. Morderstwo na plebanii audiobook
8. Otchłań: Księga I
audiobook
9. Otchłań: Księga II
audiobook, w końcu koniec
10. Popiół i kurz: Opowieść ze świata Pomiędzy
drugie spotkanie, tym razem a...