Autor: Someone1984
Data dodania: 23.10.2012 13:42
2023
Jon Fosse
2022
Annie Ernaux
Lata (3,5)
2021
Abdulrazak Gurnah
Powróceni (4,0)
2020
Louise Glück
2019
Peter Handke
"Leworęczna kobieta": 4,0
"Godzina prawdziwych odczuć": 4,0
2018
Olga Tokarczuk
Prawiek i inne czasy (3,0)
Bieguni (4,0)
Prowadź swój pług przez kości umarłych (4,0)
W planach: "Księgi Jakubowe"
2017
Kazuo Ishiguro
Okruchy dnia (5,0)
Nie opuszczaj mnie (5,0)
Klara i słońce (4,0)
W planach: "Pogrzebany olbrzym"
2016
Bob Dylan
2015
Swie...
Autor: rollo tomasi
Data dodania: 05.11.2017 15:37
No cóż, jeżeli mam być szczery, wyprawa przez Kraina wódki przebiega fatalnie. Nie powiem może jeszcze, żeby w mojej opinii literacki Nobel dla Chińczyka przyznany był na wyrost, ale póki co, na 140 stronie wciąż się męczę, a książka od czasu Nobla, czyli od 5 lat, czeka na dokończenie.
W międzyczasie co prawda podstawowa, (czyli żadna ) wiedza o Chinach została jakoś tam nadgoniona. Szturmując niebo: Opowieść o życiu chińskiego wroga numer jeden, Prowadzący umarłych: Opowieści prawdziwe: ...