Autor: Dobra
Data dodania: 03.01.2018 09:58
1. Cień góry
2. Kasacja
3. Zaginięcie
4. Blackout: Najczarniejszy scenariusz z możliwych
5. Mężczyzna, który gonił swój cień
6. Kredziarz
1. Roberts, Gregory Davis - Cień Góry
Cień góry to książka, z którą wiązałam pewne nadzieje. Nadzieje obudzone przez lekturę Shantaramu. Niestety zawiodłam się. W moim odczuciu tak jakby trochę na siłę pisana, a wątki bardzo rozwodnione. O ile w pierwszej części podział książki na pięć części miał duży sens, bo zmiana akcji była bardzo widoczna, t...
Autor: Sluchainaya
Data dodania: 09.01.2018 14:44
W tym roku przeczytałam prawie 58 książek (w tym kilka audiobooków).
Średnia ocen to 3,78, czyli dość rygorystycznie oceniałam książki. Choć przyznam się, że te z oceną 1 to książki, które zostały przeze mnie porzucone, gdyż uznałam je za totalne nieporozumienia.
Pod względem ilościowym rządzi Remigiusz Mróz - wszystkie części serii z Chyłką (Joanna Chyłka) i dwie książki spoza serii. O ile Chyłka jest na tyle wciągającą bohaterką, że niedociągnięcia nie są tak istotne, o tyle dwie pozostałe...