Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Witam serdecznie :) Ogromnie dziękuję, dotarł do mnie dzisiaj prezent od MIKOŁAJA ZAPOMINALSKIEGO z Mikołajek. Oj długą drogę musiał przebyć , ale tym milszą niespodziankę mi sprawił. Pierwszy raz wzięłam udział w tej zabawie i przy następnej edycji zrewanżuję się w dwójnasób. Osobne pozdrowienia i podziękowania dla organizatorki jakozak...... :) Donata
Cześć, jeżeli wymiana/sprzedaż to może znalazła byś u mnie inna w ramach wymiany ?? Pozdrawiam, D.
Witaj, już niedługo będę szczęśliwą posiadaczką książki "Lokatorka......... , rezygnuje wiec z wypożyczenia :) Dziękuje , że są tacy ludzie jak Ty ;))) Pozdrawiam cieplutko :) Donata (anka7771)
Witaj, interesuje mnie książka "Pokój Marty" , znajdziesz coś dla siebie w moim schowku do wymiany :) Pozdrawiam. Donata
To ja również przedstawię swoje ostatnio pobrane książki ( na Fincie): Szmaragdowa tablica Szczęście pachnie bzem Lewa strona życia W cudzym domu Miłość w kasztanie zaklęta Można oddać , pobrać i nie tylko ;)) http://www.finta.pl/ref/anka7771 Pozdrawiam książkozakupocholików :) D.
Witaj!!! Znajdziesz coś u mnie za książkę "Wiara" J. Haigh ??? Pozdrawiam :). Donata
Witaj, faktycznie, nie napisałam o co mi chodzi , rozmowa toczyła się o "Trafny wybór" i to mi chodziło :) "Pod skrzydłami anioła" nie mam już, jest właśnie do wysyłki , "Bluf" jest i jak najbardziej może być Twój. Pozdrawiam :) Donata
Witam, może znajdziesz na wymiane u mnie jakąś inna książkę . Zapraszam :) Pozdrawiam . Donata
Witaj helen ! Bardzo proszę wpisz mnie na listę , chętnie przeczytam te książkę a u nas w bibliotece niestety jej nie ma :( . Pozdrawiam cieplutko ;)) Donata
Witaj ! znalazła byś w moim schowku coś dla siebie za te dwie książki ? Zamek z piasku, który runął - Stieg Larsson Dziewczyna,która igrała z ogniem - Stieg Larsson Proszę o wiadomość na PW . Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo przyjemności w drugim dniu Świąt ;)) Donata
Ok, coś mi się przewidziało , początek wersu potraktowałam jako kolejna książkę a to imię autorki. Niekiedy widzi się to ,co się chce zobaczyć ;)) Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnej nocy:) Donata
Masz też książkę Irena))czy jest to ta książka " Irena " Małgorzata Kalicińska, Basia Grabowska ??? Może znajdziesz coś za nią dla siebie z moich do wymiany , czuła bym się lepiej gdybyś też coś wybrała. Pozdrawiam cieplutko ;) Donata
Witam, świetnie, podaje więc adres do wysyłki :) Donata Kosowska Studzieniec ul: Spokojna 9 64-800 Chodzież Mam wrażenie , ze już miałyśmy z sobą kontakt , prawdopodobnie wymiana ;)) Pozdrawiam cieplutko . Donata
Witaj, chętnie pobrała bym niżej wymienione książki , napisz tylko jak z kosztami przesyłki :) Herbaciarnia Pod Morwami (Owens Sharon) , Stowarzyszenie umarłych poetów (Kleinbaum Nancy) . Pozdrawiam cieplutko :) Donata
Witam :) Również pierwszy rok uczestniczę w akcji i jestem bardzo zadowolona ze swojego wyniku ...130 książek które przeczytałam to jest naprawdę dużo , tym bardziej , że niektóre z książek są dość obszerne ;)) Oklaski dla tych którzy czytają więcej :)) Wzorem Justynki Kowalczyk w tym roku chcę więcej i tym samym przystępuję do akcji 52 KSIĄŻKI W 2013 ROKU Pozdrawiam biblionetkowiczów :) D.
Cześć , co byś powiedziała na 3 pozycje autora Pullman Philip ???? Nie mam nic na podmianę , ale mogę opłacić koszty przesyłki , co Ty na to . Pozdrawiam D.
Witaj , też bardzo chętnie wpiszę się na listę .Pozdrawiam serdecznie :) Donata
Witam!!! Interesowały by mnie 4 pozycje : Pachnidło 2.Przewrotny plan 3.Karzeł Mendla 4.Oddaj mi dzieci. Jestem niestety zamiejscowa i w grę wchodziła by przesyłka . Proszę napisz czy jest to możliwe , pokryje wszystkie koszty przesyłki poleconej ekonomicznej. Czy interesuje Cię wymiana ???? , jeżeli tak to zapraszam do mojego schowka . Pozdrawiam serdecznie :)
Witaj, napisałam na PW . Pozdrawiam .Donata
Witam , chętnie pobrała bym książkę "Dom Błękitnych Mango "- David Davidar . Zapraszam do mojego schowka , też mam sporo książek do wymiany. ::)) anka7771
Witam chętnie pobrała bym " Bikini " . Popatrz w moim schowku ,jeśli nie znajdziesz w wymianie to możemy negocjować :) Pozdrawiam Donata
Wiadomość na PW :)
Witam , wymieniła bym się bardzo chętnie na następujące książki: Absolutna amnezja Filipiak Izabela Dziecko Noego Schmitt Éric-Emmanuel Różowe tabletki na uspokojenie Janda Krystyna Zapraszam do mojego schowka i życzę udanych poszukiwań :)) Pozdrawiam D
Cytuję : "»Szare śniegi Syberii« to historia, na którą czekaliśmy bardzo długo"..... Poruszająca powieść, smutna i wstrząsająca, ale również radosna, bo przekazuje tę piękną prawdę o ludziach, których nie można do końca złamać. Historia przejmująca o tyle, że opowiadana z punktu widzenia nastoletniej dziewczyny. Nie ma w niej dramatycznych opisów walki o żywność, czy gwałtów, jak można spotkać w innych pozycjach o tej tematyce. Jest to ksią...
Witam , bardzo chętnie skorzystam z propozycji wymiany książki : Wyznania gejszy (Golden Arthur) . Popatrz w moim schowku , może coś będzie Ci odpowiadało .Pozdrawiam
Chętnych do wymiany zapraszam do mojego schowka. Mam sporo książek , kategoria oddam wymienię jest systematycznie aktualizowana . Zapraszam
Zgoda , rezerwujemy ale jak pisałam pod koniec tygodnia .... myślę, że w czwartek powinnam wysłać . Będziemy w kontakcie . Zgadzasz się ????
Ostatnia podróż "Valentiny" (Montefiore Santa) , interesowała by mnie jeszcze ta książka i wymieniła bym się gdzieś za tydzień za "Portret damy " ...co Ty na to ????????
Witam , Ditta to pamiątka z rodzinnej biblioteczki , sfatygowana - nie do pobrania , "Portret damy " - nie czytałam jeszcze nowa zupełnie . Mogła bym zamienić się na "Fałszerzy " - książka stara w płóciennej oprawie , stan tak na 4 , czyta obecnie córka więc gdybyś chciała to około czwartku byłaby do wysłania . Ja natomiast chciała bym w zamian książkę "Ulica szalonej rzeki " . Napisz mi w jakim stanie są Twoje książki i jaka jest Two...
Bardzo niechętnie pozbywam się książek z mojej biblioteczki , ale pytaj co by Cię interesowało . Odpowiem .
Witam , interesowała by mnie książka " Smażone zielone pomidory " i " Ulica Szalonej Rzeki". Popatrz w moim schowku , mam też sporo książek na wymianę . Pozdrawiam Donata
No widzisz , mam zatem pytanie : w jakim celu przeglądałaś półki innych użytkowników ????? Kiedy ja zakładałam swój schowek to starałam się zrobić to w ten sposób , aby poruszać się w nim nieomal po "omacku " i korzystałam również z pomysłów innych użytkowników . Nie rozumiem też ataku na akcję "52 książki " ,uważam że jak każda inna akcja ma odpowiedni indywidualny wymiar a statystyki i cyferki towarzyszą nam przez całe nasze życie. W prz...
Dość trudno mi określić czy ta książka mi się podobała czy też nie. Poruszyła mnie historia życia Margot oraz jej anioła Stróża Ruth. Jest to opowieść o życiu, o tym, że każda nawet najdrobniejsza decyzja ma znaczenie i trzeba za nią ponosić konsekwencje. Szczerze mówiąc miałam cichą nadzieję, że do śmierci Margot na końcu nie dojdzie, ze Ruth zmieni bieg wydarzeń, że Margot i Toby będą razem do końca. Jednak niestety się tak nie stało . Mo...
Dziewiętnastowieczna Anglia i Hongkong, miłość, tajemnica, dążenie do odkrycia zagadki...Niezwykle "wciągająca" powieść . Warto przeczytać .
52 książki w roku to jedna książka tygodniowo .... dużo to , czy mało ???? Miesiące zimowe sprzyjają czytaniu , długie wieczory i zdecydowanie więcej czasu , więc może się udać . Na dzień dzisiejszy mam już spora listę przeczytanych a dzięki biblionetkowej wymianie udało mi się pozyskać wiele ciekawych pozycji . Z przyjemnością deklaruję te 52 książki a może uda mi się przeczytać więcej , stawiam sobie jeden warunek - czytam książki c...
Odniosłam podobne wrażenie po przeczytaniu tej książki . Bardzo przejmująca, daje do myślenia, smutna . Książka utrzymana w formie listu do ojca . Polecana dla kobiet które zastanawiają się czy są uzależnione od swoich mężczyzn . .
Zaskoczyła mnie, lubię takie książki. Historia Joy pokazuje nam , że warto mieć marzenia oraz że dotkliwa strata może przerodzić się w miłość i spełnienie .Zdrada męża z siostrą , katastrofa samolotowa i magiczny kontakt telepatyczny podczas śpiączki to początek nowego życia jakie ma przed sobą bohaterka . Szczerze polecam, bardzo szybko się czyta. Teraz i ja chcę uwierzyć w magię.
Krótka lektura, zwięzła a przy tym temat trudny , szczególnie dla dziecka i rodziców. Dobrze , kiedy przy łózkach śmiertelnie chorych dzieci usiądzie taka Pani Róza i " pomoże " w tym trudnym okresie umierania . Autor pokazuje niesamowitą psychikę dziecka, wciąż jestem pod wrażeniem, tak mało słów a tyle treści !!!!!!!!!!!! Cytat z listu do Pana Boga str 73 " Zrozumiałem , że jesteś obok .Że zdradzasz mi swój sekret : CODZIENNIE PATRZ NA ŚWIA...
Świetna recenzja poruszającej książki, w której fikcja literacka przeplata się z historią. Pojawiają się m.in. Rasputin czy Stalin, którzy mają bardzo duży związek i wpływ na losy głównych bohaterów. Pierwsza część mniej poruszająca, natomiast dwie pozostałe wciągają bez miary. Powieść wstrząsająca - ukazuje brutalność radzieckiego aparatu władzy, okrucieństwo wobec ludzi partii, fałsz i zakłamanie. Trzyma w napięciu właściwie do samego końca. T...
Czytałam dwa razy i zapewne nie ostatni : " Królowa deszczu " Scholes Katherine 5,18 (247 ocen)
To moja pierwsza książka J. Picoult, ale na pewno nie ostatnia.... "Dziewiętnaście minut" przeczytałam w ciągu kilku dni i zawsze odkładając ją miałam przed oczyma jasny obraz tego co wydarzyło się w Sterling High . Powieść zrobiła na mnie ogromne wrażenie i wciąż nie potrafię dojść do siebie po tej poruszającej lekturze. Przeżycia głównego bohatera, chociaż są literacką fikcją, przemawiają do czytelnika obrazowo, ma się wrażenie, iż w...
Aktualizacja - wymieniona : "Mój sen o tobie " O'Faolain Nuala
Aktualizacja - wymieniona : "Król trędowaty " Kossak Zofia (Kossak-Szczucka Zofia)
Aktualizacja - wymienione : Kochankowie róży wiatrów Fleszarowa-Muskat Stanisława Milionerzy Fleszarowa-Muskat Stanisława
Interesująca opowieść o 3 kobietach, których losy krzyżują się pod dachem domu ich ojca. Pierwsze spotkanie jest zwiastunem klęski, jednak...finał jest całkowicie zaskakujący.
Robiłam "podchody " aby przeczytać tę książkę sporo czasu , kilka lat aż znalazł się chętny na jej wymianę . Przeczytałam i nie żałuję . Tematyka Irlandii zawsze mnie pasjonowała , kraj zimny ale ciekawy z przejmującymi wspomnieniami " wielkiego głodu " .Ciekawa książka , mocno utkwiła mi w pamięci przyjaźń jaka może łączyć mężczyznę - geja z kobietą . Polecam
Trzyma w napięciu do ostatniej strony,podoba mi się podejście od strony emocjonalnej i psychologicznej .Dużo trudnych tematów, na które nie rozmawia się w zasadzie a trzeba o nich mówić .Jest to moja pierwsza książka Picoult , ale następna czeka już w kolejce .
Śmieszna, lekka i przyjemna - nie wymaga myslenia... Moja pierwsza książka Szwaji i niestety ostatnia , chyba że jak u Ciebie coś do poczytania w wakacje ....
Książka nie zachwyca wspaniałą historią, jest napisana raczej spokojnie. Akcja toczy się dość monotonnie. Filmu nie oglądałam , ale nie pierwszy prawdopodobnie raz z przeciętnej książki można zrobić wspaniały film . Ale polecam książkę na jesienne/zimowe wieczory, bo mimo wszystko jest ciekawa, ładnie i lekko napisana. .
To pierwsza książka tej autorki i z pewnością nie ostatnia . Książka skupia się na rozmowie dwóch osób,synowej i teścia, omawiających świat uczuć z perspektywy swojego życia . Niestety nim wchłonęła mnie całkowicie - skończyła się. Do przeczytania w jeden dzień. Oczywiście bliższa jest mi postać Chloe , osoby porzuconej.Starszy pan mimo iż pozostał z żoną,pielęgnował w sobie wspomnienie pięknej miłości z Matyldą . Cyt.str 74 " - Ja nie ...
Aktualizacja : wymienione S@motność w Sieci " Wiśniewski Janusz Leon "Raz w roku w Skiroławkach " Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)
Aktualizacja : "Krzyżowcy " - wymieniona
Smutna i poruszająca historia życia Kelly Kelleher, a także jej śmierci a racze umierania , kiedy to całe życie staje przed oczami. Szybko się to czyta i więcej stron nie byłoby potrzebne. Jest to bardzo udana książka tej autorki i polecam ją wszystkim .
Książka ta czekała w mojej biblioteczce na przeczytanie ładnych kilka lat ..... odkładana kosztem mniej objętościowych i zgoła innej tematyce . Czekała i doczekała się ,przeczytałam ją w ciągu trzech dni i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Czyta ją się z zapartym tchem, jest bardzo wciągająca i nie sposób się przy niej nudzić. Jest to historia miłości prawdziwej, choć zakazanej. Miłości, której nie ugasi czas, odległość ani ból. Miłości n...
Aktualizacja: książka wymieniona : Ja, Klaudiusz Graves Robert
Aktualizacja :Klaudiusz i Messalina Graves Robert - wymieniona
Witaj , witam w klubie ... mam w swoim schowku do wymiany kilka książek tej autorki , zapraszam Pozdrawiam . Donata
Aktualizacja : Paolo Coelho - "Pielgrzym " - wymieniona
Aktualizacja : " Perła Szanghaju " - nieaktualna
Dodam jeszcze cztery : " Emmanuelle 1 czyli Edukacja " - Arsan Emmanuelle " Opowieść Rebeki " - Beauman Sally " Zbrodnicza intryga " - Mary Brendan " Narzeczona markiza " - Jo Boverley To by było na tyle . Zapraszam do wymiany
Jeszcze kilka pozycji : "Bezdroża miłości " Lindsey Johanna "Zimowy ogień " Lowell Elizabeth (pseud. Maxwell Ann) "Czarny ląd " Marczyński Antoni "Niewolnice z Long Island" Marczyński Antoni "Perła Szanghaju " Marczyński Antoni "Raz w roku w Skiroławkach " Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz) "Moje życie z Marlonem Brando " Nurowska Maria "Czarna topiel" Oates Joyc...
Dzikowy skarb: Powieść z czasów Mieszka I Bunsch Karol Pielgrzym Coelho Paulo Hańba Courths-Mahler Jadwiga (Courths-Mahler Hedwig) Na skrzydłach orłów Follett Ken Szwoleżerowie gwardii Gąsiorowski Wacław (pseud. Sclavus Wiesław, Mieroszewicz Jan) Ja, Klaudiusz Graves Robert Klaudiusz i Messalina Graves Robert Trzepot skrzydeł Grochola Katarzyna Dom na Zanzibarze Katende Dorota Bez oręża Kossak ...
Kilka tytułów do wymiany : Czarny warkocz Fleszarowa-Muskat Stanisława Czterech mężczyzn na brzegu lasu Fleszarowa-Muskat Stanisława Kochankowie róży wiatrów Fleszarowa-Muskat Stanisława Milionerzy Fleszarowa-Muskat Stanisława Most nad rwącą rzeką Fleszarowa-Muskat Stanisława Pod jednym dachem, pod jednym niebem Fleszarowa-Muskat Stanisława Wczesną jesienią w Złotych Piaskach Fleszarowa-Muskat Stanisł...
Chętnie wymienię od Ciebie " w drodze " . Może sprawdzisz w moim schowku na podmianę????
masz odpowiedź na prv
Krótka i smutna książka. Liczyłam na to, że chociaż zakończenie będzie pozytywne. Skłania do refleksji.
Smutna historia o woli walki, życiu i potędze miłości dziadków .. Książka chyba nie dla wszystkich , momentami może być nudna, zbyt monotonna. Spodziewałam się chyba cudu,magi , czy mocy tytułowej zimowej róży.
Dawno nie czytałam książki, która tak by mnie poruszyła. Byłam ciekawa dalszych postępów rozwoju dziewczynki i jej losów. Problemy zawodowe bohaterki , jej ogromne zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za dziecko to uczucia które targają główną bohaterką. Nie mniej jednak polecam ją każdemu, gdyż owa "magiczna chwila" może także odnosić się do czasu jaki spędzimy czytając tę książkę.
"Lodowa Pułapka", to powieść napisana przez kobietę ale opowiadającą ciekawą historię widzianą oczyma mężczyzn. Dafydd miał w życiu to nieszczęście, że spotkał dwie kobiety, które w różny, ale w tak samo nieprzyjemny sposób , potrafiły zniszczyć mu życie. Jedna z nich to jego żona Isabel, z którą Dafydd nie może mieć dzieci , żona jednak stawia sobie poczęcie dziecka za punkt honoru.. Kroplą, która przelewa czarę goryczy jest tajemniczy list...
Zgadzam się z wypowiedzią , szukałam w niej podobieństwa do " Królowej deszczu " , poza pięknie przedstawionym opisem przyrody i krajobrazu , treść jest raczej skoncentrowana na jednym wątku , zdrada męża i walka ze swoimi słabościami. Niezwykły rozwój wypadków, egzotyka, poruszający portret kobiety, rozdartej między pragnieniami a obowiązkiem. Mimo wszystko czyta się z przyjemnością .
Książka ta w mojej biblioteczne znajduje się na najwyższej półce . Poruszyła mnie nie tylko fabuła , ale przede wszystkim styl autorki książki . Jej się nie czyta , lecz chłonie pragnieniem bycia w środku akcji . Pisana jest bardzo obrazowym językiem . Po przeczytaniu tej książki , sięgnęłam po inne pozycje tej autorki . Mam wszystkie cztery wydane u nas do tej pory , ale zdecydowanie na pierwszym miejscu pozostaje " Królowa deszczu " .
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)