Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Hmmm... gdyby to było bardziej "przaśne" forum, to mógłbym tylko napisać AYFKM?? A tak to tylko ponowię pytanie - czy wobec tego tak trudno wykazać choćby cień zainteresowania, uspokoić "akcjonariuszy" i spróbować przynajmniej pokrzepiającymi prośbami o cierpliwość (na stronie głównej) zatrzymać exodus? Czy oprócz Ciebie w Ravelo wszyscy pozwolili sobie całkiem zapomnieć o Bnetce??
Tylko kiedy wreszcie Biblionetka przesunie się na liście priorytetów, może się okazać, że reanimacja nic nie da. Jak napisał Rbit, zabraknie kogoś do zgaszenia światła. Nie jest to do końca w porządku. Oczywiście, Iza, to nie są absolutnie pretensje do Ciebie. Trudno mieć zastrzeżenia dla Twojej pracy na rzecz serwisu.
Louri, Ravelo nie ma żadnych kłopotów ani trudności (wręcz przeciwnie). Biblionetka jest na liście projektów do wykonania, ale nie jest najważniejsza i priorytetowa. To wszystko. I.
Napiszesz coś więcej o tym cyklu Krechowieckiego? Pierwszy raz widzę, zupełnie zapomniany jakiś?
Iza, rozumiem, że Ravelo przechodzi jakiegoś rodzaju kłopoty (które mogą się skończyć tak, jak kłopoty Weltbildu, z którego Ravelo powstało 3 lata temu) i nikomu nie chce się myśleć o BNetce. Ale jeżeli jednak to nie jest powolna agonia, to nich pomyślą trochę w kategoriach marketingowych - raz utraceni klienci są już praktycznie nie do odzyskania. BNetka traci swoją markę, a czasem nawet jakikolwiek komunikat od "właściciela bagna" pozwala żabom...
Piękny miesiąc. Tylko teraz nie wiem, czy trzymać Nadberezyńców na liście do przeczytania, czy nie warto??? A Noce i dnie to po prostu świetna powieść. Szkoda, że Dąbrowskiej nie udało się powtórzyć sukcesu. Próbowałam czytać Przygody człowieka myślącego, ale jakoś zupełnie nie wciągnęły i odłożyłam.
Cóż - zajrzyj na jesieni - podobno wtedy może się zdarzyć, że "coś ruszy", choć nadzieje na to marne... mam tylko nadzieję, że Twoja przeprowadzka nie ma w punkcie końcowym LC - to by już były przenosiny z lekko antycznego galeonu na łódkę rodem z konkursu "pływanie na bele cym" ;D
Błędy w linkowaniu w schowku zgłosiłam już Adminowi. Co do zmian - trudno mi cokolwiek nowego powiedzieć - na razie projekty zostały wstrzymane, mamy nadzieję, że do jesieni ruszymy. I.
Niedługo nie będzie nawet komu zgasić światła. Biblionetka działa już tylko siłą rozpędu. Nawet nie ma komu się pożalić. Od ostatniej większej dyskusji Co się zmieniło? mija rok. Zero reakcji...
Dodaję: Czwarty protokół - 10 zł * * * "Najczarniejszy strach" niedostępny.
Mnie się wydaje, że jeszcze stosunkowo niedawno działały (mam b. dużo linków do opisów w katalogach bibliotek). Tak czy inaczej w moim przypadku to przelało czarę gorczycy nad brzegiem pucharu - jestem już w trakcie przeprowadzki. Aczkolwiek będzie mi brakowało tutejszego archaicznego interfejsu - topornego, nieprzejrzystego, wyglądającego jakby nadal był 1996 rok, ja miałbym znów 29 lat, a o Jakobie Nielsenie nikt nad Wisłą nie słyszał :)
Nieoczekiwanie dla mnie osobiście, bo nastawiałem się głównie na aspekt "społeczny" i myślałem że spodoba mi się bardzoej niż "rodzinny".
Władcy Mocy - 4 Zabić drozda (powtórka) - 6 Ja, Jedi - 5 Idź, postaw wartownika - 5 Przed burzą - 4 Tarcza kłamstw - 4 Próba tyrana - 4 Rzut Wenus - 4 Miasto z lodu - 4,5 Widmo przeszłości - 4,5 Wizja przyszłości - 5 Pojedynek na Syrtis (Anderson Poul) - 4,5 Zjawa: Opowieść o zemście - 4,5 Drzewo Życia - 3,5 Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 (powtórka) - 5,5 Pan Lodowego Ogrodu: Tom 2 (powtórka) - 5,5 Pan Lodowego Ogrodu: Tom 3 (powtórka...
Genialna rzecz. Wkurza mnie tylko, że każdy następny tom jest 5-10 zł droższy od poprzedniego. No ale ten dostałam gratis za duże zakupy w jednym sklepie, więc nie narzekam :D
Sprawa jest już całkiem nienowa, nawet nie będę szukał jakichś starych postów na ten temat, bo chyba wielu z nas się na to nadziało. Ale jak widać zarówno Admin jak i nasz pt. Właściciel milczą jak grób - alibo cały cmentarz. Nie wiedzą, że nawet niewolnikom trzeba czasem jakiś ochłap rzucić, inaczej wyzdychają?
Przestały niestety działać linki wklejane w schowkowej kolumnie "Komentarz". Po pierwsze nie wyświetlają się w biblionetkowym okienku dla linków jak inne, ale to jeszcze dałoby się obejść zaznaczaniem tekstu. Niestety w miejscu złamania linijki system wprowadza niewidoczny ciąg %E2%80%8B - przez co link staje się nieużywalny. Da się coś z tym zrobić? Mamy XXI wiek, a ten portal nie radzi sobie nawet z obsługą linków (!). To nie portal, tylko ...
Czerwiec jakiś taki kryminalny. Widocznie potrzebuję urlopu dla głowy, aby odpoczęła i zaczęła czytać książki poważniejsze. Poza kryminałami - średnia Pogarda Moravii i bardzo dobre listy z podróży szwajcarskiej guwernantki, która sama objechała świat dookoła. 1. Pogarda, ocena: 3,5 (akcja: Klasyka: reaktywacja - lista Instytutu Książki) Narrator w pierwszej osobie opowiada o swoim małżeństwie. Jak to w wyniku niewiadomo czego, żona zaczęła ...
No Na wygnaniu brzmi jak świetny pomysł, zwłaszcza na wakacje. Ostatnio natrafiłam na blokadę czytelniczą. Albo książki były mniej dla mnie odpowiednie i żadna nie zrobiła na mnie większego wrażenia.
Cześć, Nie wiem, czy było w czerwcu spotkanie. Nie wiem też czy jakaś lipcowa data została ustalona. Ale chętnie się z Wami spotkam, bo ostatnio słabo było u mnie z frekwencją. Jaki termin komu pasuje/został ustalony? Dla mnie najlepsze byłyby 3 ostatnie weekendy lipca (17,24,31), ale się dostosuję.
Grabski poszedł jak burza, a teraz zachęcony wpisem http://miastoksiazek.blox.pl/2010/06/Desperatka.html zaczynam Prywatne życie Pippy Lee
1.(51.) Pielgrzym 4.0 wrażenia z lektury: Bond-Ibisz 2.(52.) Garnitur na każdą okazję 4.0 specyficzne opowiadanie dla dzieci, jak dla mnie zadziwiający był przekaz autorki, która przecież znana była ze swych depresyjnych skłonności itd. - a tu mamy afirmację postawy "miej przed oczami to, co kochasz i co daje ci satysfakcję, nie przejmuj się zaś tym, co przeszkadza, lub czego zmienić nie możesz; szukaj pozytywnej strony każdej sprawy" 3.(...
Wiesz, Rbit, z tymi "Nocami i dniami" to wcale nie jest takie nieoczekiwane.Ta książka dzieli się na część "rodzinną" (dwa pierwsze tomy) i część "społeczną" (pozostałe). Generalnie i krytycy i czytelnicy przyjmują, że te dwa pierwsze tomy są najlepsze, a kolejne nie przystają poziomem. Osobiście dwa pierwsze tomy przeczytałem jednym tchem, a z niemożliwie przegadaną resztą trochę się męczyłem.
Pasterska korona [5] - bardzo nierówna książka, są fragmenty genialne i wzruszające, są też momenty, w których czuć, że to tylko szkic, którego Pratchett nie miał czasu doszlifować. Świat się chwieje: 20 rozmów o tym, co z nami dalej [5,5] - książka, którą każdy powinien przeczytać, wkurzyć się, i wziąć się do działania.
Ilościowo zaszalałem, z jakością różnie: 51. Oczyszczenie (3,5) Pomysł rewelacyjny - oparte na faktach oczyszczenie starego paryskiego cmentarza przez młodego inżyniera i walońskich górników tuz przed Rewolucją. Miller dobrze buduje duszny nastrój zimnego mglistego cmentarza, robi wrażenie pojedynczymi scenami, ale zupełnie nie radzi sobie z prowadzeniem fabuły i bohaterami. 52. Pan Tom buduje dom (4,5) Niebanalna książeczka z humorem pok...
Genialna przyjaciółka (Italy-Naples-2011); ocena: 5 Część pierwsza serii neapolitańskiej opisuje dzieciństwo i wczesną młodość Lili i Eleny, malując przy tym bogate tło kulturalne i społeczne południowych Włoch w latach powojennych. Obie dziewczynki wychowują się w podmiejskiej, slumsowej dzielnicy. Ich przyjaźń tworzy wspólny front przeciwko dokuczliwym kolegom, dodaje odwagi w zetknięciu z brutalną rzeczywistością w domu i na ulicy, pomaga prz...
Kryminał/sensacja - Twardy zawodnik (5) - Nic do stracenia (5) - Wiatr (5) O księgarniach i czytaniu - Księgarnia spełnionych marzeń (5) - Lawendowy pokój (4,5) - Książka o czytaniu czyli Resztę dopisz sam (4) - Co czytali sobie, kiedy byli mali? (5) Minimalizm - Minimalizm daje radość (5) - Slow fashion: Modowa rewolucja: Kupuj mniej, wyglądaj lepiej (4,5) Wspomnienia i zbeletryzowana historia - Awantury na tle powszechnego ci...
Juriko, dziękuję Ci za komentarz. Autorka oceniła Wilhelma po swojemu oraz przez pryzmat współczesnych czasów. Chociaż nawet i teraz, pretendent do korony musi zawrzeć związek małżeński z odpowiednią osobą, jeśli nie chce utracić prawa do sukcesji. Jeśli pójdzie za głosem serca, straci to prawo. Co innego, że na przykład książę Karol, przy bardzo żywotnej Królowej Matce, szanse na porządzenie sobie ma niewielkie. W czasach Wilhelma małżeństwo...
Dobra decyzja, dziękuję :)
Pozaczynałam mnóstwo książek, pokończyłam dwie. W najbliższych miesiącach nie mam szans na lepszy wynik Na wygnaniu (5,5) - skusiłam się po zagraniu w Wolf Among Us. FANTASTYCZNE! Ten noir, te postaci, te wątki baśniowe. Uwielbiam. I Zdecydowanie chcę więcej! Ten maleńki minusik to za oprawę graficzną. Nie jest zła, ale daleeeeeeko jej do takiego Blacksada (którego fabułą bije na głowę) Skandale Złotej Ery Hollywood (4) - przyjemne opowieśc...
„Bociany zawsze wracają do gniazd”, „Ptaki na niebie”, „Zabić ptaka”, „Śniła się sowa” – jak często w tytułach jej książek pojawiały się ptaki!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)