Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Gormenghast (55%) - 4,5 Prawo miecza - 5 Tytus sam - 3 Opowieści orsiniańskie - 3 Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek - 5,5 Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2: Mała Armia (77%) - 5,5 Zstąp, Mojżeszu (74%) - 4,5 Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka (99%) - 5,5 Felix, Net i Nika oraz Bunt Maszyn (90%) - 5 Ja, robot (powtórka) - 5 Płomienie gniewu - 5 Brzydki mały chłopiec - 3,5 Pora umierania - 5 Złoty lis - 4,5 Lot sokoł...
Książka w sumie nie jest zła, ale moim zdaniem zdecydowanie poniżej oczekiwań w stosunku do jej autorki. Jeśli Ci się jednak podobała, to sięgnij po inne jej pozycje. Gwarantuję, że spodobają Ci się dużo bardziej. Pozdrawiam i życzę miłej lektury.
Ech, przeczytałam opisy, wszystkie do schowka. To jest ten najgorszy z najgorszych tematów. Zawsze najwięcej pozycji upoluję i zawlokę do schowka. Pogrom, nie temat.
Spotkanie będziemy chcieli tez zorganizować w Krakowie, Gdańsku, Opolu i może Warszawie :-)) Więc jak nie teraz to może w przyszłości się uda :)
Suuuuper... I ona tam już na zawsze ma tak tkwić? Wiesz, jakoś poza 1 kwietnia mało mnie to śmieszy. Widocznie nie mam poczucia humoru.
Ulica tysiąca kwiatów 4,5 Czytelniczka znakomita 5,0 błyskotliwe Gottland 5,0 Pozwólcie nam krzyczeć 5,0 dołączam do miłosników Fleszarowej :) Przerwa na życie 4,5 Wizyta 5,0 Stangret jaśnie pani 4,0 Lato nagich dziewcząt 4,0 Powieść dla kobiet 3,5 spore rozczarowanie Wielka tajemnica 4,0 ciepłe czytadło
Od czasu tej recenzji udało mi się zdobyć "Polowanie na Perpetuę" - świetna jest:) "Romans z trupem w tle" - jeszcze nie mam ale się staram... O tej nowej książce już słyszałam i jest w planach zakupowych:)
Na początek Agent Dołu: Diabelska dogrywka, potem Bogowie jak ludzie, potem Trylogia optymistyczna, potem Ci powiem co jeszcze. :-)
To którego Wolski Marcin byś poleciła?
Zaginiona kolonia (powtórka) Paradoks czasu (powtórka) Tysiąc wspaniałych słońc (5,5) Zmierzch (5) Nocna zamieć (5) Ewangelia według Heroda (pomysł nie nowy, ale Wolski jak zwykle przewrotny i dam 4,5 za kwitnące kasztanowce na przykład) EuroDżihad (4) Pies w studni (5) Krętka Blada (powtórnie wymęczona i zostaje 1) Kończę: Laseczka i tajemnica (no, rozczarowałam się; myślałam, że laseczka, to będzie Laseczka, jak Zaliczka i że Pan Sa...
dzięki wam wszystkim.:)
Tak mnie zaintrygowało:"idzie trochę opornie", że sprawdziłam Twoje oceny. Widzę, że potem nabrało rozpędu;)
I jak? Ja byłam zachwycona. Kryminał i sztuka - fantastycznie A co z jutrzejszym dniem jeszcze? Ja mam zamiar skończyć Bal na ugorze A jak do tej pory, to same cieniutkie pozycje w tym miesiącu mi wypadły: Wielkie nadzieje (4) strona techniczna ciekawsza niż sama historia, ale i tak warto Wielkie zasługi (4) To był mój ostatni Chaber ;( Wirunga: Pasja życia Dian Fossey (4) Trudno być bogiem; Drugi najazd Marsjan (2) 1-3, 2- 1, chyba j...
Ja skończyłam tylko: Klara i półmrok Pewnie we wrześniu skończę wiecej. ;)
Zapraszam:)
Lexie zrobiła go dla siebie i dla Jeremy'iego podczas ich pierwszej wspólnej kolacji. Wypróbowałam i polecam :-) Składniki: 2 puszki pomidorów San Marzano(włoskie pomidory o podłużnym kształcie) 2 cebule przekrojone na pół kostka masła Wszystkie składniki zagotować w większym garnku.
To nie jest lektura dla osób wrażliwych. W przypadku „Betonowego ogrodu” stwierdzenie, że nie pozostawia on czytelnika obojętnym, jest zdecydowanie zbyt słabe. Obrzydliwe, straszne, makabryczne, wstrząsające – takie słowa cisną się nam na usta, kiedy śledzimy, co robi czwórka rodzeństwa pozostawiona bez opieki po śmierci rodziców. Ian McEwan uzyskał wręcz piorunujący efekt, przedstawiając zdarzenia z punktu widzenia jednego z tych dzieci – pi...
Misiak nawet mógł poprosić o autograf. Miał na zlocie egzemplarz "Zakrętów losu", zdaje się. Czy może to było "Bez przebaczenia"?
Calvino zawsze mnie urzeka. W przypadku tej książki niestety zaledwie ideą. Znakomity pomysł - pozbawieni mowy ludzie posługują się kartami tarota, by opowiedzieć swoją historię. Mają do wykorzystania zaledwie mimikę i obrazek na karcie, który można interpretować według rozmaitych kluczy - wybrać z niego szczegół, nazwę, układ elementów. Liczba skojarzeń nie ma ograniczeń, bo trudno za takie uznać (to raczej tylko utrudnienie dla autora) to, że r...
O, jaka szkoda, że to spotkanie nie odbyło się w minioną sobotę - zlecielibyśmy się całym (czwartymogólnopolskim) zlotem!
Szkoda, że nie wiedziałam. Przywiozłabym "Dzienniki..." do Wrocławia. Ja też zaczynałam przygodę z Lemem od "Powrotu z gwiazd" :). To znaczy próbowałam jeszcze raz się do niego przekonać, po traumie ze szkoły spowodowanej lekturą "Bajek robotów", które mi zupełnie "nie podeszły". Delikatnie mówiąc. Jak zapewne się domyślasz, udało mi się. ;P Ale w razie gdyby "Powrót..." Cię do Lema nie przekonał, spróbuj jeszcze tych "Dzienników...". To zup...
Też chciałam zacząć przygodę z Lemem od Dzienników, ale we Wrocławiu pożyczono mi Powrót z gwiazd, więc od tego zacznę. Bardzo jestem ciekawa własnych wrażeń :-) Za życzenia ślicznie dziękuję :-))
Między Bohem a Słuczą
Miejsce akcji: Izrael i Stany Zjednoczone, ze znaczącym udziałem niezidentyfikowanego mebla w mieszkaniu Ilany i Michela oraz biurka w gabinecie Alka. Czas akcji: od lutego do października 1976 roku. Osoby: Ilana (dawniej Halina), córka emigrantów z Polski, kiedyś redaktor techniczny popularnego tygodnika i początkująca poetka, obecnie gospodyni domowa; Aleksander, syn emigrantów z Rosji, pierwszy mąż Ilany, kiedyś oficer armii izraelskiej,...
chciałam pocieszyć, że po pierwsze można dostać dwie inne książki tej autorki (w moim przekonaniu wspaniałe do czytania na lato i nie tylko). a po drugie ukazuje/ukazała się inna książka z Klubem Matek Swatek http://www.znak.com.pl/kartoteka%2Cksiazka%2C3128%2Ctytul%2CKlub%20Matek%20Swatek.%20Operacja%3A%20Londyn Pozdrawiam.
90 książek, a każda dowcipnie streszczona w formie komiksu w 4 zabawnych kadrach. Nie przeczytałeś wszystkich książek, jakie "powinien znać każdy kulturalny człowiek"? Wystarczy pół godziny w autobusie i kanon literatury powszechnej masz w małym palcu :-). [Świat Książki, 2009]
Tom gawęd kresowych poświęcony Litwie. Autorka odwiedza Wilno, Kowno, Kłajpedę i wiele mniejszych miast i wsi, które niegdyś leżały na terytorium Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Motywem przewodnim jest odkrywanie śladów polskości, których przetrwało wiele na tych ziemiach. [Książka i Wiedza, 2011]
Witam serdecznie Od dłuższego czasu bez powodzenia przeglądam Allegro, księgarnie i inne serwisy w poszukiwaniu tej książki. Nie ma jej także w bibliotekach we Wrocławiu. Jeśli jakaś dobra dusza byłaby skłonna odsprzedać mi jeden egzemplarz, byłbym bardzo wdzięczny. Proszę o kontakt: https://www.biblionetka.pl/messages_new.aspx?recipient=115456 lub gg: 3933434
Od momentu, gdy przeczytałam trylogię „Millenium” Stiega Larssona, do mojej domowej biblioteki trafiają kolejne skandynawskie kryminały. I o dziwo, ciągle jeszcze mi się nie przejadły. Ostatnio dobrałam się do książek Camilli Läckberg i powiem Wam, że nie zawiodłam się. Po przeczytaniu „Księżniczki z lodu” i „Kaznodziei” mam ochotę na kolejne. „Księżniczka z lodu” to pierwsza część sagi kryminalnej, której akcja rozgrywa się w małej wiosce ...
"Książki Moja Miłość" to zbiór opowiadań pod redakcją Agaty Wiśniewskiej wydany z okazji Światowego Dnia Książki. Jeśli ktoś naprawdę uważa książki za swoją wielką miłość, to zrobi dla nich wszystko. Nawet jeśli oznaczać to może przyczynienie się do... powstania kolejnej książki. Zawarte w niniejszym zbiorze opowiadania zrodziły się z tego właśnie pięknego uczucia. I jego też - pośrednio lub bezpośrednio - dotyczą. Znajdziecie tu historię ludz...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)