Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
"Spaleni słońcem" to najlepszy film jaki kiedykolwiek widziałam!!! polecam!!!
Zachęcam wszystkich do swojego wspomnienia lutowego (Verdiano, jeżeli czytasz ten post - zamknij oczy :-)) Małe trolle i duża powódź Kometa nad Doliną Muminków W Dolinie Muminków Pamiętniki Tatusia Muminka Lato Muminków Zima Muminków Opowiadania z Doliny Muminków Tatuś Muminka i morze Dolina Muminków w listopadzie (jestem w połowie) Autor: Jansson Tove Ocena: mistrzostwo świata :-))
W bibliotece w Wiśle. Na szczęście jeszcze nie wszystkich mało poczytnych książek się pozbyli...
Jak zwykle z poślizgiem czasowym niemniej jednak gratuluję serdecznie zwycięzcom i wszystkim uczestnikom! Luuudzie, jak wy to robicie? Jestem pełna podziwu.
Jak mi się podobają Twoje oceny! Nie będę czytać "Mikaela" i "A lasy wiecznie śpiewają". Za to na Ugresić mam ochotę ogromną, zwłaszcza po wywiadzie z nią w "Głośniej!" Haddon leży i czeka. Więcej Tan kcesz? :> Piątka dla "Pokuty" mnie pociesza - czeka na swoją kolej, a sprzeczne opinie słyszałam. :-)
Ja też oceniłam "Ględźby" na 4. Trochę mnie rozczarowały, dłużyły mi się. Szostaka trawię tylko w niewielkich ilościach, np. rozdział na miesiąc. :-)
Książka wprost żenująca. Jak można wydawać aż tak "puste" książki? I jak można żądać w księgarni za tę książkę prawie 30 zł? Przeczytałam w swoim życiu kilka książkowych porażek typu "Dziennik Bridget Jones" etc. Ale "Dobre ciało" przebija wszystko. Przede wszystkim problem, który porusza autorka... jej brzuch. To, że jest zbyt duży. I jej walka o to, żeby ten brzuch zaakceptować. Żeby pokazać nam, współczesnym kobietom, że na brzuchu się życ...
oskar XD lew czy tygrys?
Drakulić mnie zaintrygowała. Napiszesz coś? O, i Ględźby tylko dobre?
"Nauka Świata Dysku" Pratchett (4) "Mikael" Waltari (3) "Raz w roku w Skiroławkach" Nienacki (4) "A lasy wiecznie śpiewają" Gulbranssen (3) "Dziedzictwo na Björndal" Gulbranssen (3) "To, co zostaje" Duncan (5) "Miejsce początku" Le Guin (4) "Następnym razem pożar" Baldwin (5) "Wesele w niebie" Eliade (5) "Amerykański fikcjonarz" Ugresić (6...
czerwone... "nobel" czy "oscar"????
"Do serca przytul psa" Sumińska (5) "Trudne tematy" Sumińska (5) "Czytając Lolitę w Teheranie" Nafisi (5) "Miłość. Reaktywacja" Samson (5) "O czym mówimy, kiedy mówimy o miłości" Carver (3) "Badenheim 1939" Appelfeld (5) "Droga żelazna" Appelfeld (5) "Księga ziół" Marai (5) "Żar" Marai (5) "Dziennik" Marai (5) "Iluzyt" Zajdel (4) "Prawo do powrotu" Zajdel (4) "Farabeuf, czyli Kronika jednej chwili" Elizondo (6) "Poskramianie bydła" M...
Zaczynam - przeczytane w lutym: -> John Irving - Regulamin tłoczni win (6) -> Tatjana Gromača - Murzyn (4) -> Lian Hearn - Po słowiczej podłodze (5) -> Lian Hearn - Na posłaniu z trawy (5) -> Mario Vargas Llosa - Zielony dom (5) -> Terry Pratchett - Carpe Jugulum (4) -> Lian Hearn - W blasku księżyca (5) -> Gina B. Nahai - Niedzielna cisza (4) -> Dorota Sumińska - Do serca przytul psa (4) -> Sue Monk Kidd -...
Po raz kolejny:) Zasady takie same jak zwykle, czyli elastyczne i nie do końca określone - wspominamy, zachęcamy, zniechęcamy, wyławiamy, skreślamy, piejemy i marudzimy - co kto lubi. Zapraszam wszystkich Bnetkowiczów:)
Moni! Serdeczne dzięki za wspaniałą zabawę. Gratuluję wszystkim konkursowiczom. Bardzo jestem dumna z tego, że udało mi się rozplątac całośc. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili. Tak naprawdę, to gdyby nie wasze rewelacyjne mataczenia, musiała bym się zadowolic moimi pięcioma przeczytanymi tytułami.To była doskonała zabawa!!!Jesteście wspaniali. Pozdrawiam.:-))))
Rzeczywiście, Cussler w nadmiarze może się znudzić, bo jest schematyczny. Ale to chyba dotyczy wszystkich (większości?) twórców powieści sensacyjnych - chyba trudno być oryginalnym w każdej z kilkunastu czy kilkudziesięciu książek - siłą rzeczy pewne motywy się powtarza. Ja u Cusslera znajduję to, co w tego typu książkach najlepsze - wartką akcję, nagłe zwroty sytuacji, trochę historii, no i walkę dobra ze złem. Podobnie jak Anna najbardziej lubi...
Po prostu podałam login tamtej osoby i link do jej profilu, zwróciłam uwagę na fakt, że jedna Diana11 (chora na szkołę) już tu jest, i że sytuacja jest dziwna. :-) Myślę, że Admin jest osobą najbardziej kompetentną do decydowania, co zrobić z kontem-klonem, nie będę mu podpowiadać. :-)
Teraz to naprawdę ja, siostra Dawida. Haniu a wspomniałaś może o tym by usunąć tamto konto? Jeśli tak to jestem Ci bardzo wdzięczna. :)
To idę opracować strategię. :-)
[artykuł niedostępny]
Też myślałam o Victorze, w każdym razie dziękuję Wam wszystkim.
Daj linka, daj. :-) Przezorny zawsze upieczony.
O tym samym zaczęłam myśleć.
Pozwoliłam sobie zgłosić Adminowi.
Gdzieś tu jest greka dla bardzo początkujących. Chyba pod konkursowymi kotami.
Ja nic nie sugeruję...:-) Rodzina się zwykle popiera, nawet w bocznej furtce. A już taki M. to on nie przejdzie obojętnie...
Trochę mnie zaniepokoiła wypowiedź w wątku krakowskim, myślałam, że mam omamy. :-(
Diana mówiła mi o tym już wcześniej, zaraz po tym jak zauważyła tę osobę [artykuł niedostępny] ale jej powiedziałem, ze przecież imię Diana znowu nie jest tak rzadkie, by druga jedenastolatka nie mogła się zdażyć. Nie wiem...
O tak! Przeżyjemy... viribus unitis. :-) Gorzej z greką...
dziękuję - będę machać miotłą - książka jest zbyt cenna :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)