Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Serdecznie dziękuję Biblionetkołajce za książkę Nad Niemnem, zakładkę i magnes na lodówkę:). Życzę radosnego oczekiwania na święta i przeżycia wielu magicznych chwil w tym wyjątkowym czasie. PS 1. pozdrowienia dla kotów:); PS 2. moja kocia w pełni zgadza się z przesłaniem z kartki...
Kroniki Cliftonów Archera. Rodzina Whiteaoków. Z polskich: Kobiety z ul. Grodzkiej Lucyny Olejniczak. Niepokorne Agnieszki Wojdowicz. Lawendowy pył (wspomnienia 3 pokoleń, b. mi się podobała). Lawendowy pył
Jak sagi, to może Rodzina Whiteaoków. Z polskich i bardziej realistycznych podobał mi się "Lawendowy pył".
Dziękuję za odpowiedzi :)
Proszę polećcie coś na długie zimowe wieczory Byle nie kryminał Bo mam przesyt lubię sagi i obyczaj
Żeby się pochwalić: Lokatorka Wildfell Hall Nutria i Nerwus Morderstwo pod cenzurą Mama Dalton Kwestja krwi Mistrz i Małgorzata Gareth Jones: Człowiek, który wiedział za dużo Były sobie świnki trzy
Bardzo dziękuję Biblionetkołajowi z Gwiazdowa za książkę "Pasażerka" A. Bracken :)
57 książek :-)
Bardzo dziękuję Mikołajowi/Mikołajce z Warszawy za "Biegunów". Oj, będzie się czytało! Wszystkiego dobrego i fury książek pod choinką!
Bardzo dziękuję wspaniałej krakowskiej Mikołajce za Dziesięciu Murzynków . Sprawiłaś mi cudowną niespodziankę!:)
55 :-) i opowiadanie.
Dziękuję bardzo krakowskim Mikołajom za Poranek w Jalnie, Mary Wakefield, Zmiany i interesujące opowiadanie ;)
U mnie grudniowa Christie nieco wyprzedziła przeznaczony sobie czas. Powtórzyłem Detektywi w służbie miłości, zmieniając ocenę z 3 na 3+. Recenzję znajdziecie tutaj: Przechowalnia pomysłów I tym samym zakończyłem swój udział w "Rendez-vous z Agathą Christie 2019". Powtórzyłem 10 Agatek, poznałem jedną nową, a jedna książka była "okołoagathkowa". I już się cieszę na przyszłoroczną odsłonę akcji:)
Kevina też na swój sposób mam przed sobą - czytałem już 3 razy, będę czytał (o ile dożyję) jeszcze kolejne, za każdym odczytaniem odnajduję w nim coś nowego :)
Louri, obie te książki oceniłam na piątkę - zazdroszczę Ci, że jeszcze jedną z nich masz przed sobą ;).
52 :-)
Dziękuję serdecznie Mikołajowi ze Stalowej Woli za Dziewiętnaście minut - wiele sobie obiecuję po lekturze, bo ma być podobne do mojej faworytnej Musimy porozmawiać o Kevinie
Neska, masz pilne PW
Melancholia, masz pilne PW.
Głaszcząc, masz pilne PW
Eryka.wiśnia, masz pilne PW.
Rysująca, masz pilne PW.
Zoana, masz pilne PW
Agnes, masz pilne PW
Takaja, masz pilne PW
Welwet, masz pilne PW
51 :-)
Mikołaje ciężko pracują :) Efektem tego jest kolejny prezent - tym razem od Mikołaja Nadmorskiego ( brzmi prawie jak jakiś tytuł książęcy :D ). Dziękuję bardzo za Dotąd dobrze i herbatkę idealną na chłodny, jesienny (jeszcze) wieczór! Przesyłam uściski!!!
A ja pięćdziesiątym:) Przybyła do mnie cudna książka. Ma na imię "Dwa bieguny". Napisała ją Orzeszkowa. Jest aktualna, jak bardzo, w każdym razie początek jest. Już zaczęłam czytać i swoim zwyczajem bilet na kolejkę zakupiłam, aby czytać i tam. Dziękuję Mikołajowi katowickiemu. Czytelnicki jest i ma talent do malunków. Piękny chomik i piękny Mikołaj. Dziękuję :DDD PS. Przeprowadzę się na Śląsk i już, aby być bliżej Mikołajów.
Fakt. Czterdzieści dziewięć.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)