Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
CZERWIEC: Burza - 3 {Akcja: Nobliści} Rok polski: Obyczaj i wiara - 4 Historia naturalna i moralna jedzenia - 6 Nous, Parisiens - 3 Człowiek tygrys - 4,5 Rok w podróży: Dzienniki pasjonatki - 4
Sierpień niewykluczony, chociaż wszystko zależy od dyżurów Miciusia :-(.
Bardzo miłe spotkanie nam się szykuje! :)
Świetnie! Książkę mam dla Ciebie, strasznie dawno Cię nie było :)
Super, że dołączysz do nas :) Zadzwonię dzisiaj do Babuni.
Nie obiecuję na 100%, ale postaram się wpaść. ;)
Cześć! Ja też chętnie pojawię się na lipcowym spotkaniu. Na początku sierpnia mam natomiast rocznicę ślubu - więc wtedy raczej na pewno mnie nie będzie.
Mnie też pasuje! I też uważam, ze będzie miło i w kameralnym gronie :)
Oczywiście, pasuje.
Godzina 13 pasuje Wam? :)
Ja też mogę się spotkać 8 lipca :)
Nadal jestem chętna. Pozatem nasze kameralne spotkania zazwyczaj gromadzą zawsze więcej osób niż się deklaruje, nie mówiąc już o tych mniej kameralnych, zatem kontynuujmy!
Nie wiedziałam, że wydano listy Herberta i Szymborskiej. Bardzo dziękuję zatrop. Tak łatwo zgubić, tak dobrą książkę. Szkoda, że Biblionetka takich nie promuje.
No materiałów jest dużo, ale z książką w tym temacie się jeszcze nie spotkałam więc zapewne sprawdzę.
Po fatalnym kwietniu i maju chyba się odblokowałam czytelniczo. Jakościowo też bardzo dobry miesiąc. 23. Busola, ocena: 5 Orient opowiedziany przez muzykologa z Wiednia. Piękne, spokojne, melancholijne, pachnące, erudycyjne. Bohaterem jest właśnie Orient, Orient a Europa. Lubię takie książki. Bez żadnej akcji, płynące, toczące się. I tylko obrazy i dźwięki i zapachy. Gorąco polecam. Szkoda nie znać. 24. Rola Krakowa w odzyskaniu niepodleg...
To jeżeli jesteś ze Stephanie zgodna, żeby się spotkać też teraz- to ja jestem za!
Na ten moment pasują mi oba terminy. Chętnie się spotkam nawet w małym gronie. Kameralne spotkania mają swój urok.
Dla ciebie mogę umrzeć i inne zagubione opowiadania (4) [recenzja: Z szuflady, po prawie stu latach ] Barbarzyńca w Azji (bez oceny ) [czytatka: Czytatka-remanentka VI 18 ] Milka, Kropka, Frodo i Sznycek: Wątek ilustrowany (4) [czytatka: Czytatka-remanentka VI 18 ] Człowiek z metalu: Szczegółowa biografia Jamesa Hetfielda (3) [recenzja: Ani biografia, ani szczegółowa; dobrze, że choć obiekt ciekawy... ] Niewiadoma (4,5) [recenzja: Samot...
Czerwiec: Złota plomba (5 nie ze względu na fabułę, ale na dbanie o zęby - tak, piszę to ja, 27 czerwca 2018) marżin i jego złota plomba (tak to jest… uzupełniać ubytki w katalogu)🤐🤣 Jak jeż Jerzy został tatą (5,5; 25 czerwca 2018)- dając wyraz zamiłowaniu do literatury "zwierzęcej" i do książek tej autorki (co jest spuścizną uwielbienia dla Michała Sumińskiego) - tym razem dowiaduję się, Jak jeż Jerzy został tatą Teatr Niewidzialnych Dzie...
Louri, ależ oczywiście. Założyłam temat na forum, by zgłosić problem. Ponieważ okazuje się (co mi cierpliwie próbujesz wyjaśnić - dziękuję za zaangażowanie!), że problem to "wyższa matematyka" - muszę się z tą nieszczęsną jedynką jakoś pogodzić.
Przeczytane w czerwcu: Zbrodnia lorda Artura Savile - 5 Światło między oceanami - 5,5 Przejęcie - 5 Rzeczy, których nie wyrzuciłem - 4,5 Carte blanche - 5 Serce w skowronkach - 5 Niewiedza - 4
O, tak. Miło się było przerazić :-). A z "Gosford Park" w ogóle go nie pamiętam, w przeciwieństwie do Northama, Frya i Maggie Smith... Działanie pamięci – to dopiero intrygująca kwestia :-).
W takim razie chyba spotkamy się dopiero w sierpniu. Co prawda ja mogę się spotkać w niewielkim gronie i teraz, ale nie wiem czy dojedziecie na takie kameralne spotkanie.
Myślałem, że napiszesz coś do kompletu z tą chyba „najgrubszą” książką w twojej karierze… Którą - tak… na marginesie - kilka dni po twojej ocenie (po przejściach, ale jednak) udało mi się wepchnąć na moje konto. Aha, dzięki za recenzję poezji, jestem pod wrażeniem!
Może po prostu to: Gilgamesz Ja czytałam Wittlina i Stillera, można przeczytać sam epos jako poemat, można się zagłębiać w opracowanie historyczne. Albo nawet na zmianę :)
Po przejściu do widoku schowka wystarczy przed adresem dodać fragment: view-source: i kliknąć enter - pokaże się źródło strony w html. Np: view-source:Green Town&mode=bookshare i trzeba ogarnąć div (nie span jednak, ale wbrew Twoim pochwałom nie jestem w tym specjalistą): Użytkownicy którzy mają książkę w schowku Ale tak czy inaczej nie zadziała, bo dla "książek roboczych" nie ma schowka :/ Natomiast co do znalezienia ...
Spotkanie - jak najbardziej "za"! Tylko miejsce jak dla mnie średnie, bo nie mam co wziąć z karty ;) Proponowałbym niedaleką "Chmielarnię" (Marszałkowska 10/16). Terminy - jak dla mnie lepiej środek tygodnia i to nie pod wieczór, najpóźniej 19:30 muszę się zwijać...
To "Królestwo herbaty" jest jakimś albumowym poradnikiem czy bardziej książką eseistyczną/historyczną/popularno-naukową?
A oto moje czerwcowe lektury: 1 Ciotka Flora - 4+ - jest recenzja: A w hajmacie ciotka Flora na dzieci czekała. Dziękuję, Warwi. 2 Tajemnica gwiazdkowego puddingu - 3+ - jest recenzja: Przystawki zamiast uczty 3 Wesele - 5 - powtórka bez zmiany oceny. Ten dramat chyba zawsze będzie mnie zachwycał. 4 Żarcik i inne (bardzo różne) opowiadania - 4+ - jest recenzja: Żarty, choć nie zawsze do śmiechu 5 Splot słoneczny - 5+ - jest recenzja: Gorzk...
Co do drugiego akapitu Twojej wypowiedzi - marna to pociecha! Chyba każda kobieta chce być piękna tu i teraz, dla siebie i dla innych żyjących w jej czasach, w jej świecie.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)