Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Listopad: Za wszystko trzeba płacić (4,5) Diamentowa karoca: Między wierszami (3) Lilith (3) Martwe Jezioro (2) Pójdę sama tą drogą (4) Widma w mieście Breslau (3) Saturn: Czarne obrazy z życia mężczyzn z rodziny Goya (5) Fabryka muchołapek (5) Czerwony Błazen (4) Sezon na papierówki (4) Plaża dla psów (4,5)
Wolałabym jednak e-booka. Obojętnie w jakim języku. Czytałam ją dawno temu i pamiętam, że ogromne wrażenie na mnie zrobiła i chętnie bym sobie odświeżyła. Ostatnimi czasy preferuję wersje... hmmm, elektroniczne, dlatego takowej właśnie poszukuję.
Tak jak obiecałam, tak zrobiłam :-) Dziś wysłałam książki 4 osobom :-) Co za radość:-)!
Ukryj schowek. ;-)
-- listopad -- 7 + 37 cudów świata (5) Siedem pożarów Mademoiselle (4) Opowieści mojej żony (5,5) Staroświecka historia (6) Sztuka ścigania się w deszczu (4,5)
LEKTURY LISTOPADA 2012 R. 1. Katarzyna Grochola "Huston, mamy problem" (4,5) 2. Edmund Niziurski "Pięć manekinów" (4) 3. E. L. James "Pięćdziesiąt twarzy Greya" (5) 4. E. L. James "Ciemniejsza strona Greya" (5) 5. Małgorzata Musierowicz "McDusia" (6) 6. Jan Gnatowski "W zaklętym zamczysku" (5) 7. Ewa Nowak "Diupa" (5) 8. James Patterson "Mary, Mary" (5) 9. Antonina Domańska "Krysia Bezimienna" (5) 10. MaryJanice Davidson "Nieumarła i ...
Od razu przypominają mi się moje "szczeniące" i "poszczenięce" lata, kiedy to wieczorami (i nie tylko) robiło się szybko wsystko inne, żeby tylko móc zasiąść przy odbiorniku radiowym i zasłuchać się w czytankach wszelakiego rodzaju:) Były to i bajki, i powieści czytane przez lektorów telewizyjnych, radiowych, aktorów:)
OK;)
Mnie też raczej nie będzie.
Ja może też się na coś skuszę. Tym bardziej, że jej kryminały są tak dobrze napisane, że 1 książka = 1 popołudnie.
Ale to jest owocowa - morelowa z wanilią i przyprawami korzennymi. No ale jako druga w kolejce jeszcze się załapiesz ;-)
mna się proszę nie przejmować ( o ile była to "normalna" czarna) bo pijam ino ziołowe i owocowe smacznego :)
Latarnie polskiego wybrzeża (5.5, przeczytane 30. listopada 2012 g. 10:14) - dzięki Lutkowi01 za dodanie tytułu do bazy:)
Ja chętnie wpadnę, dopiero co się przeprowadziłam do stolicy, więc mam nadzieję, że trafię ;)
mój listopad: - The Moth Diaries (Klein Rachel) - na podstawie tej książki powstał film "Internat", który ma niezbyt dobre recenzje; książka jest całkiem niezła (bardzo dobra nawet), trzyma dobry klimat przez większość czasu. Wg mnie film tez nie jest zły, tylko został zupełnie źle rozreklamowany i idą na niego nie te osoby co trzeba z nie takimi oczekiwaniami jak trzeba (jeśli lubisz ładnie nakręcone, spokojne dramaty psychologiczne ze schizą...
Ja też mam własne. To taki typ: książka-przyjaciel:)
Sto trzydzieści
Najkochańszemu Mikołajowi z Bolesławca pięknie dziękuję za wymarzone przeze mnie Dożywocie i Strzeż się psa: Psi kryminał
Oczywiście poproszę o adres do wysyłki.
Kochani, a ja bardzo proszę żeby mi nic nie przynosić. Nie umiem odmawiać książek, więc na pewno serce wzięłoby górę nad rozsądkiem na spotkaniu i być może znowu bym coś przyniosła, kiedy na parapecie piętrzy mi się spory stosik. Koniecznie wszystko, co od Was ostatnio pożyczyłam, chcę przeczytać, dlatego rozsądniej będzie powstrzymać się na razie od pożyczek. Pozdrawiam Was i do zobaczenia!
Ja z chęcią przeczytam jeśli można :)
Herbaciarnia Pod Morwami (Owens Sharon) 4,0 Kufer Kasyldy czyli Wspomnienia z lat dziewczęcych: Wybór z pamiętników XVIII-XIX w. (antologia) 5,0 Kto chce, niech wierzy: Wspomnienia reportera (Budrewicz Olgierd) 3,5 Podróże poza ciałem (Monroe Robert A.) 2,5 Wojna i pokój (Tołstoj Lew)) 5,0 Szklany klosz (Plath Sylvia) 4,0 Nieprzyzwoita obsesja (McCullough Colleen) 4,5 Notatki przyszłej matki (Green Risa) 4,0 Gdyby We...
Również kilka dni temu ukończyłem lekturę tej książki. I bardzo mi się spodobała dałem jej nawet ocenę 5, co nie zdarza się zbyt często. A podobała mi się dlatego, że przypomniała mi odległe czasy, kiedy to zaczęła się moja fascynacja piłką nożną. Latem 1982 roku miałem niespełna 6 lat ale pamiętam dość dobrze mecze Polaków na hiszpańskim mundialu. Co prawda samego Iwana z tych meczów nie pamiętam, (teraz wiem dlaczego :-)), kojarzę go z jego gry...
Wiedziałam, że tak będzie! 15-go jestem na uczelni, potem na imprezie. 16-go znowu w szkole. Co robić? Jak żyć?
Beze mnie tym razem. Trzeba będzie robić zakupy świąteczne, prezenty. A z prezentami zawsze najtrudniej. Mąż pracuje w dwie poprzednie soboty, bo odrabia poniedziałki i tylko w ten weekend będziemy mogli pojechać do sklepów. Nie dam rady. Chlip, chlip...
A no to w takim razie odpadamy :-(.
W sobotę w nocy będę wracała ze szkolenia w Warszawie, więc nawet niedziela mi nie pasuje.. :(.
U mnie listopad zaczął się od bardzo przyjemnej książki: Rio Anaconda: Gringo i ostatni szaman plemienia Carapana Drugi poleciał Pan Lodowego Ogrodu: Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 Trzecia pozycja trochę z innej beczki: Zielone piekło w Gujanie Ostatnia zakończona w listopadzie to: Człowiek nietoperz Bardzo lubie przygody Harry'ego Hole'a. Zacząłem jeszcze w listopadzie, ale skończe w grudniu: Kiedy jaszczury śpiewają Kupiłem tą książke...
Newsweek planuje też sprzedaż kolejnych części serii "Obcy": Obcy. 8. pasażer "Nostromo" - 10 grudnia 2012 Obcy. Decydujące starcie - 27 grudnia 2012 Obcy 3 - 7 stycznia 2013 Obcy 4. Przebudzenie - 21 stycznia 2013 Obcy vs Predator - 4 lutego 2013 Obcy vs Predator. Requiem - 18 lutego 2013
Jestem w posiadaniu książek, które nie mają w ogóle ocen lub mają niewielką ich ilość. Postanowiłam jedną taką na razie puścić w obieg. Jest to książka "Od zachodu do wschodu słońca" Natalii Krawcowej. Zapraszam do zapisywania się po książeczkę. Od zachodu do wschodu słońca
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)