Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Ja z wielką chęcią przygarnę! Od dawna chciałam zabrać się za tę sagę ;).
A dlaczego dodałeś ten tekst jako czytatkę, a nie recenzję? :-)
Dziękuję za linka. :-) Obie z wymienionych przez Ciebie książek mam na uwadze, nocują sobie bezpiecznie w czeluściach mojego schowka. Te tematy są trudne, nie chcę więc sięgać po nie tak hurtowo. Nie tak dawno przeczytałam również - tematycznie - Tajemnica Kremla, zresztą to właśnie po tej lekturze sięgnęłam po "Stalina". A nie chcę na razie brać się za wymienione tytuły, bo na półce czekają na swą kolejkę "Dzieci Arbatu", a to cykl pięciotomo...
Ciekaw jestem jak odniesiesz się do moich zarzutów:) U mnie mimo wzruszenia została 3...
Jeszcze nie widziałam. Jeszcze. Co do Evansa: więcej po niego sięgać nie chcę...
Anaruk, chłopiec z Grenlandii - 4.0 Disneyland - 4.0 Dzisiaj narysujemy śmierć - 5.0 Mateuszek i kłopoty - 2.0 To miał być taki hiszpański Mikołajek. Ale ani się umywa. Nie polecam tego ani dla dzieci, ani dla dorosłych, zachęconych porównaniami z Mikołajkiem. :) Książka moim zdaniem jest kompletnie niewychowawcza (mnie już wystarczyło to, że młodszy brat funkcjonuje tam jako Głupek, ale zastrzeżeń miałam potem dużo więcej), nie jest równi...
to może ja :) skoro nie ma chętnych :) zawsze chciałam przeczytać ale jakoś mi tak umykało :)
Możesz coś więcej napisać o Klęsce Solidarności?
Aktualnie do oddania m.in.: - "Bractwo Pierścienia" Tolkien J.R.R. - "Czas patriotów" Clancy Tom - "Dobrego złodzieja przewodnik po Amsterdamie" Ewan Chris - "Dobrego złodzieja przewodnik po Paryżu" Ewan Chris - "Dzięki za każdy nowy ranek" Pawlowská Halina - "Eragon" Paolini Christopher - "Global Nation: obrazki z czasów popkultury" Kopaczewski Grzegorz - "Harry Potter i więzień Azkabanu" Rowling Joanne K. - "Holistyczna Agencja Detek...
Mój styczeń wyglądał tak: 1 Zemsta jest kobietą - 4+ 2 Czytanie wzbronione - 4 - dziękuję Dot 3 Małżeństwo niedoskonałe - 5 4 Uwikłanie - 5 - zaskakująco dobry 5 Stokrotki w śniegu - 3 - dziękuję Ktryo 6 Orędzie: Tajemnica przyszłości - 3+ 7 Nam wieczna w polszczyznie rozróba!: Marian Pankowski mówi - 4+ 8 A nie mówiłam! - 3+ 9 Mariola, moje krople... - 4 10 Serenada czyli Moje życie niecodzienne - 4+
Nie wiem, kochana, czy widziałaś moją czytatkę, ale ja pomstuję na tego Evansa na czym świat stoi:D Też się łatwo wzruszam, ale Evansowi mówię nie.
ja też bym reflektowała :)
Miłośniczko a czytałaś tego samego autora{Montefiore}Stalin: Dwór czerwonego cara?Stalin: Dwór czerwonego cara I jeszcze to polecam Twojej pamięci:Szepty: Życie w stalinowskiej Rosji{inne książki Figesa też bo są równie zajmujące co dobrze napisane} A tu masz z nim wywiad: http://www.polityka.pl/swiat/rozmowy/276636,1,orlando-figes-o-przeszlosci-rosji.read
Widzę, że Cunningham Ci przypadł do gustu:) Wiedziałem!
Widzę, że miałaś miesiąc z kryminałami!:) Napisz o wrażeniach! Czemu Gardner tylko na trójeczkę?
Mówisz, że Czubaszek na 6? Hmmmm, książka skoczyła kilka oczek wyżej na liście "oczekujących" (i poszukiwanych :/)
Ja również pragnę dopisać się do listy oczekujących :) Księdza z chęcią przyjmę w mym domu, jak widać nie tylko po kolędzie.
I ja też chętna jestem. Od dawna chciałam przeczytać :)
Mój początek roku pod piecem z książką spędzony Gniazdo światów świetna Goya: Artysta i jego czas 3,5 ledwo zmęczyłam :( Zwierciadło przeznaczenia 4,5 Ogrody Księżyca dobra Miłosne igraszki rosyjskich caryc 4,5 i nie tylko o carycach :P Kato-tata: Nie-pamiętnik bardzo dobra i bardzo bolesna Reksio i Pucek bardzo dobra, ku poprawie nastroju przeczytana Nie budźcie zmęczonego weterynarza bardzo dobra Kłamca dobra Eona: Ostatni lord Smoc...
KSIĄŻKI PRZECZYTANE W STYCZNIU 2012 R.: 1. Josephine Bell "Łowca uczuć" (3,5) 2. Åsa Larsson "Krew, którą nasiąkła" (4,5) 3. Jerzy Edigey "Najgorszy jest poniedziałek" (4,5) 4. Trudi Canavan "Wielki mistrz" (5) 5. Jakub Czarny "Pan Samochodzik i klasztor w Zagórzu" (5) 6. Amanda Qick "Ryzykantka" (4,5) 7. Lisa Gardner "Zaginiona" (5) 8. Ken McClure "Oko kruka" (5) 9. Artur Conan Doyle "Dolina Trwogi" (6) 10. Daria Doncowa "Ali Baba i ...
Styczeń całkiem niezły. Pierwszy po zakończeniu akcji Klasyka - co widać:) Lekkie odreagowanie zawsze wskazane. Zaspokoiłam choć trochę mój głód esejów... 1. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa,4. Ogromne tomiszcze zawierające podobno wszystkie opowiadania o Holmes'ie. Dobre, ale bez zachwytów. Po prostu opowiadnia te należy czytać w liceum, niedawno czytał je mój 18laetni siostrzeniec i był zachwycony. Nastrój Anglii końca XIX wieku je...
A czemu? Może zechcą :-) Tylko którą połowę? Hm...
Też się nad tym zastanawiałam, ale sama siebie upewniłam, że "poprawna" jest druga hipoteza. :-)
Wypuszczę w świat pierwszy tom Sagi Ludzi Lodu Margit Sandemo pt "Zauroczenie" Może ktoś złapie bakcyla na przeczytanie całej sagi, niestety nie posiadam (kilkudziesięciu zresztą )kolejnych tomów,a może komuś właśnie brakuje w biblioteczce tego pierwszego.:) Zapraszam kto pierwszy chce ją dostać, przeczytać i podać dalej kolejnym chętnym....?
U mnie nie było źle, ale bywało lepiej: 1) Czarna kawa 4,0 2) Pan Tadeusz XIII Księga (noc poślubna Tadeusza i Zosi), Mrówki i inne bajki 4,5 3) Klęska "Solidarności": Gniew i polityka w postkomunistycznej Europie 5,0 4) Najtrudniej jest spotkać Lilit: Opowieści chasydzkich kobiet 4,5 5) Magma i inne próby zrozumienia, o co tu chodzi 5,0 6) Gottland 4,0 7) Siedem szkiców 3,5 8) Błony umysłu 4,5 Obecnie czytam: Świat nawiedzany przez ...
Recenzja do Moje życie z Dżejmsem jest już w poczekalni. Kolejka jest krótka, więc może szybko trafi na stronę. Szkoda, że jutro wyjeżdżam, mogę mieć kłopot z dostępem do komputera, a zapewne będzie jakaś zażarta dyskusja. Eh....
O to chodzi, że ja żadnej sensacji i kryminału od czasu Pana Samochodzika nie strawiłam. Dlatego niezwykły jest sam fakt, że w ogóle te książki Larssona do mnie trafiły. Co do zalarssonowania to rzeczywiście, po skończonej lekturze cyklu wpisywałam nazwisko autora do merlina i zastanawiałam się, którą jego biografię teraz kupić. Na razie trochę przeszło :-). Zastanawiam się też, czy pewne poszlaki które zostawił w książkach to niedopatrzenia, czy...
Może nie skręcało mnie ze śmiechu, kiszki nie wariowały, ale za to był jakiś taki nie do końca określony uśmieszek i... coś, czego chyba nie umiem dokładniej nazwać;] Hehm... Przygody diabła Marka poznałem jako książkę mówioną i... chyba właśnie zachorowałem na resztę książek Piaseckiego w takiej wersji właśnie:) A już "chyba raczej na pewno "Siedem pigułek..." to nie będzie moja jedyna książka tegoż autora:)
W "Klarze..." bardzo podobała mi się wizja sztuki, geniuszu itd. Natomiast nie przekonała mnie jako kryminał, może dlatego, że dość szybko zaczęłam domyślać się, kto zabił. Oddzielić jednego od drugiego jakoś nie potrafiłam, i tak zrodziła się wypadkowa ocena ;). Aha, i trochę obcięłam za edycję, bo widać różnicę w jakości pomiędzy poszczególnymi tłumaczeniami - w drobiazgach, ale zawsze :). Myślę jednak, że nie będzie to moje ostatnie spotkanie ...
Polecam Joanny Olech "Pompona w rodzinie Fisiów". Ja wiem, że to dla dzieci napisane zostało, ale pochłonęłam tę książkę od razu i zaśmiewałam się do łez. Głośno, jak najgłośniej, żeby nie było. Jest fantastyczna. Mało która książka dla dorosłych mnie tak bawi. Mówię Ci, sięgnij po nią! :-) Pompon w rodzinie Fisiów
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)