Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Sugerowałam już kiedyś Episodeksowi, żeby dodał nad okienkiem, w którym wpisuje się treść wypowiedzi, instrukcję jak uzyskać linki. Bo, sądząc po ilości pytań jak to się robi, jest to najwyraźniej bardzo potrzebne. A wydawałoby się, że to takie intuicyjne. No nic. Najwyraźniej nie jest. :)
Mnie też nie spodobało się zakończenie i to, że zbyt dużo osób nosiło imię Tamara. Trochę to denerwujące. Poza tym bardzo ciekawa książka. Mile mnie zaskoczyła.Lubię czytać takie wyjątkowe książki.
Aha - nie bój się eksperymentować. Zawsze przed wysłaniem pojawia się podgląd wiadomości - tam już wiadomość jest w takiej formie, w jakiej będzie widoczna po wysłaniu. :)
Nie ma potrzeby zaprzęgać Worda. Jedyną różnicą, jakiej trzeba dokonać, żeby się pojawił link, to wkleić ten link zamiast tytułu książki. Biblionetka sama go zamieni na odpowiedni tytuł z odnośnikiem. Czyli wpisujesz do treści swojej wiadomości na przykład: http : / / www . biblionetka . pl / book . aspx ? id = 19470 (oczywiście bez spacji).
"Błazen" Moore Christopher 4 "Co z tym życiem?" Rusin Kinga 4 "Drastyczne przypadki" Gaiman Neil 5 "Forrest Gump" Groom Winston 4 "Good night, Dżerzi" Głowacki Janusz 5 "Klara" Kuna Izabela 5 "Merde! Rok w Paryżu" Clarke Stephen 3,5 "Poczekajka" Michalak Katarzyna 6 "Szeptem" Fitzpatrick Becca 3,5 "Wielka księga cipek" Höjer Dan 3
I to wyskakuje od razu w formie "tytuł (autor)" zamiast linka? Czy trzeba jeszcze coś zrobić? Wiem, że mogłabym to wypróbować eksperymentalnie, ale wolę najpierw zapytać. Sama już chciałam zadać to pytanie, ale nie wiedziałam gdzie, dlatego podpinam się tutaj i liczę, że ktoś mnie oświeci...
Naiwne to, a proste w obsłudze, że hej. Czyta się jednak dobrze, a jeszcze lepiej...gdy odrzucić warsztat krytyczny:))Gdyby autor bardziej się przyłożył, myślę, że książka byłaby naprawdę dobra. Ale polecam - miło spędzony czas. A jeszcze duch patriotyzmu się unosi.
Dzięki Dot, spróbuję, może mi się uda, a swoją drogą - nigdy bym na to nie wpadła.
Po raz pierwszy oczy całego świata zwróciły się na Bałkany w 1914 roku, kiedy serbski nacjonalista zastrzelił w Sarajewie habsburskiego następcę tronu. Po raz drugi - gdy na półwyspie rozgorzała krwawa, bratobójcza wojna. Europa patrzyła wtedy na Bałkany z przerażeniem i niedowierzaniem, bo zignorowała ostrzeżenie. Kiedy pod koniec lat osiemdziesiątych Robert D. Kaplan alarmował, że na Bałkanach wrze, a Jugosławii grozi rozpad, został zlekceważon...
Widzę, że ten przykładowy adres mi się po części ukrył. Po pl/ jest dalej: book.aspx?id= i dopiero potem numer.
Robisz sobie listę w Wordzie czy jakimkolwiek innym edytorze. Potem po kolei sobie wynajdujesz wyszukiwarką stronę danej książki i na górze w okienku wtedy ukazuje Ci się coś takiego: https://www.biblionetka.pl/book.aspx?id=[.....](tu numer identyfikacyjny książki w bazie). Kopiujesz to i wklejasz na miejsce, gdzie wpisałaś autora i tytuł, dopisujesz ocenę i tak po kolei ze wszystkimi. Potem całą listę wklejasz pod nagłówkiem swojego post...
Ha! Na pewno skorzystam z Twojej propozycji, tylko muszę się trochę odrobić z dotychczasową stertą pożyczek. Jakoś mi się rozmnożyły okropnie, że już nie wiem, jak się zmieścić w czasie (a przecież - niestety! - prócz czytania też człowiek coś musi robić...). Z miłą chęcią się uśmiechnę do Ciebie, jak oddam połowę z tego, co mi teraz zalega na półce z zawartością "do szybkiego przeczytania" :).
Z racji pierwszego miesiąca nowego roku i ja się podzielę. Poza tym, że miesiąc był miesiącem powtórek z Andersena, jest coś jeszcze. :-) Baśnie (Andersen Hans Christian) 4,5 Daleko od Niflheimu (Axelsson Majgull) 5,0 (ach, oby jej się ten styl nigdy nie spłycił!) Dom zbrodni (Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary)) 4,5 Dziewczynka z zapałkami (Andersen Hans Christian) 5,0 Dziewiętnaście minut (Picoult ...
Styczeń pod znakiem świetnej fantasy: Tern Czerwień na czerwieni Od wojny do wojny
Mój styczeń: 1.Necrosis: Przebudzenie - Jacek Piekara (5) 2.Obława - K.Kotowska (4.5) 3.Ja, inkwizytor: Dotyk zła (4.5) 4.Panowie z Pitchfork-Gruca Kamil (5) 5.Poza cieniem - Weeks Brent (4.5) Miało być więcej ale życie nie pozwoliło, chęci odebrało.
Mój styczeń 2011: 1. Zielone miasto w słońcu (4) 2. Wspomnienia wojenne 22 IX 1939 – 5 IV 1945 (6) 3. Siostra mojego serca (6) 4. Piąte dziecko (5) 5. Od pierwszego wejrzenia (4,5) 6. Co widziały wrony (5,5) 7. Liana pragnień (5)
Jest to historia pokolenia, które nie miało wyboru. Nie oni przecież głosowali na Hitlera, tylko ich rodzice. Chłopcy i dziewczęta, dorastający w latach trzydziestych i na początku lat czterdziestych, zostali zawłaszczeni przez państwo jak żadne pokolenie przed nimi czy po nich. "Ta młodzież - obwieścił Hitler w roku 1938 z nieomal drwiącym podtekstem - nie nauczy się przecież niczego innego, jak tylko myśleć po niemiecku i działać po niemiecku. ...
"Najgorsza w szkole jogi"Lucy Edge.
"konieczne do obejrzenia"? - oj, fuj, jak to okropnie brzmi :-/.
- Byle nie o miłości (muz. Adam Sławiński) - Co ludzie powiedzą (muz. Adam Sławiński) - Cudowna chwilka (muz. Adam Sławiński) - Czy musimy być na "ty" (muz. Adam Sławiński) - Dlaczego mnie całuje (muz. Adam Sławiński) - Dookoła noc się stała (muz. Adam Sławiński) - Dziewczyna z ogródkiem działkowym (muz. Adam Sławiński) - Gafy (muz. Adam Sławiński) - Greckie margerytki (muz. Adam Sławiński) - Jak się wyleczyć z miłości (muz. Adam Sławińs...
„Kości księżyca” to trzecia powieść autorstwa Jonathana Carrolla, a zarazem moje siódme spotkanie z twórczością tego pisarza. Spotkanie niezwykle udane, dodajmy. „Kości księżyca” prezentują wizję krainy tak niezwykłej i nadrealistycznej, iż porównywać można ją jedynie z absurdalną Krainą Dziwów wykreowaną przez Charlesa Lutwidge’a Dodgsona, bardziej znanego jako Lewis Carroll. Ta zbieżność nazwisk zdecydowanie nie może być dziełem przypadku! Racz...
Zgadzam się momentami książka się ciągnie i strasznie mnie denerwowały te opisy przyrody, ale dałam wysoką ocenę z kilka cudownych cytatów. Lubię wyłapywać takie "mądrości" w książkach a w tej było ich bardzo dużo.
Trudno mi ocenić tę książkę obiektywnie. Czytam dla przyjemności i skoro coś mi się nie podoba (bez względu na to, czy jest dobre czy nie), to oceniam nisko, jeśli coś mi się podoba oceniam wysoko.
Głównie tematyka. Dosyć mam tego wszystkiego wokół, nie chcę o tym czytać.
Joy, gdzie jesteś? Kiedyś mnie pomogłeś z Dorianem Grayem (to było nasze zaznajomienie na forum), może i tu pomożesz?:)
Rozumiem:). W takim razie chwilowo się wstrzymam. Pozdrawiam:)
Ptak nocy. 5. Bardzo piękna książka o przyjaźni i poświęceniu. Okropna sprawiedliwość. 5. Kryminał z akcją w Wenecji. To moja pierwsza książka Donny Leon i bardzo mi się podobała. Lód i woda, woda i lód. 4. Czyżby ta powieść była nieco gorsza od poprzednich Axelsson? Nie wiem, ale chwilami czułam się znudzona. Śmierć z bliska: Ci , którzy wkrótce odejdą, uczą nas żyć. 4. Są to wspomnienia i przemyślenia pani psycholog pracującej w hospicjum. ...
Początkowo "Portret Doriana Graya" liczył sobie trzynaście rozdziałów. Tę wersję opublikowano w 1890 roku w miesięczniku "Lippincott's Monthly Magazine". Spotkała się ona z dość dużą krytyką, zarzucono Wilde'owi iż jest pozbawionym moralności dandysem. W 1891 roku wydano nakładem wydawnictwa Ward, Lock and Co. wersję zmienioną przez samego autora. Dodał on kilka rozdziałów, w skutek czego nowa wersja liczyła ich 20. Niektóre fragmenty z pierwsze...
"Gra anioła" czeka dopiero w kolejce do przeczytania, a "Nagrody" o ile pamietam to oprawa broszurowa w przynajmniej dobrym stanie.
...czyli o tym, jak to nie zawsze docenia się przeciwnika. Ostatnio trafiłam na bardzo ciekawą książkę argentyńskiego pisarza, Pabla De Santisa. Jego powieść to z założenia kryminał. Dość specyficzny i nietypowy, ale kryminał. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że połączenie kryminału z podręcznikiem dla detektywów. W „Tajemnicy Paryża” jest morderstwo, jest detektyw, jest przesłuchanie i dochodzenie do prawdy, ale oprócz tego przedstawione s...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)