Książka | Średnia ocena |
Filozof w opałach (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
6,00 (1 ocen)
|
Japonia (Hearn Patrick Lafcadio (Hearn Patricio Lefcadio Tessima Carlos, Koizumi Yakumo)) (tom: 91) |
6,00 (4 ocen)
|
Nieśmiertelny ogień (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
6,00 (1 ocen)
|
Ojciec Krystyny Alberty (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
6,00 (1 ocen)
|
Strajk (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
6,00 (1 ocen)
|
Opowieść nieznajomego (Czechow Antoni) |
5,67 (3 ocen)
|
Ślepa latarka (Winawer Bruno) (tom: 20) |
5,50 (1 ocen)
|
Czarny majestat (Vandercook John Womack) (tom: 711-2) |
5,25 (2 ocen)
|
Firma Girdlestone (Doyle Arthur Conan (Doyle Conan)) (tom: 612-614) |
5,00 (4 ocen)
|
Koniec epopei (Przerwa-Tetmajer Kazimierz (Tetmajer Kazimierz)) (tom: 146-148) |
5,00 (1 ocen)
|
Lot do bieguna północnego: (Biała śmierć) (Amundsen Roald) (tom: 63) |
5,00 (1 ocen)
|
Ostatnia butelka (Hajota (właśc. Pajzderska-Rogozińska Helena Janina)) |
5,00 (1 ocen)
|
Przygody imci pana Tartarena z Taraskonu (Daudet Alphonse (Daudet Alfons)) (tom: 48) |
5,00 (1 ocen)
|
Przygody Tartarina w Alpach (Daudet Alphonse (Daudet Alfons)) (tom: 51) |
5,00 (2 ocen)
|
Skrzywdzeni i poniżeni (Dostojewski Fiodor (Dostojewski Teodor)) |
4,82 (314 ocen)
|
Wilk morski (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) (tom: 37-39) |
4,74 (221 ocen)
|
Na Srebrnym Globie: Rękopis z Księżyca (Żuławski Jerzy) |
4,69 (267 ocen)
|
Prawo białego człowieka (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) |
4,59 (11 ocen)
|
Opowieści Mórz Południowych (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) (tom: 2) |
4,56 (84 ocen)
|
Na szlaku: Szkice autobiograficzne (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) (tom: 1) |
4,55 (28 ocen)
|
Czerwony bóg (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) (tom: 501) |
4,50 (5 ocen)
|
Kij w mrowisku: Powieść (Choynowski Piotr) (tom: 169) |
4,50 (1 ocen)
|
Klub Haszyszystów (Gautier Théophile (Gautier Teofil) (1811-1872)) (tom: 176) |
4,50 (5 ocen)
|
Opowiadanie o siedmiu powieszonych (Andriejew Leonid (Andrejew Leonid)) |
4,50 (9 ocen)
|
Państwo Gołowlewowie (Sałtykow-Szczedrin Michał (Sałtykow Michaił)) |
4,48 (24 ocen)
|
Czarny gość (Sanders Charles Wesley) (tom: 702-703) |
4,47 (18 ocen)
|
Brühl: Powieść historyczna z XVIII wieku (Kraszewski Józef Ignacy (pseud. Bolesławita Bogdan, Bolesławita B.)) (tom: 233-234) |
4,42 (114 ocen)
|
Niewidzialny człowiek (Wells Herbert George (Wells H. G.)) (tom: 18) |
4,41 (183 ocen)
|
O mądrości ojca Browna (Chesterton Gilbert Keith) (tom: 11) |
4,37 (23 ocen)
|
Syn Słońca (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) (tom: 3) |
4,36 (43 ocen)
|
Sen (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
4,33 (3 ocen)
|
Hrabina Cosel: Powieść historyczna (Kraszewski Józef Ignacy (pseud. Bolesławita Bogdan, Bolesławita B.)) (tom: 10-11) |
4,33 (296 ocen)
|
Krokodyl: niezwykłe zdarzenie albo Wypadek w Passażu (Dostojewski Fiodor (Dostojewski Teodor)) (tom: 181) |
4,29 (29 ocen)
|
Morderstwo Margaret Odell (Van Dine S. S. (właśc. Wright Willard Huntington)) (tom: 679, 680) |
4,25 (16 ocen)
|
Po grzesznej drodze (Deledda Grazia Cosima (Deledda Gracja)) (tom: 626, 627 ) |
4,25 (2 ocen)
|
Skok przez Atlantyk (Meissner Janusz (pseud. Porucznik Herbert)) (tom: 630) |
4,25 (2 ocen)
|
Babbitt (Lewis Sinclair) |
4,24 (37 ocen)
|
Malowany welon (Maugham W. Somerset (Maugham William Somerset)) (tom: 681-682) |
4,22 (707 ocen)
|
Historia Manon Lescaut i kawalera des Grieux (Prévost d'Exiles Antoine François (Prévost X.)) |
4,17 (176 ocen)
|
Talizman: Powieść z czasów wojen krzyżowych (Scott Walter) |
4,17 (12 ocen)
|
Walka o ogień (Rosny Aine Joseph Henri (właśc. Boex Joseph Henri Honoré)) |
4,14 (68 ocen)
|
Salambo (Flaubert Gustave (Flaubert Gustaw)) (tom: 56, 58) |
4,13 (67 ocen)
|
Ostatni z Siekierzyńskich: Historia szlachecka (Kraszewski Józef Ignacy (pseud. Bolesławita Bogdan, Bolesławita B.)) (tom: 12) |
4,12 (17 ocen)
|
Kot Olbrzymi: Tygrys Kzamów: Romans z czasów pierwotnych (Rosny Aine Joseph Henri (właśc. Boex Joseph Henri Honoré)) (tom: 204-205) |
4,10 (21 ocen)
|
Kapitan Czart: Przygody Cyrana de Bergerac (Gallet Louis (Gallet Ludwik)) (tom: 27) |
4,09 (16 ocen)
|
Za kurtyną (Biggers Earl Derr) (tom: 719-20) |
4,09 (23 ocen)
|
Spekulant (Korzeniowski Józef) (tom: 22) |
4,03 (19 ocen)
|
Cud Ulama Singh'a (Perutz Leo, Frank Paul) (tom: 31) |
4,00 (1 ocen)
|
Dekabryści (14 grudnia) (Mereżkowski Dymitr) |
4,00 (1 ocen)
|
Fatalna omyłka (Katajew Walentin (Katajew Walenty)) (tom: 677) |
4,00 (2 ocen)
|
Jaśnie panienka (Wallace Edgar (Wallace Richard Horatio Edgar)) (tom: 619) |
4,00 (1 ocen)
|
Meksyk (Blasco Ibáñez Vicente) (tom: 78) |
4,00 (1 ocen)
|
Ostatnia sprawa Trenta (Bentley Edmund Clerihew) (tom: 610-611) |
4,00 (6 ocen)
|
Przygoda Tse-I-La: Powieść (Villiers de L'Isle-Adam Auguste de) |
4,00 (1 ocen)
|
Tajemnica wymarłych okrętów (Artois Yves d') (tom: 250-1) |
4,00 (1 ocen)
|
Lot w nieskończoność (Rosny Aine Joseph Henri (właśc. Boex Joseph Henri Honoré)) |
3,94 (8 ocen)
|
Saskie ostatki: August III (Kraszewski Józef Ignacy (pseud. Bolesławita Bogdan, Bolesławita B.)) (tom: 235) |
3,93 (38 ocen)
|
Pinokio (Collodi Carlo (właśc. Lorenzini Carlo)) |
3,88 (1900 ocen)
|
Hangar Nr. 7 (Meissner Janusz (pseud. Porucznik Herbert)) |
3,88 (4 ocen)
|
Król, który był królem: Powieść filmowa (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
3,88 (4 ocen)
|
Czerwony Błazen (Błażejowski Aleksander) (tom: 151) |
3,81 (35 ocen)
|
Syrena: Księżycowa opowieść (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
3,79 (7 ocen)
|
Grobowiec Indyjski (Harbou Thea von) |
3,75 (2 ocen)
|
Bóg ojców jego (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) (tom: 42) |
3,63 (4 ocen)
|
Prawo do miłości (Romanow Pantelejmon) |
3,50 (1 ocen)
|
Samotne dusze (Maugham W. Somerset (Maugham William Somerset)) |
3,50 (1 ocen)
|
Tryumf żółtych (Adamowicz Bogusław (pseud. Korda B.)) (tom: 158) |
3,50 (1 ocen)
|
Diament Radży (Stevenson Robert Louis) (tom: 84) |
3,38 (4 ocen)
|
Olalla (Stevenson Robert Louis) (tom: 125) |
3,33 (3 ocen)
|
Bractwo Czerwonego Wija (Pierow Paweł) |
3,00 (2 ocen)
|
Jak cień (Hajota (właśc. Pajzderska-Rogozińska Helena Janina)) |
3,00 (1 ocen)
|
Oceania: Historia świata zaginionego (Jókai Mór (Jokaj Maurycy, Jókai Maurus)) |
3,00 (7 ocen)
|
Odcięta ręka: Z życia hipnotyzera d-ra Markusa (Serao Matylda (Serao Matilde)) (tom: 69, 69a) |
3,00 (1 ocen)
|
Odpływ (Stevenson Robert Louis) (tom: 268-269) |
3,00 (1 ocen)
|
Oszalały pociąg (Poulaille Henry) |
3,00 (1 ocen)
|
Vamireh (Rosny Aine Joseph Henri (właśc. Boex Joseph Henri Honoré)) |
3,00 (2 ocen)
|
Wołanie wśród nocy (Lynch Harry, Shaw Stanley, Sholz Jackson) |
3,00 (1 ocen)
|
Dach świata: Podróż po Pamirze (Jerofiejew W. (Jerofiejew Władimir)) (tom: 698, 699) |
|
Lekkoduch: Powieść (Delarue-Mardrus Lucie (Delarue-Mardrus Lucyna)) (tom: 647) |
|
Stargane struny. T. 1-2 (Łuczyńska Mieczysława) (tom: 685, 686) |
|
Tajemnica ogrodu zoologicznego (Sintair (właśc. Sartini Jean), Steeman Stanislas-André) (tom: 721-722) |
|
Tajemnicze klejnoty: Tom 1-2 (Frost Walter Archer) (tom: 669, 670) |
|
Trzynaste uderzenie północy: Powieść (Sintair (właśc. Sartini Jean), Steeman Stanislas-André) (tom: 708-709) |
|
Złote węże: Powieść. T. 1-2 (Williams Sidney) (tom: 704, 705) |
|
Anonim (Caine William) (tom: 723) |
|
Biała kolumnada (Nagrodzka E. (Nagrodska Jewdokija)) (tom: 178) |
|
Dodatek nadzwyczajny (Winawer Bruno) |
|
Don Kojot (Chambers W. (właśc. Chambers Elwyn Whitman)) (tom: 719, 720) |
|
Dusza ludzka (Romanow Pantelejmon) (tom: 676) |
|
Egoistka: (Claire Ambler) (Tarkington Booth (Tarkington Newton Booth)) (tom: 642) |
|
Eos czyli Granice astronomji (Jeans James Hopwood) |
|
Gracz (Dzikowski Stanisław) |
|
Historja Jakimowego gmachu (Winniczenko W. (Wynnyczenko Wołodymyr)) |
|
Honor w masce (Charpentier André) |
|
Ich szczęście: Powieść (Łozińska Konstancja) (tom: 264-265) |
|
Inne czasy, inni ludzie (Jókai Mór (Jokaj Maurycy, Jókai Maurus)) |
|
Jadą ułani (Grodzki Kazimierz) (tom: 648) |
|
Koniec Rasputina (Jusupow Feliks) (tom: 615) |
|
Kryjaki: O sześćdziesiąt trzecim roku opowieść (Wielopolska z Colonna-Walewskich Maria Jehanne (Strzemię-Janowska Maria Jehanne)) (tom: 163) |
|
Lepsze czasy: (Wyciąg fortepianowy) (Winawer Bruno) (tom: 16) |
|