Autor: mirejlle
Data dodania: 02.01.2019 21:40
Styczeń
1.
Koniec świata
Ocena: 5
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Pierwsza tegoroczna lektura to miłe spotkanie po latach. Nie sądziłam, że doczekam się trzeciego tomu, że w ogóle zostanie wydany...
Warto było czekać.
Może jest to naiwne, ale jakie ciepłe i utulające.
Może trochę schematyczne, ale jacy ludzie tam prawdziwi, z wadami, zaletami, błędami, osądami, zwykłą ludzką ciężką pracą i zasłużonym odpoczynkiem. Mała społeczność opisana starannie i życzliwie.
I tylko chciałoby się w...
Autor: Rbit
Data dodania: 18.11.2019 10:51
1. Osmaleni
2. Małe lisy
3. Obsoletki
4. Ciemno, prawie noc
5. Piaskowa Góra
6. Tkacz iluzji
7. Całe życie Sabiny
8. Agitka
9. Czego nauczył mnie August
10. Biały kamień
11. Kto to jest ten Jan Olik?: Humoreska naukowa
12. Gar'Ingawi wyspa szczęśliwa
13. Wody głębokie jak niebo
14. Przez ciebie, Drabie!
15. Elżbieta Cherezińska, Północna Droga
16. Kłopot
17. Wszystko czerwone
18. Zwyczajne życie
19. Kieszonkowy atlas kobiet
20. Ocalił mnie kowal
21. Noce i dnie
22. Mię...
Autor: dot59
Data dodania: 12.04.2023 20:40
Miałam nawet nie przechodzić koło biblioteki, póki nie pooddaję przynajmniej połowy książek pożyczonych od indywidualnych osób i zalegających na półce nie tylko miesiącami, ale już i latami. Miałam. Ale z pewnego (dość abstrakcyjnego zresztą i też związanego z osobistym życiem czytelniczym) powodu potrzebowałam jednego określonego tytułu. A skoro już się idzie do tej biblioteki, to bez sensu brać tylko jedną książkę, jeszcze do tego cieniutką, może niech już będą choć dwie – nieprawdaż? Drugą do...