Autor: Małgorzata_
Data dodania: 06.01.2023 00:32
STYCZEŃ
1. "Dom nad błękitnym morzem" T. J. Klune - ocena: 4,5 - lektura ciepła jak kocyk :)
2. "Cuda wianki" Aneta Jadowska - ocena: 4 - baaardzo polubiłam ten nieokiełzany żywioł czyli ród Koźlaczek :)
3. "Panie czarowne" Jakub Ćwiek - ocena: 4 - 2 w 1, czyli zaczęłam pomału odkrywać książki z motywami słowiańskimi + chciałam poznać warsztat pisarski Ćwieka. I nie żałuję, że sięgnęłam po tę książkę :)
4. "Ludzie, których spotykamy na wakacjach" Emily Henry - ocena: 4...
Autor: Polaris
Data dodania: 24.04.2023 12:02
Człowiek kiedyś, teraz, jutro - czy jego los, pragnienia, marzenia są inne w zależności od czasu? Tęsknota za horyzontem, poszukiwanie edenu, który tak naprawdę jest tuż obok, jest naszym rodzinnym domem, miastem, krainą... planetą.
"Spoiwem, zaś jest los jednej książki, widzianej nie jako przedmiot, a ślad jaki zostawia"
Miasto w chmurach