Dodany: 07.01.2008 16:54|Autor: mam_kota

Geje, Lesbijki, Biseksualiści - Artyści


Poszukuję artystów ze środowiska homo-, bi-. Mam nadzieję, że jakaś dobra dusza pomoże mi w tym trochę.
Wyświetleń: 29013
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 76
Użytkownik: joanna.syrenka 07.01.2008 18:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Ale... osobiście?
:P
Użytkownik: janmamut 07.01.2008 18:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale... osobiście? :P | joanna.syrenka
Widocznie kot nie wystarcza. ;-P
Użytkownik: joanna.syrenka 07.01.2008 18:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Widocznie kot nie wystarc... | janmamut
Świnia z Ciebie, nie mamut :P
Użytkownik: joanna.syrenka 07.01.2008 18:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Świnia z Ciebie, nie mamu... | joanna.syrenka
No dobra - świnka ;)
Użytkownik: janmamut 07.01.2008 18:43 napisał(a):
Odpowiedź na: No dobra - świnka ;) | joanna.syrenka
Cóż, mam głupawkę potrollową.
Użytkownik: joanna.syrenka 07.01.2008 18:44 napisał(a):
Odpowiedź na: Cóż, mam głupawkę potroll... | janmamut
^_^
Użytkownik: Edycia 07.01.2008 18:45 napisał(a):
Odpowiedź na: No dobra - świnka ;) | joanna.syrenka
Syrenko, nie świnka:D tylko mam_kota świnek poszukuje. Ja jestem hetero, a TY? My się chyba do tego nie nadajemy, chociaż artystki z nas jak ta lala.;)
Użytkownik: Edycia 07.01.2008 18:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
O mamo!!!! A do czego ci oni?
Twój login jest jak najbardziej wskazujący;)(bez urazy), ale może powinnaś odwiedzić inne fora.:)
Użytkownik: joanna.syrenka 07.01.2008 18:42 napisał(a):
Odpowiedź na: O mamo!!!! A do czego ci ... | Edycia
E tam, nie oceniaj po nicku - wszak nie mam rybich łusek pod spódnicą... ;]
Użytkownik: norge 07.01.2008 18:52 napisał(a):
Odpowiedź na: E tam, nie oceniaj po nic... | joanna.syrenka
Syrenko, mój ekran w niebezpieczeństwie!
:-))) Poplucia ze śmiechu :-)))
Użytkownik: joanna.syrenka 07.01.2008 19:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Syrenko, mój ekran w nieb... | norge
Służę Najjaśniejszą Szmateczką :-)
Użytkownik: mam_kota 08.01.2008 17:11 napisał(a):
Odpowiedź na: O mamo!!!! A do czego ci ... | Edycia
To było homofobiczne.
Użytkownik: magdalena maria 08.01.2008 18:43 napisał(a):
Odpowiedź na: To było homofobiczne. | mam_kota
Powiedz mi, jak to stwierdzić jednoznacznie. Podobno, Wy, homoseksualiści macie takie różowe automaty, w które wrzuca się żeton, podaje opis sytuacji i wyskakuje odpowiedź "To było homofobiczne", lub "To nie było homofobiczne". Byłam wczoraj w MediaMarkt i okazuje się, że nie ma. Dzwoniłam do telezakupów Mango - to samo. Naprawdę chciałabym, jako osoba heteroseksualna, taką możliwość - ostatecznego werdyktu - posiąść.
Użytkownik: verdiana 08.01.2008 19:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Powiedz mi, jak to stwier... | magdalena maria
To było obraźliwe. Powstrzymaj(cie), proszę, wycieczki ad personam.
Użytkownik: Edycia 08.01.2008 19:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Powiedz mi, jak to stwier... | magdalena maria
A jak by się z Ciebie geje albo leskijki naśmiewały, że "jesteś taka hetero, że nigdy ani w prawo, ani w lewo", to byłoby Ci miło?
No weź daj na luz!
Użytkownik: magdalena maria 08.01.2008 20:08 napisał(a):
Odpowiedź na: A jak by się z Ciebie gej... | Edycia
Nie histeryzuj, Edyciu. Nie mam zamiaru kogoś traktować inaczej, tylko dlatego, że jest inny. To jest właśnie równość. Pretensjonalne wyroki w stylu "to było homofobiczne", "to był grzech", itp., aż proszą się o wykpienie. Jeśli się już kogoś oskarża to bardzo proszę o uzasadnienie. Nie widzę przeciwwskazań, by nie śmiać się z którejś grupy, może oprócz poszkodowanych przez los (upośledzeni, inwalidzi, ofiary), a przecież geje to zdrowi normalni ludzie. Przestać sobie kpić nie mam zamiaru i proszę bardzo kpić sobie ze mnie. Nieznośne są już jednak nadęte oburzenia typu "pewnie nie znasz żadnego geja", "a co by było jakby tobie tak ktoś (czyli co Edyciu chcesz jednak powiedzieć, że jestem w sprawach orientacji lepsza? A może pochodzisz z małego miasteczka, gdzie rzeczywiście menele jeżdżą po gejach i Żydach jak mogą, by odreagować swoje żałosne nieudacznictwo?).

Zawsze się pojawia człowiek, który jak ryba w wodzie peroruje jak to geje i lesbijki zasługują na szacunek, o tolerancji zawodząc niczym prezydent Wenezueli o socjalizmie. Owszem, każdy homoseksualista zasługuje na szacunek, jeśli jest porządnym człowiekiem. Sęk w tym, że ten orator to zazwyczaj człowiek, który spotkał w życiu jednego geja i doznał oświecenia, iż został stworzony, poprzez swoje zrozumienie dla inności, do walki o równouprawnienie uciemiężonych mniejszości. Humanizm pełną gębą. Pewnie szalik na szyję w lecie i zachwyty na durnowatą sztuką.

Pewnie nic by się nie stało, gdybyś nie wymyśliła tego swojego super oryginalnego komentarza, Edyciu. Padło na niego, jako że przy takich tematach niektóre osoby tylko wyczekują, by potępić kogoś i, usatysfakcjonowani swoim zrozumieniem relacji międzyludzkich, spokojnie zasnąć.
Użytkownik: Edycia 08.01.2008 20:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie histeryzuj, Edyciu. N... | magdalena maria
O matko!!!!A czemu ty się tak denerwujesz? No strasznie nerwowy i długi komentarz. Ja też się śmieję ze wszystkich, a najbardziej to sama z siebie.:)

Z inwalidów też czasami się śmieję, bo to normalni ludzie są.:)

Mówię Ci daj na luz.;)
Pozdrawiam.
Użytkownik: magdalena maria 08.01.2008 20:19 napisał(a):
Odpowiedź na: O matko!!!!A czemu ty się... | Edycia
Jestem przekonana, że gej może w tym kraju żyć normalnie (zapytaj się swoich rodziców, co to znaczy żyć normalnie - bez dalszych wyjaśnień), przynajmniej w dużych miastach. Natomiast człowiek na wózku - NIE.
Użytkownik: verdiana 08.01.2008 20:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem przekonana, że gej... | magdalena maria
No i tu niestety masz rację. :( Ale to wątek nie o ON.
Użytkownik: magdalena maria 08.01.2008 20:54 napisał(a):
Odpowiedź na: No i tu niestety masz rac... | verdiana
Nie wspomnę o chorych psychicznie. Wspomnę. Ludzie najczęściej świadomi swojego nieszczęścia (choroby). Żyjący w strachu przed własnym wstydem, odrzuceniem otoczenia. Bo świr, wariat, psychol, schizol. Sytuację pogarszają nieliczni szaleńcy, których liberalny system promuje tak naprawdę. A patrząc przez pryzmat przystosowania do, w rzeczy samej, okrutnej rzeczywistości, inwalidzi czy psychicznie chorzy są zupełnie nieprzystosowani (często medycyna nie daje im szans przystosować się) lub nie mają warunków do prowadzenia normalnego życia, które najczęściej rozleniwionej, rozpasanej części zdrowego społeczeństwa już nie pasuje. Nie mają okazji do zorganizowania parady równości, gdyż tej równości nie ma i nie będzie i po co się oszukiwać. I niech ktoś mi powie, że pewnie nie spotkałam w życiu żadnego inwalidy albo psychicznie chorego to dam mu w ryj ;)

Temat jest oczywiście złożony i nie rozumiem po co prowokujesz dalszą dyskusję ;p
Użytkownik: illerup 08.01.2008 20:58 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie wspomnę o chorych psy... | magdalena maria
I po co tak zaśmiecacie wątek?
Użytkownik: hburdon 08.01.2008 21:00 napisał(a):
Odpowiedź na: I po co tak zaśmiecacie w... | illerup
A bo ta Verdiana tak prowokuje i prowokuje, nie widzisz? Trzeba ją będzie zbanować. ;)
Użytkownik: verdiana 08.01.2008 21:18 napisał(a):
Odpowiedź na: A bo ta Verdiana tak prow... | hburdon
Lekarzu, lecz się ^W^W^W^ zbanuj się sam!
Użytkownik: magdalena maria 08.01.2008 21:24 napisał(a):
Odpowiedź na: I po co tak zaśmiecacie w... | illerup
kojot, przecież Twoja wypowiedź "I po co tak zaśmiecacie wątek?" też ten wątek zaśmieca w kontekście intencji, jaką w niej (w swojej wypowiedzi) umieściłaś. Nijak się odnosi do tematu wątku. Każda następna wypowiedź odnosząca się do mojej (tej którą właśnie teraz piszę) będzie zaśmiecaniem tego wątku, gdyż nie wyobrażam sobie, by mogło być inaczej, chociaż wiem, że człowiek potrafi i wszystko jest możliwe. Niech więc ta wypowiedź (którą teraz piszę) będzie ostatnią inaczej wątek utonie w śmieciach jak miasto Neapol. Admin zacznie strzelać do nas gumowymi, różowymi kulami, by zaprowadzić porządek i zapobiec eskalacji zaśmiecania. Jeszcze raz powtarzam, nie zaśmiecajmy tego wątku, niech nikt nie wpisuje się pod moją wypowiedzią. Niech moja wypowiedź zostanie bezdzietna, nie będzie rodzicem, i nie będzie miała na imię Pete.
Użytkownik: cynkol 12.01.2008 15:49 napisał(a):
Odpowiedź na: kojot, przecież Twoja wyp... | magdalena maria
W jednym z wątków zarzuciłaś mi nadęcie, a tu sama dziergasz jakąś "poezję hermetyczną" ;o)

Niestety, to nie nadaje się do druku. ;o)
Użytkownik: magdalena maria 12.01.2008 22:37 napisał(a):
Odpowiedź na: W jednym z wątków zarzuci... | cynkol
Mój Ty postmodernistyczny krytyku, teraz już wszyscy wiedzą, żeś jest ponad moje uprzedzenia i z nich drwisz. No, fajny jesteś. Może się kiedyś spotkamy na jakiejś zadymie. Ja będę z moimi łysymi kumplami lała bejsbolem murzynów, Żydów i homoseksualistów, ale to niestety nie będę ja, ale krzycz - patrzcie, to ta magda, nie, maria, ostrzegałem was przed tym faszystowskim pomiotem, trzeba było ją już wtedy w biblionetce nawrócić na tolerancję - krzycz cynkol, krzycz już teraz, póki jeszcze nie wyrządziłam nikomu krzywdy.

A tak w ogóle to o co chodzi? Pan w jakiej sprawie, bo nie przypominam sobie Pana? Miło mi, że poprawiłam Panu krążenie krwi, ale nie lepiej pójść popływać na basen? Po co tak szeroko buzie otwiera w zimie i jaka, do cholery, poezja hermetyczna? :)
Użytkownik: janmamut 12.01.2008 22:45 napisał(a):
Odpowiedź na: Mój Ty postmodernistyczny... | magdalena maria
Mnie się ta dyskusja podoba, zresztą wołałem kiedyś, byś nie opuszczała BiblioNETki (to była jednak dyskusja o noblistach, nie o Ziemkiewiczu), ale niedawno był tu straszliwy troll i inni ludzie mogą reagować zbyt nerwowo na taką formę i temat.
Użytkownik: magdalena maria 12.01.2008 23:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Mnie się ta dyskusja podo... | janmamut
Może mnie nie przegonią. Tamtemu się należało, mi należy dać jeszcze szansę ;) Chciałabym pięknie pisać o książkach, prowadzić na ich temat ciekawe dyskusje i być natchnieniem dla inteligentnych mężczyzn, prrrrr, trochę się zagalopowałam :) Wkrótce będę mieć ferie, przeczytam górę książek, przegonię trolla, który we mnie siedzi!
Użytkownik: krasnal 12.01.2008 23:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Może mnie nie przegonią. ... | magdalena maria
:D
Użytkownik: cynkol 13.01.2008 19:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Może mnie nie przegonią. ... | magdalena maria
>>Wkrótce będę mieć ferie (...), przegonię trolla, który we mnie siedzi!

Przegoń jak najszybciej! Jego obecność wyraźnie Ci nie służy.
Użytkownik: cynkol 12.01.2008 15:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie wspomnę o chorych psy... | magdalena maria
>>I niech ktoś mi powie, że pewnie nie spotkałam w życiu żadnego inwalidy albo psychicznie chorego to dam mu w ryj ;)

>>Temat jest oczywiście złożony i nie rozumiem po co prowokujesz dalszą dyskusję ;p

Przecież Ty sama prowokujesz dalszą dyskusję... ;o)
Użytkownik: Natii 08.01.2008 22:03 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie histeryzuj, Edyciu. N... | magdalena maria
=> A może pochodzisz z małego miasteczka, gdzie rzeczywiście menele jeżdżą po gejach i Żydach jak mogą, by odreagować swoje żałosne nieudacznictwo

Menele jeżdzą po gejach i Żydach w takim samym stopniu w małych jak i w dużych miastach. A chyba nawet w większym stopniu w dużych - wszak jest ich tam więcej.
Użytkownik: cynkol 12.01.2008 15:02 napisał(a):
Odpowiedź na: => A może pochodzisz z... | Natii
Bingo! ;-)
Użytkownik: cynkol 12.01.2008 14:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie histeryzuj, Edyciu. N... | magdalena maria
>>Zawsze się pojawia człowiek, który jak ryba w wodzie peroruje jak to geje i lesbijki zasługują na szacunek, o tolerancji zawodząc niczym prezydent Wenezueli o socjalizmie.

Ty z kolei prezentujesz "zdroworozsądkowy" światopogląd Władysława Gomułki ;o)

>>Owszem, każdy homoseksualista zasługuje na szacunek, jeśli jest porządnym człowiekiem.

Twoje zdanie wbrew pozorom skrywa głeboką hipokryzję. Czasem słyszy się zdanie "Żyd zasługuje na szacunek, jesli jest porządnym człowiekiem". Dziwnym trafem zawsze pada ono ust skinhedopodobnych.

>>Pewnie szalik na szyję w lecie i zachwyty na durnowatą sztuką.

Ty twierdzisz, że sztuka jest durna... ja wprost przeciwnie. ;o)

>>Padło na niego, jako że przy takich tematach niektóre osoby tylko wyczekują, by potępić kogoś i, usatysfakcjonowani swoim zrozumieniem relacji międzyludzkich, spokojnie zasnąć.

Cóż, nie ma dymu bez ognia.
Użytkownik: cynkol 12.01.2008 15:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Powiedz mi, jak to stwier... | magdalena maria
Zapomniałaś dodać, że jeśli ktoś się z Tobą nie zgadza, to z pewnością jest "tolerantystą", a każdy tolerantysta to homofil. ;o)

Kiedy czytam Twoje wynurzenia, przypomina mi się tekst jednego z kabaretów (chyba Halamy i kogoś jeszcze)...

X: Ci Japończycy żyją w "kraju kwitnącej wiśni"!
Y: To w takim razie, gdzie my żyjemy? Może w "kraju kwitnącej marchewki", albo "kwitnącej cebuli"... Albo w "kraju kwitnącego buraka"?!
X: No, "kwitnącego"... Ale jak to "kwitnącego"? Po prostu "buraka".
Użytkownik: carmaniola 12.01.2008 15:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Zapomniałaś dodać, że jeś... | cynkol
Cynkol! Rozhukałeś się jak górski potok na wiosnę! Gdzie nie spojrzę, tam Ty! Nie szalej. ;-)
Użytkownik: cynkol 12.01.2008 15:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Cynkol! Rozhukałeś się ja... | carmaniola
Wiosna idzie, to żem sie dzisiaj łobudził! Nie trza spać, bo jeszcze człeka łokradną! ;-))
Użytkownik: carmaniola 12.01.2008 15:59 napisał(a):
Odpowiedź na: Wiosna idzie, to żem sie ... | cynkol
Hihihi, tylko pączków nie wypuszczaj, bo może jeszcze przymrozić. ;-)
Użytkownik: cynkol 12.01.2008 16:16 napisał(a):
Odpowiedź na: Hihihi, tylko pączków nie... | carmaniola
Ejze! Jak se psymrozi to zaś wlize na zapiecek pod pazuchy i bede spać do wiosny. ;-))
Użytkownik: cynkol 08.01.2008 19:14 napisał(a):
Odpowiedź na: To było homofobiczne. | mam_kota
żeby tylko to...

Jak się okazuje wielu Bnetkowiczów nie widziało w życiu geja i wyobraża go sobie jako "Żyda, który nocą podstępnie porywa niewinne dzieci by wytoczyć z nich krew na macę".

Czytając niektóre komentarze ciśnie mi się na usta stara złota myśl rodzimego netu... "Wiocha i globalna wioska to jednak nie to samo..."

Ale najbardziej powala mnie powtarzane w podnieceniu pytanie "Po co ci to?!". hehehe... Na Twoim miejscu odpowiedziałbym zgodnie z oczekiwaniami pytających... "No jak to? Oczywiście do grupenseksu!" ;-))

Śledzac rozwój dyskusji można dojść do wniosku, że wielu dyskutantów nie tylko nie zna lesbijki-artystki, lecz nie zna w ogóle żadnej artystki...

Znałem kiedyś geja i artystę w jednej osobie. To był całkiem fajny gość (reżyser, tłumacz). Nie tylko świetnie wykształcony, lecz także najzwyczajniej w świecie miły. Kiedyś chciał mi nawet pożyczyć pamiątkowe rękawiczki swego partnera ;-)) Niestety, pewnego razu obraził się na mnie i już od dawna nie utrzymuję z nim kontaktu...

Jak widzisz dotrzeć do grupy artystów gejów i lesbijek nie jest wcale łatwo, a jeśli nawet byś do nich dotarła, to nie jest oczywiste, że od razu nabraliby do ciebie zaufania.

Jeśli mógłbym Ci coś doradzić, to zacznij od serfowania (wygugluj i przeszukaj strony tematyczne np. www.homiki.pl, innastrona.pl ). Potem staraj się znaleźć grupę artystyczną, a jeśli takiej formalnie nie ma, to spróbuj namierzyć w Szczecinie klub w którym odbywaja się imprezy dla gejów i lesbijek. Jeśli nawiążesz z nimi pozytywny kontakt, to na pewno Ci pomogą...

Powodzenia! :)
Użytkownik: Edycia 08.01.2008 19:19 napisał(a):
Odpowiedź na: To było homofobiczne. | mam_kota
Nie w żadnym wypadku.:) Ja bardzo tolerancyjna jestem. Mam sąsiadów geii bardzo fajni i serdeczni ludzie.:)Nie obrażaj się, to wszystko przez wczorajszą biblionetkową nerwuwkę.
Pozdrawiam.
Użytkownik: Korniszon13 07.01.2008 21:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Gombrowicz miał taki okres, Iwaszkiewicz.
Z ciekawości - a po co Ci to? :P
Użytkownik: Korniszon13 07.01.2008 22:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Gombrowicz miał taki okre... | Korniszon13
Ćśśś, ja wcale nie podawałem tu żadnych literatów. xD
Użytkownik: mam_kota 08.01.2008 17:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Gombrowicz miał taki okre... | Korniszon13
Przygotowuję projekt o homoseksualnych artystach w związku ze szczecińskimi dniami tolerancji.
Użytkownik: hburdon 08.01.2008 19:59 napisał(a):
Odpowiedź na: Przygotowuję projekt o ho... | mam_kota
Tylko że udzieliłaś bardzo mało informacji. Tzn. chodzi ci o żyjących artystów, czy wymienieni w wątku klasycy ci wystarczą? I czy do artystów zaliczasz literatów, czy nie?
Użytkownik: Korniszon13 08.01.2008 21:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Przygotowuję projekt o ho... | mam_kota
Okiej. To pozytywna akcja. ^^
Użytkownik: Korniszon13 08.01.2008 21:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Okiej. To pozytywna akcja... | Korniszon13
Nie, nie słyszałem nigdy o niej, ale popieram takie ruchy protolerancyjne, bo wydają się być potrzebne. ;p
Użytkownik: Sznajper 07.01.2008 21:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Nigdy nie zdarzyło mi się, by podczas czytania jakiejś książki, zastanawiać się nad orientacją seksualną autora.
Użytkownik: hburdon 07.01.2008 21:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Nigdy nie zdarzyło mi się... | Sznajper
Ja raz w połowie tomiku poezji poleciałam sprawdzać w sieci orientację seksualną autora - jakoś nie mogłam zrozumieć, dlaczego Gary Lineker wzbudza w nim tak intensywne emocje (był to wiersz o masturbacji). A w ogóle to zawsze mnie zastanawiało, dlaczego tak wielu (jeśli nie większość) klasyków to homoseksualiści. Nie mogę jednak powiedzieć, żebym umyślnie dobierała lektury pod tym kątem. :)
Użytkownik: Sznajper 07.01.2008 22:03 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja raz w połowie tomiku p... | hburdon
Wiersz o masturbacji?
Jak się cieszę, że poezji nie zniesę. ;)

"tak wielu (jeśli nie większość) klasyków to homoseksualiści"

W jakim sensie "klasyków"?
Użytkownik: hburdon 07.01.2008 22:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Wiersz o masturbacji? Ja... | Sznajper
Klasyków w sensie tradycyjnym. Szekspir na przykład, to klasyka chyba? :) Proust. Auden. Forster. Rimbaud. Wilde. To pierwsze nazwiska, które mi się nasuwają - a naprawdę nigdy literatury nie studiowałam pod tym kątem.
Użytkownik: Annvina 09.01.2008 09:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja raz w połowie tomiku p... | hburdon
A ja sie zastanowilam, gdy w jednym z listow Slowackiego do Krasinskiego przeczytalam "pamietaj, drogi Zygmincie, ze kocham Cie, nie tylko duchem, ale i cialem" Nie podam zrodla, bo cytuje z pamieci, a zrodlo daleko, daleko...
Co do Slowackiego, to rozne juz byly teorie na ten temat...
No i oczywiscie nie mozna zapomniec o slynnej "parze" Rimbaud-Verlaine...
Wilde'a tez juz ktos wspomnial... mysle, ze jakby poszperac, to sporo by sie znalazlo...
Użytkownik: katiezzz 07.01.2008 21:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Oscar Wilde, Truman Capote
Użytkownik: hburdon 07.01.2008 21:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Oscar Wilde, Truman Capot... | katiezzz
Pozwolę sobie nieśmiało zauważyć, że to jest pytanie w dziale "Malarstwo, rzeźba i fotografia"...
Użytkownik: katiezzz 07.01.2008 21:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Pozwolę sobie nieśmiało z... | hburdon
Co racja, to racja. Odwołuję to, co napisałam. :)
Użytkownik: Korniszon13 07.01.2008 22:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Pozwolę sobie nieśmiało z... | hburdon
Ej, sprytne. :D Nie zauważyłem. XD
Użytkownik: illerup 07.01.2008 21:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Pewnie wszyscy starożytni artyści greccy. Albo co najmniej co drugi ;)
Użytkownik: illerup 07.01.2008 21:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Pewnie wszyscy starożytni... | illerup
A, i Caravaggio.
Użytkownik: dziata 07.01.2008 22:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Kojarze jak narazie tylko Hockney'a Davida... ale może jeszcze kogoś sobie przypomnę...
Użytkownik: Checkpoint 07.01.2008 22:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Na pewno Platon
Leonardo da Vinci
Zastanawiam się nad Michałem Aniołem, ale nie jestem pewna.
Właściwie w tym okresie u artystów było to rzeczą normalną.
Użytkownik: magdalena maria 07.01.2008 22:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Nie można powiedzieć, że Google w jakiś sposób utrudnia wyszukiwanie takich informacji.

http://www.gaypaintings.com/

Wchodzisz na taką stronę, a stamtąd tysiące dróg w różne strony.

To najczęściej żyjący artyści. Ciekawe dlaczego większość to erotyka, nagość, itp.
Użytkownik: edward56 08.01.2008 20:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Przypomniało się mi tureckie przysłowie, które brzmi najprawdopodobniej tak " Mędrzec nie mówi tego, co wie: głupiec nie wie co mówi".
Użytkownik: edward56 08.01.2008 20:58 napisał(a):
Odpowiedź na: Przypomniało się mi turec... | edward56
Szanowny autorze "mam kota". Czy zastanowiłeś się dokładnie nad zadaniem pytania. Osobiście nie widzę żadnego problemu, aby dyskutować nad tym problemem. Ty niestety w swoim pytaniu poszedleś za daleko. Ja odniosłem wrażenie, że chcesz dowiedziedź się o imiona i nazwiska tych osób. A wymienianie nazwisk i ich orientacji seksualnej, mówię o aktorach żyjących, bez ich zgody, mogłoby biblionetkowiczów narazić na kłopoty natury prawnej.
Użytkownik: Natii 08.01.2008 22:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Rozumiem, że muzyka Cię nie interesuje?
Użytkownik: verdiana 08.01.2008 22:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Rozumiem, że muzyka Cię n... | Natii
O, właśnie, muzyka! Jacek Dehnel w okienku polecał Rufusa Wainwrighta - posłuchałam go i... lubię. Więc jeśli muzyka może być, to Rufusa polecam uwadze. :-)
Użytkownik: Doktor Zawisza 19.02.2008 22:45 napisał(a):
Odpowiedź na: O, właśnie, muzyka! Jacek... | verdiana
A tak w ogóle, to po co założycielowi artyści z kręgu homo? nie rozumiem tego tematu.
Użytkownik: Edycia 19.02.2008 23:05 napisał(a):
Odpowiedź na: A tak w ogóle, to po co z... | Doktor Zawisza
Oj! Już byś nie rozgrzebywał. Dyskusja jest zakończona.:)
Czy mam Cię zacząć podejrzewać o trollowanie?
Użytkownik: illerup 19.02.2008 23:27 napisał(a):
Odpowiedź na: A tak w ogóle, to po co z... | Doktor Zawisza
Wyżej jest napisane, po co.
Użytkownik: janmamut 20.02.2008 00:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Wyżej jest napisane, po c... | illerup
O, tu: [artykuł niedostępny]
;-)
Użytkownik: illerup 20.02.2008 00:24 napisał(a):
Odpowiedź na: O, tu: [artykuł niedostęp... | janmamut
Bardzo dobry przykład, Mamucie. ;)
Użytkownik: Doktor Zawisza 20.02.2008 21:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo dobry przykład, Ma... | illerup
Ok, dzięki.
Miałem nie rozgrzebywać, ale musialem zapytać po co, bo żem nie wiedział.
Użytkownik: Mała_kobietka 24.02.2008 16:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Hmm -.-'
Użytkownik: SuSu 10.12.2008 20:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
Proponuję Michała Anioła. Podobno miał jakieś skłonności, co odbija się w jego zacnych dziełach.
Użytkownik: melissa 15.10.2011 23:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Proponuję Michała Anioła... | SuSu
Nie ma żadnych dowodów na homoseksualność Michała Anioła. Tylko spekulacje (dość śmieszne zresztą).
Użytkownik: Macabre 15.10.2009 18:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Poszukuję artystów ze śro... | mam_kota
I po co ten Rimbaud, Michał Anioł, Leo da Vinci, Wilde, Proust, Verlaine Iwaszkiewicz, Gombrowicz?, itd., itd.

Nie przypominam sobie, żeby oni wywodzili się z jakiegoś środowiska, nawet jeśli byli innej orientacji. Autorowi chodzi zapewne o "artystów" spod tęczowego sztandaru, którzy ze swojej orientacji czynią treść życia. I sztuki.
Legenda
  • - książka oceniona przez Ciebie - najedź na ikonę przy książce aby zobaczyć ocenę
  • - do książki dodano opisy lub recenzje
  • - książka dostępna w naszej księgarni
  • - książka dostępna u innych użytkowników (wymiana, kupno)
  • - książka znajduje się w Twoim schowku
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: