STYCZEŃ
1.
Symfonia życia (
Przybyłek Marcin Sergiusz (pseud. Ann Martin))
(5,0) - czyszczenie schowka
2.
Ostatni seans filmowy (
McMurtry Larry)
(3,5) - własna biblioteczka, czyszczenie schowka, Klub z Kawą nad Książką
3. "Winnetou" t. 2 (May Karol) (4,0)
LUTY
1.
Jezioro (
Indriðason Arnaldur)
(5,0) - Klub z Kawą nad Książką
MARZEC
1.
Winnetou (
May Karol (May Karl Friedrich))
(3,5)
2.
Ze śmiertelnego zimna (
Le Carré John (właśc. Cornwell David))
(5,0) - własna biblioteczka
3.
Krąg (
Eggers Dave)
(5,0) - Klub z Kawą nad Ksiażką
4.
Babcia na jabłoni (
Lobe Mira (właśc. Rosenthal Hilde Mirjam))
(5,0)
KWIECIEŃ
1.
Sercątko (
Müller Herta)
(3,0) - czyszczenie schowka
2.
Życie jest bajką: Mit o Babie Jadze (
Ugrešić Dubravka)
(3,0) - czyszczenie schowka
3.
Błękitni z latającego talerza (
Minkowski Aleksander (pseud. Hunter Alex lub Dor Marcin))
(5,0) - własna biblioteczka
4.
Życie w średniowiecznym zamku (
Gies Joseph,
Gies Frances)
(4,0) - własna biblioteczka
MAJ
1.
Druciarz, krawiec, żołnierz, szpieg (
Le Carré John (właśc. Cornwell David))
(5,5) - własna biblioteczka
2.
Coś z Nightside (
Green Simon R.)
(3,5) - własna biblioteczka
3.
Moje drzewko pomarańczowe (
Vasconcelos José Mauro de)
(5,0) - własna biblioteczka
4.
Przygody Tomka Sawyera (
Twain Mark (właśc. Clemens Samuel Langhorne))
(5,0) - powtórka, własna biblioteczka
5.
Przygody Hucka (
Twain Mark (właśc. Clemens Samuel Langhorne))
(3,5) - powtórka, własna biblioteczka
CZERWIEC
1.
Duchologia polska: Rzeczy i ludzie w latach transformacji (
Drenda Olga)
(5,0) - własna biblioteczka
2.
Zrób mi jakąś krzywdę... czyli Wszystkie gry video są o miłości (
Żulczyk Jakub)
(2,5) - własna biblioteczka
3.
Stalowy Szczur (
Harrison Harry (właśc. Dempsey Harry Maxwell))
(5,0) - własna biblioteczka
LIPIEC
1. Nieletnie: niebezpieczne, niegrzeczne, niegroźne (Dagmara Woźniakowska-Fajst) (2,5)
2.
Wyspa (
Björnsdóttir Sigríður Hagalín)
(6,0) - własna biblioteczka
3.
Służące do wszystkiego (
Kuciel-Frydryszak Joanna)
(5,5)
SIERPIEŃ
1.
Uciekinierka: Pamiętnik dziecka ulicy (
Lau Evelyn)
(3,5) - czyszczenie schowka, własna biblioteczka
2.
Elegia dla bidoków (
Vance J. D. (Vance James David))
(5,5)
WRZESIEŃ
1.
Inne pieśni (
Dukaj Jacek)
(5,0) - czyszczenie schowka, Klub z Kawą nad Książką
PAŹDZIERNIK
1.
Instrukcja dla pań sprzątających: Opowiadania (
Berlin Lucia)
(5,0) - czyszczenie schowka
2.
Żegnaj, Zorbin! (
Platówna Stanisława) (4,5) - własna biblioteczka
3.
Norwegian Wood (
Murakami Haruki)
(5,0) - Klub z Kawą nad Książką
4.
Infekcja (
Wardziak Andrzej)
(5,0) - czyszczenie schowka
5.
Jak zawsze (
Miłoszewski Zygmunt)
(5,0) - własna biblioteczka
LISTOPAD
1.
Córka łupieżcy (
Dukaj Jacek)
(4,5) - Klub z Kawą nad Książką
2.
Kąpiąc lwa (
Carroll Jonathan)
(3,0)
3.
Mała doboszka (
Le Carré John (właśc. Cornwell David))
(4,5)
GRUDZIEŃ
1.
Jagoda dojrzewa (
Woźnicka Ludwika (pseud. Cassa Emilia)) (5,0) - czyszczenie schowka
2.
Bilet w tamtą stronę (
Kowalczyk Marcin)
(5,5) - własna biblioteczka
3.
Bzyk: Pasjonujące zespolenie nauki i seksu (
Roach Mary)
(5,0) - własna biblioteczka
4.
Starsza pani znika (
White Ethel Lina)
(3,5) - własna biblioteczka
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.