Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) save 40 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 32 3. Cersei Lannister (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 6 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) out 0 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 36 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 18 7. Katarzyna Linton, z domu Earnshaw ("Wichrowe Wzgórza" ...
Niestety, mi też nie działają.
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 38 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 14 3. Cersei Lannister (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 20 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) out 6 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 36 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 18 7. Katarzyna Linton, z domu Earnshaw ("Wichrowe Wzgórza" - Emi...
Korekta 1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 36 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 14 3. Cersei Lannister (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 20 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) out 12 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 36 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 18 7. Katarzyna Linton, z domu Earnshaw ("Wichrowe Wz...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 36 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 14 3. Cersei Lannister (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 22 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) out 12 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 36 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 18 7. Katarzyna Linton, z domu Earnshaw ("Wichrowe Wzgórza" - Em...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 32 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 20 3. Cersei Lannister (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 28 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) out 12 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 36 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 16 7. Katarzyna Linton, z domu Earnshaw ("Wichrowe Wzgórza" - E...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 30 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 22 3. Cersei Lannister (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 30 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) out 18 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 36 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 16 7. Michael Corleone ("Ojciec chrzestny" - Mario Puzo) save 58...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 28 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 30 3. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) 52 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 20 out 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 32 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 22 7. Michael Corleone ("Ojciec chrzestny" - Mario Puzo) 44 save 8. John Coffe...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 26 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 24 3. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) 44 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) out 28 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 32 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 24 7. Michael Corleone ("Ojciec chrzestny" - Mario Puzo) save 38 8. John Coffe...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' - J. Galsworthy) 24 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 30 3. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) 52 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde)out 32 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 30 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 28 7. Michael Corleone ("Ojciec chrzestny" - Mario Puzo) save 36 8. John Coffey...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 24 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 34 3. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) 50 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 34 5. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska)out 6 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 30 7. Michael Corleone ("Ojciec chrzestny" - Mario Puzo) save 34 8. John Coffey ("Zielon...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 28 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 38 3. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) save 52 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 32 5. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska) 20 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 34 7. Emma Bovary ("Pani Bovary" - Gustave Flaubert) out 2 8. Michael Corleone ("Ojcie...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 28 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 38 3. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) save 46 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 32 5. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska) 18 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 34 7. Emma Bovary ("Pani Bovary" - Gustave Flaubert) 12 8. Michael Corleone ("Ojciec c...
1. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 28 2. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 38 3. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) save 50 4. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 30 5. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska) 20 6. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 34 7. Emma Bovary ("Pani Bovary" - Gustave Flaubert) 14 8. Michael Corleone ("Ojciec c...
1. Tomek Wilmowski (cykl "Przygody Tomka" - A. Szklarski) out 8 2. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 28 3. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 32 4. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) save 44 5. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 28 6. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska) 24 7. John Yossarian ("Paragraf 22" - Joseph Heller) 30 8. Emma Bovary ("Pa...
1. Tomek Wilmowski (cykl "Przygody Tomka" - A. Szklarski) out 16 2. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 30 3. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz)28 4. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) save 36 5. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde)22 6. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska)26 7. Lisbeth Salander (cykl "Millennium" - Stieg Larsson) 54 8. Emma Bovary ...
1. Tomek Wilmowski (cykl "Przygody Tomka" - A. Szklarski) out 24 2. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 30 3. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 28 4. Andrzej Kmicic ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) save 34 5. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 14 6. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska) 28 7. Lisbeth Salander (cykl "Millennium" - Stieg Larsson) 44 8. Emma Bova...
1. Tomek Wilmowski (cykl "Przygody Tomka" Szklarski) 26 2. Soames Forsyte (cykl "Saga rodu Forsyte'ów'' J. Galsworthy) 30 3. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 26 4. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) out 2 5. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 12 6. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska) 32 7. Lisbeth Salander (cykl "Millennium" - Stieg Larsson) save 36 8. Emma B...
1. Tomek Wilmowski (cykl "Przygody Tomka" Szklarski) 26 2. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" - Maja Lidia Kossakowska) 56 3. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 24 4. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) out 6 5. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 8 6. Barbara Niechcic ("Noce i dnie" - Maria Dąbrowska) 34 7. Lisbeth Salander (cykl "Millennium" - Stieg Larsson) 34 8. Emma Bovary ("Pani...
1. Tomek Wilmowski (cykl "Przygody Tomka" Szklarski) 34 2. Wilhelm z Baskerville ("Imię róży" - Umberto Eco) 48 3. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" - Maja Lidia Kossakowska) 50 4. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz 28 5. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) out 10 6. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 10 7. Winnetou ("Winnetou" - Karl May) 4 8. Lisbeth Salander (cykl "Millennium" - S...
1. Mała Mi ("Muminki" - Tove Jansson) 6 2. Wilhelm z Baskerville ("Imię róży" - Umberto Eco) 36 3. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" - Maja Lidia Kossakowska) 48 4. Elizabeth Bennet ("Duma i uprzedzenie" - Jane Austen) SAVE 56 5. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 32 6. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) OUT 14 7. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 14 8. Winnetou ("Winnetou" - Kar...
1. Mała Mi ("Muminki" - Tove Jansson) 12 2. Wilhelm z Baskerville ("Imię róży" - Umberto Eco) 36 3. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" - Maja Lidia Kossakowska)44 4. Elizabeth Bennet ("Duma i uprzedzenie" - Jane Austen) save 50 5. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 34 6. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) out 14 7. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde)16 8. Winnetou ("Winnetou" - Karl ...
1. Mała Mi ("Muminki" Tove Jansson) 20 2. Rhett Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 58 3. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" - Maja Lidia Kossakowska) 42 4. Elizabeth Bennet ("Duma i uprzedzenie" - Jane Austen) SAVE 44 5. Jacek Soplica - ksiądz Robak ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 28 6. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) OUT 26 7. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 26 8. Winnetou ("Winnetou...
1. Mała Mi ("Muminki" Tove Jansson)30 2. Rhett Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 44 3. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" - Maja Lidia Kossakowska) 40 4. Elizabeth Bennet ("Duma i uprzedzenie" - Jane Austen)SAVE 30 5. Stanisław Tarkowski ("W pustyni i w puszczy" - Henryk Sienkiewicz)4 6. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) OUT 36 7. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 32 8. Winnetou ("Wi...
1. Mała Mi ("Muminki" Tove Jansson) 26 2. Rhett Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 38 3. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" - Maja Lidia Kossakowska) 34 4. Elizabeth Bennet ("Duma i uprzedzenie" - Jane Austen) SAVE 30 5. Stanisław Tarkowski ("W pustyni i w puszczy" - Henryk Sienkiewicz) 12 6. Małgorzata ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) OUT 38 7. Dorian Gray ("Portret Doriana Graya" - Oskar Wilde) 30 8. Winnetou (...
Przez dłuższą część powieści myślałam, że Pan Hamburger, to ten miłośnik pająków, co mnie trochę zmyliło, ale na szczęście pod koniec wszystko stało się jasne. Już nie mogę doczekać się kolejnej książki. Uwielbiam jej styl.
Oj, szczerze zgodzę się z Tobą.
Zgadzam się z Twoją opinią, chociaż muszę powiedzieć, że zakończenie można było przewidzieć po kilku pierwszych stronach powieści.
Bardzo wciągająca, nie mogłam się od niej oderwać przez cały dzień praktycznie. Polecam
// Lesia na pewno kiedyś dorwę, chociaż ostatnio mam małą przerwę w czytaniu.
Czytałam głównie pamiętniki z okresu drugiej wojny światowej. Miałam po nich mieszane uczucia.
Co ja bym dała, żeby wśród moich znajomych (męskiej płci) ktoś 'maniakalnie czytał książki' : )
Żebyś wiedziała, że znam to uczucie :)
Znam i lubię Violetto ;D A porównywać Koontza z Kingiem będę wtedy, kiedy przeczytam tego drugiego autora przynajmniej 5 książek.
W sumie tak ale przed Tobą jeszcze masa książek ;D
Jedyna książka, którą czytałam spośród tch tytułów to Czarna polewka. Trochę mnie ponudziła pod koniec.
Ten ostatni tytuł trochę odpychający, jak wrażenia po tej powieści?
Bez skrupułów - bardzo fajna, jednego z moich ulubionych autorów. :)
Nigdy nie jest za późno.
Jak się weźmie mało książek to chce się czytać, a jak się ma ich pod dostatek, to ta chęć trochę przygasa :)
Jeszcze chyba przy żadnej książce tyle razy się nie smiałam ;D
Ja mam kilka paragonów z matrasu ale rzadko kupuję książki. :]
Rozczarowałam się, liczyłam po prostu na coś więcej, niż kilka dialogów i niezbyt ciekawe opisy.
Świetna :) Jak dla mnie to nie był banał, czytałam o wiele dużo gorsze książki a miały znacznie lepszą opinię od Twojej.
żadnej z tej listy nie przeczytałam. W sumie teraz mam 17 lat i 15 była całkiem niedawno, ale przerzuciłąm się na kryminały z książek dla typowych nastolatek :)
Kiedyś bardzo lubiłam czytać Harrego, teraz już mnie nie zachwyca:) ale ksiązki są przyjemne.
no tytuł jest trochę odpychający, ale książka lekka i przyjemna ;)
Dla mnie są na równym poziomie :)
Właśnie się za nią zabieram :)
świetny koniec :)
Rewelacja
I po co się tak oburzać? Kto powiedział, że książka musi być zawsze napisana ambitnie? Nikt, a są osoby, które nie czytają tylko dlatego, żeby pogłębić swoją wiedzę ale dla umilenia czasu.
Żeby każdy w Polsce tyle czytał byłoby dobrze.
Wzajemnie ;)
Gdybym to ja znała.. ;d U mnie retikulum endoplazmatyczne niestety nie może poczekać ;p
co prawda, to prawa, są sprawy, które zostawiają po sobie trwały ślad.
Także w bibliotece szkolnej.
Nikt nie ma lekko, no ale trzeba to znieść, w końcu obowiązek to obowiązek.
Mhm.. ;d co, kto lubi :)
Lekka i przyjemna :)
Świetna, zresztą tak jak inne książki Cobena:)
Podzielam opinię wyżej.
Nawet, nawet. Książka dobra ale brakuje jej czegoś.
Książka od samego początku jest bardzo przewidywalna, co nie znaczy, że jest nudna. Ogólnie powieść ma dobrą fabułę - za to u mnie ma 4.
Świetna. Gardner to ma styl ^^
Gratulacje:) Matura to jeszcze przede mną
Książki Ewy Nowak są mi mało znane, za to Jany Frey przeczytałam wszystko, może nie zapamiętałam wszystkich szczegółów dokładnie jej każdej opowieści ale każda wywarła na mnie spore wrażenie ;D Zresztą lubię jak ktoś pisze o głębszych, życiowych problemach młodzieży :)
Świetna książka. Zaskoczyła mnie pozytywnie ;D
Już jestem dłuższy czas na biblionetce ale jeszcze z nikim nigdy nie gadałam, chyba, że liczyć koleżankę, która jest tutaj ale poznałyśmy się gdzie indziej i gadałyśmy jeszcze wcześniej na gg. Czasami przyjaźnie z interenetu są o wiele lepsze niż takie jakby to powiedzieć 'wśród swoich'. ^^
Czytałam wszystkie książki Jany Frey, tak mnie urzekł jej styl pisania, że po prostu nie mogłam nie przeczytać. Jeśli nie czytałaś innych to polecam gorąco naprawdę świetnie ^^
Warto mieć marzenia ;D
Dobre książki to skarb ^^
Nie czytałam ale widziałam film, w którym dziewczyna znajduje podobną do siebie dziewczyne i się zamieniają ale już dobrze nie pamiętam jak potoczyła się akcja
ładne:)
Nie ma się czym przejmować, moja mama tak samo co mnie widzi, to tylko 'następna książka?' z irytacją w głosie albo 'nie masz nic do roboty', hehe no ale ja i tak dalej czytam ^^ Chociaż czasami wolałabym posiedzieć na dworze zamiast kisić się z książką, ale to nie zawsze ;D
Mhm.. To tak książkę czyta się nie wolno, nie szybko, jest trochę monotonna w niektórych momentach. Akcja zaczyna się dopiero rozkręcać po jakiś 200str, ale za to pod koniec opowieść jest rewelacyjna, no i tak zaskakujący koniec.
Nie gnęb się tak:) Książki rzecz nabyta:)
Bywają tacy i tacy, ja tam wolę poszukać na własną rękę. Zreszta u mnie w mieście można w internecie sprawdzić czy jakaś książka jest dostępna czy nie:)
U nas 10gr za dzień od książki no i upomnienia są. Muszę również przyznać, że czasami zapomni mi się o książkach, np ostatnio jak byłam na wakacjach i dopiero po tygodniu przypomniałam sobie, że już termin minął, no ale różnie bywa.
Nie, ale czasami kara się zdarzy ;d
Dziwnie masz.. Ja mogę wypożyczać 4 książki w jednej bibliotece, w mieście 20 max. Termin to 4 tygodnie:)
Ja chodzę aktualnie do 3 bibliotek, nie narzekam aż tak bardzo na brak książek, chociaż mogłoby być lepiej:) Szkoda tylko, że nie mam ich blisko
'Do pierwszej krwi' Gortat 'Anioły i demony','Cyfrowa twierdza' Brown 'Godzina zbrodni','Druga córka' Gardner
Coben to ma styl :) Ciekawa i zaskakująca, tylko czasami akcja mogłaby być szybsza:)
Pierwsza moja książka tego autora, którą przeczytałam. Jak dla mnie świetna, dlatego wciągnęłam się w dalsze części przygód Myrona:)
A ja powiem, że książka jest świetna. Niestety nie czytałam jeszcze nic Kinga dlatego nie wypowiem się na jego temat - może w przyszłości. Za to Koontz jest jednym z moich ulubionych pisarzy i chyba tak pozostanie do końca, gdyż jeszcze żadna z jego powieści mnie nie rozczarowała, a muszę przyznać, że przeczytanych mam już na koncie z 10.
Książka bardzo mi się podobała i cieszę się, że sięgnęłam po nią.
Myślałam, że to będzie lepsza opowieść, zawiodłam się.
Książka niesamowita. Czytałam też kilka innych części, które również były ciekawe. Polecam.
Bardzo mi się podobała, tylko spodziewałam się zupełnie innego zakończenia.
Książka ogólnie całkiem dobra, myślałam tylko, że będzie mrozić krew w żyłach a tu nic.
Źle mi się ją cztało, dlatego nie skończyłam całej.
Przeklęta bariera - naprawdę ciekawa książka.
To zależy jak na to patrzysz. Moim zdaniem nie jest to strata czasu bo i tak nie miałabym co z nim robić. Jak rozrywka to rozrywka a nie nauka:)
Właśnie jestem przy trzeciej częśći Rudolfa. Adriana Mole też przeczytałam jakieś 3 części i wczoraj wypożczyłam najnowszą część. No ale chyba znacie jeszcze jakieś inne?
Wzbudza kilka rodzajów uczuć. Jedna z najlepszych jaką przeczytałam.
Piękna historia.. :) Tylko szkoda, że tak się to skończyło. Najgorsze co może być w życiu to nie widzieć.
Nie zapadła mi ta książka w pamięć. Choć jak ją czytałam bardzo mi się podobała. :)
Pierwsza moja książka tej autroki. Wywarła na mnie niesamowite wrażenie, odtąd przeczytałam już wszystkie jej książki. Warto, naprawdę!
Świetna książka. Oby było więcej takich autorek co piszą książki na faktach!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)