Autor: dot59
Data dodania: 31.05.2017 21:46
Oto porcja majowych lektur, w przypadku których nie starczyło mi czasu albo weny na recenzje.
Duchowe życie zwierząt (5,5)
Sekretne życie drzew (5,5)
Dwie kapitalne książki z gatunku, który, jak się mogło zdawać, wymarł bezpowrotnie, lecz w ostatnich latach odżył gwoli wielkiej radości każdego, komu leży na sercu popularyzowanie wiedzy przyrodniczej (i nie takie powierzchowne, jak w bezładnych zbiorkach ciekawostek typu Sekrety roślin: Przyroda uchyla listka tajemnicy, ani też robiące czyte...
Autor: Monika.W
Data dodania: 01.01.2021 13:34
STYCZEŃ
1. Złoty róg, ocena: 5
Szymiczkowa trzymają poziom (że skopiuję konstrukcję gramatyczną z Lutka). Przemiła opowieść o Krakowie z początków XX wieku, gdzie intryga kryminalna jest tylko warunkiem sine qua non. Ta cała reszta, oj tak... Aż mi się zamarzył kapelusz z kokardą lub wronimi skrzydłami.
2. Człowiek, który był Czwartkiem, ocena: 3
Co to właściwie ma być? Jeśli sensacja z kryminałem - nuda, przewidywalność, zestarzało się okrutnie. Jeśli zaś powiastka filozoficzno-chrześci...