Autor: carrie
Dodany 24.04.2009 21:21
Dokończyłam dziś lekturę i po prostu nie mogę wytrzymać, żeby się nie powyżywać... ;]
Najpierw, co mi się podobało: dosyć chwytliwy pomysł na zbrod...
Autor: carrie
Dodany 24.04.2009 02:09
Dot59 napisała w jednej ze swoich czytatek:
"I znowu pomyślałam sobie: czy ja, u licha, żadnej książki nie potrafię przeczytać bez czepiania się? C...
Autor: carrie
Dodany 05.06.2008 16:33
W Chorwacji było świetnie :) Pierwszy tydzień mojego pobytu chłodny i chwilami deszczowy, więc zwiedzaliśmy różne miasta i inne interesujące miejsca. ...
Autor: carrie
Dodany 09.05.2008 16:02
Zirytowana dość mocno "Otchłanią zła", sięgnęłam po coś innego dla uspokojenia nerwów. Padło na "Medicusa" Gordona, którego za podszeptem Biblionetki ...
Autor: carrie
Dodany 08.05.2008 21:58
Przez nagromadzenie słodkich i zanadto romantycznych określeń powieść staje się lekko "szmirowata", jakoś to nie pasuje do zasadniczej treści, którą j...
Autor: carrie
Dodany 21.07.2006 11:38
Właśnie przeczytałam tę książkę. Do końca, żeby mieć zdanie na temat :) I żeby się przekonać, czy rzeczywiście jest tak beznadziejna, jak się od począ...
Autor: carrie
Dodany 28.06.2006 00:16
Żeby poznać przystojnego sąsiada, trzeba mieć najpierw za sąsiadkę starszą panią, która ulega nieszczęśliwemu wypadkowi. Starsza pani powinna nie mieć...
Autor: carrie
Dodany 27.06.2006 23:49
Ledwo co skończyłam czytać "Historyka" Kostovej. Dawno nie czytywałam horrorów, zwłaszcza o wampirach, więc jak tylko go dopadłam w bibliotece, zaraz ...
Autor: carrie
Dodany 29.05.2006 23:30
W poszukiwaniu powieści sensacyjnych o dużej dawce napięcia, trafiłam na Deavera. Ktoś go kiedyś chwalił, więc postanowiłam spróbować, wybierając powi...
Autor: carrie
Dodany 14.05.2006 22:21
... człowiek staje się "starym próchnem". Przynajmniej według Joanny Chmielewskiej, która po swoich kolejnych młodościach, opisanych w autobiografii, ...
Autor: carrie
Dodany 06.05.2006 21:26
Znów mnie tu długo nie było :( Czytałam dużo, bo - nie wiem, czy się chwaliłam - 5 minut od mieszkania mam bibliotekę publiczną z dużym zbiorem beletr...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 22:03
Teraz w czytaniu mam:
- "Ostatnie drzwi przed niebem" Koontza, dawno nic nie czytałam jego autorstwa i się odważyłam, i nie wiem, czy to był dobry ...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 21:38
- "Kobieta Gabriela" R. Schone.
Kupiłam, bo coś musiałam, będąc członkiem klubu ŚK, i sądziłam, że będzie podobne przynajmniej do "Kochanka", jeśli ...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 21:35
- "Niewinny" H. Coben - lepszy niż poprzednia książka ["Bez śladu" chyba?], nie o Bolitarze. Od pierwszej strony byłam przekonana, że i tym razem skoń...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 21:35
- "Przejście" C. Willis. Uczucia mam znów bardzo zmieszane. Z początku książka przypomina powieść detektywistyczną - Joanna i Richard przeprowadzają d...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 21:34
- "Wyznania gorszycielki" I. Krzywickiej.
Nie wiem, czy powinnam się przyznawać, że przed przeczytaniem tej książki nie wiedziałam w ogóle, że istni...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 21:24
- "7 babek, 1 dziadek" M. Pruszkowskiej.
Równie przyjemne, jak "Przyślę panu list i klucz" - lubię takie opowieści. O zwyczajnych ludziach i ich zwy...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 21:23
- "Nostalgia anioła" A. Sebold.
Ciekawe, chociaż smutne. I takie beznadziejne trochę. Czyta się dobrze, przesadnych refleksji nie miałam, jako że ni...
Autor: carrie
Dodany 02.03.2006 21:22
Nie było mnie tu czas jakiś, albowiem pierwszy raz w życiu wysłano mnie w zagraniczną delegację. Bardzo to przeżywałam, również na tle książkowym, bo ...
Autor: carrie
Dodany 15.01.2006 23:29
To nie będzie recenzja, tylko garstka spostrzeżeń po lekturze "Żaby" Musierowicz.
Ogólnie biorąc, powieść przyjemna, chociaż miejscami irytująca - w ...