Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Rozplatanie tęczy: Nauka, złudzenia i apetyt na cuda [5,5] W poszukiwaniu Jake'a i inne opowiadania [4] książka wygrana w konkursie Katedry :) Teoria Portali [1] nie dałem rady tego czegoś dokończyć Listy z Ziemi [Książka i Wiedza] [6] maleństwo, ale treściwe Teraz czytam: Opowieści biblijne
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 14 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 24 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 28 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 42 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 44 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) OUT 6 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 22 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) SAVE 44 9. Alicja (z powieści Lew...
Ja używam zakładek :) Zawsze kiedy wypożyczam książki z biblioteki biorę kilka.Dodatkowym plusem każdej z nich jest to,że są z różnych wydawnictw,toteż można sobie zobaczyć "co nowego" :)
Mniej więcej takie jak po pierwszej. Najpierw myślałm, że będzie lepiej, potem, że gorzej. Później mi się ustabilizowało. Ogółem bez przykrości, ale też bez zachwytów. Przyzwoite czytadło. Ta pani ładnym językiem pisze banały. Wyszczególnię Ci się na maila. ;)
O, i jak Twoje wrażenia po drugiej zawrociowskiej Kowalewskiej?:)
- Sekta zabójców (3) - w mojej bibliotece leżało w sekcji "fantastyka"... Nie wiem, jak się sprawdza jako "literatura dziecięca/młodzieżowa", ale mnie już ta książka nie miała nic ciekawego do zaoferowania. - Zabójca ludzi (3,5) - książek na podstawie gier unikam jak ognia, tą dostałam jako bonus do gry i w końcu zasiadłam, niejako z obowiązku. Jak na standardowe wykonanie tego typu produkcji (dwaj bohaterowie, hordy wrogów, hektolitry krwi) o d...
A.j.k.s
To muszę się przyjrzeć temu jak google docs eksportują treść dokumentu do htmla. Przyznam, że sprawdziłam jedynie czy wyświetla się to rozsądnie w przeglądarce.
Kto chce coś ode mnie? Napiszcie proszę. Jestem przemęczona i zalatana.
Co do linku to ustalimy z Adminem i Kretem gdzie go dać :). A co do treści FAQ to dostałem w takiej właśnie postaci, więc tak wrzuciłem :).
Hmm, ale one są wyrównane do lewej :). Spróbuj odświeżyć F5 albo Ctrl+F5.
Bo strasznie mnie wynudziła, bo nie było w niej ciekawych postaci, bo w porównaniu do innych książek będącymi rozliczeniami z PRL - nie wnosi nic nowego, całkowicie wtórna, bo nie pokazano w niej w ogóle miasta, tworzenia się społeczeństwa, itp. Parę tylko ciekawych wątków było.
Niestety, przez nieuwagę zamieściłam recenzję w dziale Forum. Ot, owoce pisania po nieprzespanej nocy. Ech...
Muszę przyznać, że trochę mi głupio zaczynać przygodę z pisaniem recenzji od tej właśnie książki. Ale milcz, ego! Nowicjusz winien okazać więcej pokory. :-) Poświęciłam dwie noce na przebrnięcie przez tę i już mniej więcej w połowie stwierdziłam, że nadaje się ona w sam raz na pierwszą recenzję, jaką zamieszczę na tym serwisie. Czy będzie ich więcej, zdecyduje moja silna wola, zmagająca się z haniebnym lenistwem. ;-) Rzecz zaczyna się następuj...
Czasami zachodzi potrzeba wskazania komuś linku do regulaminu, bo wyraźnie sobie nie radzi. Podobnie chcielibyśmy robić z FAQ. Jak komuś napiszę, wejdź sobie na chwilę w dodawanie książek czy autorów i zobacz FAQ, to efekty będą więcej niż żałosne. Nie upieram się, że jest to najważniejsza sprawa w serwisie i powinno to być wyeksponowane tak jak polecanki, ale gdzieś powinno wisieć niezależnie od wprowadzania książek i autorów. FAQ zresztą traktu...
Błękitna pustka (5,5) Kamieniarz (5) Byczki w pomidorach (4) Gdzie się podziali wszyscy intelektualiści? (4,5) Nieprzyjaciel (5) Kota Mruczysława poglądy na życie oraz Fragmenty biografii kapelmistrza Jana Kreislera przypadkiem na strzępach makulatury zachowane (3,5) Tego lata, w Zawrociu (4) Góra śpiących węży (4)
Oczywiście, że potwierdzam!
A czemu Piaskowa Góra tak niziutko?
Myślę, że wycentrowanie tytułów wiadomości na liście PW to nie był najlepszy pomysł. Lepiej żeby zostało tak jak było wczoraj - czyli tytuły wyrównane do lewej ;)
Nie jestem do końca przekonany. To może niech FAQ będzie tam, gdzie jest, ale mógłby otwierać się w nowym oknie?
Mój wrzesień: 1. Rubio - 5,0 2. Kot - 5,0 3. Ostatnia noc w Twisted River - 2,5 4. Numery: Czas uciekać - 5,0 5. Piąte dziecko - 4,0 6. Daleko od Niflheimu - 3,0 7. Dziecko - 5,5 8. Aby do mety - 3,0
:-)
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 14 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 24 SAVE 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 28 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 42 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 44 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 8 OUT 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 22 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 42 9. Alicja (z pow...
Pomarańczowe menu na górze zostało właśnie mocno "odchudzone" i raczej tylko naprawdę niezbędne z każdego miejsca elementy będą się tam znajdować :). FAQ katalogowy jest akurat potrzebny tylko przy dodawaniu książek i autorów i tam jest dużo wyraźniej zaznaczony niż gdyby był w tym menu :).
1. Love Only Once (1985) 2. Tender Rebel (1988) 3. Gentle Rogue (1990) 4. The Magic of You (1993) 5. Say You Love Me (1996) 6. The Present (1998) 7. A Loving Scoundrel (2004) 8. Captive of My Desires (2006) 9. No Choice But Seduction (2008) 10. That Perfect Someone (2010) Jestem prawie na sto procent pewien, że w Polsce wydano tylko te książki (z tej serii), które znajdują się w bazie książek BiblioNETki (czyli Rodz...
Zmień adres do wiadomości redakcji na taki bez tricków antyspamerskich. :)
Ja też dostaję informacyjne maile.
Już jako druga osoba piszesz, że dostajesz również informacyjne maile - ja już dostałam z 10 wiadomości i żaden mail w tej sprawie do mnie nie przyszedł.
"Nie będę ukrywał: jestem pensjonariuszem zakładu dla nerwowo chorych, mój pielęgniarz obserwuje mnie, bodaj na chwilę nie spuszcza z oka; w drzwiach bowiem jest judasz, a okno pielęgniarza ma w sobie ów brąz, który mnie, niebieskookiego, nie potrafi przejrzeć." Blaszany bębenek , [Wydawnictwo Morskie Gdańsk, 1991] Jak dla mnie książka genialna, jedna z ulubionych, kilka pierwszych stron tak wciąga, że nie można się oderwać. Jedno mnie t...
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 14 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 22 out 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 28 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 42 save 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 44 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 10 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 22 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 42 9. Alicja (z powieś...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)