Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Przeczytane w sierpniu: 1.Miłość morderców 4+ 2.Ostatni raz 4 3.Bikini 6 wysłuchałam audiobook w samochodzie w wykonaniu Rafała Królikowskiego - rewelacyjnie czyta, uwielbiam ten głos. Zastanawiam się czy gdybym sama czytała Bikini to też miałabym takie wrażenia jak po wysłuchaniu. 4.Krzyżacka zawierucha 4+ 5.Odnaleźć swą drogę 4+ 6.Podarunek 5 7.Talki z resztą 5 8.Niewidoczni Akademicy 4+
1. Tsugumi - 3,5 2. Sekretne życie pszczół - 4,5 3. Rzymskie dolce vita - 2,0 4. Pachnidło - 3,0 5. Ślub - 6,0 6. Jedenaście minut - 2,5 7. Miasto ślepców - 5,5 8. Niebo Montany (w trakcie czytania)
Pora na nieco lżejsze książeczki. Zaczęłam więc Niebo Montany - wciąga! Schemat jak w książce pt. Dom córek, ale absolutnie mi to nie przeszkadza.
Nieznośna lekkość bytu
"Przez cały dzień pewnej jesieni - dzień zadymką omglony, posępny i oniemiały, gdy chmury ciężko i nisko zwisły na niebie, przebywałem samopas konno obszary niezwykle ponurej krainy i wreszcie, w chwili przypływu zmierzchów wieczornych, stanąłem przed melancholijnym Domem Usherów". Warto po lekturze tego opowiadania sięgnąć do "Przedwczesnego pogrzebu", który rozpoczyna apologia tego typu literatury, jaka uprawiał autor: "Istnieją pewne tematy pr...
Dzięki Ci :)))
Wiem, że zabrzmi to bardzo ogólnie, ale czytam literaturę piękną i popularnonaukową. Chciałabym przeczytać o wiele więcej książek, niż mam w schowku. Zajrzałam do Twojego schowka - czy chciałabyś wymienić "Krok w nieznane" J. Lennox? Zaraz wyślę też do Ciebie e-mail.
Wypatrzone przy okazji:) Też nie jestem na bieżąco (jak bardzo to aż strach!).
1. Ender Wiggin (cykl "Ender" - Orson Scott Card) 30 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" Michaił Bułhakow) 32 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Jan Baptysta Grenouille ("Pachnidło" - Patrick Süskind) 2 5. Klaudiusz ("Ja, Klaudiusz", "Klaudiusz i Messalina" - Robert Graves) 38 6. Seatan SaDiablo (Cykl "Czarne kamienie" - Anne Bishop) 46 7. Sancho Pansa ("Don Kichote" Miguel de Cervantes) OUT 28 8. Antygona ("Antygo...
Mam jeszcze jedno miejsce w aucie, poczekamy na Ciebie:)))
Może być Mitologia Celtów za Zakochanego Ducha? Mitologia Słowian jest w trakcie negocjacji i i tak raczej nic za nią nie znajdę.
1. Ender Wiggin (cykl "Ender" - Orson Scott Card) 30 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" Michaił Bułhakow) 32 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 SAVE! 4. Jan Baptysta Grenouille ("Pachnidło" - Patrick Süskind) 2 OUT! 5. Klaudiusz ("Ja, Klaudiusz", "Klaudiusz i Messalina" - Robert Graves) 38 6. Seatan SaDiablo (Cykl "Czarne kamienie" - Anne Bishop) 46 7. Sancho Pansa ("Don Kichote" Miguel de Cervantes) 30 8. Antygona ("A...
Interesuje mnie "Mitologia Słowian" i "Mitologia Celtów", tylko czy znajdziesz coś dla siebie w moim schowku??
Ooo, w kinach od 3. września! :-) Jeśli tylko będę miała czas, to postaram się na to pójść. Jak miło, dziękuję za informację - zwykle nie jestem na bieżąco z tym, co dzieje się w kinie. :-)
Pytam głośno: czy jest ktoś, kto mógłby odebrać mnie z dworca ok. 18.00 (planowo mój pociąg przyjeżdża o 17.49)? I drugie pytanie: czy ktoś ma do pożyczenia coś Orwella - nie mam nic własnego, a moja córka bardzo chciałaby przeczytać?
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 60 save 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" Michaił Bułhakow) 32 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 28 out 4. Jan Baptysta Grenouille ("Pachnidło" - Patrick Süskind) 4 5. Klaudiusz ("Ja, Klaudiusz", "Klaudiusz i Messalina" - Robert Graves) 38 6. Seatan SaDiablo (Cykl "Czarne kamienie" - Anne Bishop) 46 7. Sancho Pansa ("Don Kichote" Miguel de Cervantes) 30 8. Antygo...
Aktualna lista książek na wymianę : Mario Puzo "Czwarty K" Mario Puzo "Rodzina Borgiów" Małgorzata Kalicińska "Miłość nad rozlewiskiem" Helene Tursten "Śmierć nadchodzi nocą" Lisa Jackson "Śmierć na raty" Irena Matuszkiewicz "Śmierć na raty" Lucretia W.Grindle "Nocne porządki" Mary Higgins Clark "Noc jest moją porą" Jackie Collins "Niebezpieczny pocałunek" Anna Mielniczek "Lalunia" Kate White "Gdyby wygląd miał za...
Garść potrzebnych informacji: - doba hotelowa zaczyna się od godziny 14, lecz Fort przyjmie wcześniej uczestników zlotu. Proszę w recepcji przedstawić się swoim nickiem biblionetkowym, aby otrzymać klucz do pokoju, - w piątek obiadokolacja jest przewidziana na godzinę 19, - do zobaczenia! :)
Jeżeli nie sprawi to dodatkowego, "ciężarowego", kłopotu, to z chęcią :-)
Dobra, znikam. Do jutra najmilsi! :-))))))))))))) Jak by ktoś jeszcze coś chciał to proszę na komórkę. Sms-a.
Oo. Czwórkę. Pamiętam jakoś dobrze i miło. :-)
Ja czytałam Porwanie doni Agaty. Szóstkę chyba dałam. :-)
Hehehe...wiedziałem, że W CIEMNO, ale rzucisz się na tę książeczkę:) Nie jest to może jakieś "och" i "ach", ale raczej nie okaże się..."Ech:(". Właśnie zaraz po moim wpisie miałem zaproponować, że gdybyś nie miała skąd pożyczyć to podrzuciłbym ci ją jakoś kiedyś:) Dodam, że jeśli tylko doña Agata jest wolna, a nie masz jej skąd pożyczyć (wiem, że z tym tytułem jest niestety bardzo ciężko) to polecam, polecam:)!
Cześć Wiesz, że już w przyszły piątek ma być pokazywany film Niewinna http://www.niewinna.bestfilm.pl/, na podstawie opowiadania B. Schlinka :)?
Dziękuję Ci, dobra kobieto.
Hurlin, przywieźć Ci Dziennik A.Frank?
:-)
Oczywiście.
Znajdziesz go w tym temacie: Ciekawy tekst Dukaja o czytaniu :-)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)