Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Dziesięciu Murzynków
Dziękuję za strojny konkurs :-) PS. Chyba pora najwyższa odświeżyć sobie Montgomery.
Miłość niejedno ma imię. Ale powiedzmy sobie szczerze: żadne z nich nie brzmi „Greg Heffley”. Luty to najbardziej beznadziejny miesiąc w roku. Wiecie czemu? Z powodu święta zakochanych i szkolnych potańcówek. Greg zrobi wszystko, aby nie podpierać ścian na balu walentynkowym, jednak dziewczyny omijają go szerokim łukiem. Wszystko wskazuje na to, że będzie się czuł jak piąte koło u wozu. A w każdym razie jak trzeci do pary... Przeczytaj ró...
Niestety byłam tylko na wykładzie - na to popołudniowe spotkanie już się nie wyrobiłam. Ale autograf w książce mam ;-) A Ty dotarłeś?
Wszystkim Modelkom i Modelom bardzo serdecznie dziękuję za wytrwałe przymierzanie wymyślnych kreacji i świetną zabawę. A oto i rozwiązanie: 1. Co kazała uszyć swojemu narzeczonemu bohaterka z wybranych materiałów w chwili złośliwości? ("Może pan sobie zrobić szlafrok z tego perłowego jedwabiu i nieskończoną liczbę kamizelek z czarnego atłasu") Dziwne losy Jane Eyre, C. Bronte 2. O jaki krój rękawów chodziło Mateuszowi? (Bufiaste) L.M...
Dla dorosłych: 08/15 na wojnie - 4.5 08/15 walczy do końca - 5.0 Trzydziesty piąty i później - 5.0 Strach - 5.0 Proch i pył - 4.5 Pani Bovary - 4.5 Dla dzieci: Detektyw Pozytywka - 5.0 Nowe kłopoty detektywa Pozytywki - 5.0 Pamiątki detektywa Pozytywki - 5.0 26 Bajek z Afryki - 4.0 Rozmowy ze smokami - 4.5 Findus się wyprowadza - 5.0 Goście na Boże Narodzenie - 5.0 Rozmowy ze świnką Halinką - 5.0 Niewiarygodne przygody Marka Pie...
Dotarłaś na to spotkanie z Coynem w Krakowie?
Sejf - 5 Pisanie: Z Ryszardem Kapuścińskim rozmawia Marek Miller - 5 Lapidarium VI - 5,5 Szachinszach - 5 Kamieniarz - 5 Dziesięciu Murzynków - 4 Deszczowa noc - 4,5 Powtórka z morderstwa - 4,5 Harry Potter i kamień filozoficzny - 5 Babska misja - 5 Dzban ciotki Becky - 3,5 Janka z Latarniowego Wzgórza - 5,5 Kot, który jadał wełnę - 4 Kot, który bawił się w listonosza - 4 Kot, który znał Szekspira - 4
Zdążyłem się już wyspowiadać na spotkaniu w Krakowie ;)
Na ostatnim spotkaniu mnie nie było, ale wydaje mi się, że teraz spotkania odbywają się "U Babuni". Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.
"Pan Przypadek i celebryci" Getner (4.5) "Telefony do przyjaciela" Łacina (5) "Czarownica" Klejzerowicz (4.5) "Córka czarownicy" Klejzerowicz (4.5) "Ameksyka: Wojna wzdłuż granicy" Vulliamy (4) "Szczęśliwy pech" Banach (4.5) "Ukraina" Prochaśko & Żadan (4.5) "Krzyk Czarnobyla" Aleksijewicz (5) "Blogotony" Iwasiów w czytaniu.
Nie pamiętam w tej chwili, ale kopiowałam z paska adresu - zawsze tak robię i jest OK.
Jest to również jedyny weekend, gdy Miciuś nie ma dyżuru, ale mamy wtedy 50-tkę brata, który jeszcze nie zdeklarował się, czy robi imprezę w sobotę, czy w niedzielę; dam znać, kiedy się dowiem.
A w październiku tak: Wałkowanie Ameryki lepsza, czyta się świetnie, dużo ciekawostek... z DKK Pocałunek Kier do zapomnienia Suttree bardzo dobra Wieki światła 3+ Portal zdobiony posągami Świetna! Wspaniała! Przerażająca... Kapelusz cały w czereśniach 4+ choć to kawał rzetelnej roboty... Monumentalna (około 800 stron) saga rodziny Fallaci. Zimowy monarcha przeciętna 2586 kroków dobra Nagi sad Rewelacja! Jeszcze czytam, ale na pewno d...
Jeśli lubisz rzeczy w stylu Bogowie, groby i uczeni: Powieść o archeologii to jak najbardziej.
Cudownie! Tak się cieszę :)! A jakie miejsce wybieracie? Bo ja ostatnio jestem niezorientowana.
A pamiętałaś o http? Bo zauważyłam, że jak jest od www to wyświetla samo url.
Postaram się być.
Czyli mówisz, że do schowka?
Oj, jeśli chodzi o tę Martę Kisiel, to muszę Cię lojalnie uprzedzić - spodziewaj się, że niedługo będziesz się musiał tłumaczyć przed Misiakiem z tej oceny ;-)
Super! Już się cieszę na spotkanie :)
1. Kuchnia na ciężkie czasy (Szczygielski Marcin) (4,0) 2. Zaślubiny nieba i piekła (Blake William) (5,0) 3. Słowa i światy: Rozmowy Janiny Koźbiel (antologia; Koźbiel Janina (Rogalska-Koźbiel Janina), Myśliwski Wiesław, Adamiak Elżbieta i inni) (5,0) 4. Żyletka: Reportaże i wywiady "Dużego Formatu" (Surmiak-Domańska Katarzyna) (5,0) 5. Kobieta vs religie (Bocheńska Joanna, Mielnikiewicz Olga, Trzebiatowska Marta, Warat Marta, Zdzieborska Mar...
Wstępnie tak.
„Czasami pewnie się dziwisz, kiedy uświadomisz sobie, że nie wszyscy są tacy sami jak ty… Z wrażenia może ci nawet opaść szczęka”. Książka w bardzo trafny i dowcipny sposób omawia podobieństwa i różnice między ludźmi. Czy naprawdę jesteśmy tacy różni? Czy istotnie jest tak, że podobne dzieci bawią się najlepiej? Książka zachęca do przemyśleń i dyskusji nad pojęciami tolerancja, współczucie, współistnienie. A przede wszystkim pokazuje, jak na...
Ciężar tradycji ma równoważyć monstrualny ciężar walącej nam się na głowę kultury masowej. Tymczasem oba ciągną nas w dół.
Książeczka może być, choć trochę wyidealizowana. Możliwe jednak, że jej w pełni nie ogarniam, bo nie mam takiego "prawdziwego przyjaciela" - paru dobrych kumpli i to wszystko. Ale facetom wystarcza dobre towarzystwo, nie musimy się zwierzać ;-P
Książka dziś na mnie czekała, gdy dotarłam do domu z wygnania.
Ja mogę być 10.
Książka dzisiaj pojechała do meffci. Oczywiście wszystkich dopisuję: 1. meffcia7 2. Lilo 3. melania35 4. MarcinKa 5. Buchling 6. Kilva 7. ceisha 8. espinka 9. nika
Genealogiczna roślinka Michała Rusinka. "Postanowiłem na kilka tygodni zdziecinnieć i napisać wierszyki oparte dość swobodnie na życiorysach członków mojej rodziny [...]. A właściwie naszej, bo i przecież rodziny mojej siostry, która tę książkę ilustrowała. Wydaje mi się, że mamy przodków dość zwyczajnych. Ale i jestem przekonany, że nawet na bardzo zwyczajną rodzinę można spojrzeć z niezwyczajnej perspektywy: w każdym z nas tkwi jakieś dziw...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)