Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Oczywiście, że potwierdzam!
Świetnie to wygląda! To cóż, czekamy na pełny numer!:)
A czemu Piaskowa Góra tak niziutko?
Przyłączam się, Kingo, do życzeń i toastów. Wielu dobrych, biblionetkowych dni, mnóstwa ciekawych książek i ogólnie - powodzenia! Pozdrawiam cieplutko. :)
Myślę, że wycentrowanie tytułów wiadomości na liście PW to nie był najlepszy pomysł. Lepiej żeby zostało tak jak było wczoraj - czyli tytuły wyrównane do lewej ;)
Dziękuję. :)
Nie jestem do końca przekonany. To może niech FAQ będzie tam, gdzie jest, ale mógłby otwierać się w nowym oknie?
Mój wrzesień: 1. Rubio - 5,0 2. Kot - 5,0 3. Ostatnia noc w Twisted River - 2,5 4. Numery: Czas uciekać - 5,0 5. Piąte dziecko - 4,0 6. Daleko od Niflheimu - 3,0 7. Dziecko - 5,5 8. Aby do mety - 3,0
Przyszłam wypić toast urodzinowy i spróbować kawałek tortu. Jak ten czas leci... Na następne lata samych dobrych BiblioNEtkowych dni Ci życzę :-)))
No cóż. Dzisiaj mija 6 lat od czasu jak zarejestrowałam się w Biblionetce. Przeleciało "jak z bicza trzasnął". :) A zaczęło się od artykułu przeczytanego w "Angorze"... Ale dzięki temu mogłam poznać tyle fajnych osób i znaleźć tyle książek, o których albo bym się nie dowiedziała albo bym nie pomyślała, że mogą mnie zainteresować. :)
:-)
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 14 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 24 SAVE 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 28 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 42 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 44 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 8 OUT 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 22 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 42 9. Alicja (z pow...
Pomarańczowe menu na górze zostało właśnie mocno "odchudzone" i raczej tylko naprawdę niezbędne z każdego miejsca elementy będą się tam znajdować :). FAQ katalogowy jest akurat potrzebny tylko przy dodawaniu książek i autorów i tam jest dużo wyraźniej zaznaczony niż gdyby był w tym menu :).
Miesiąc niezbyt obfity, jeżeli chodzi o ilość przeczytanych książek... ale nie jest najgorzej ;) Tematyka tych książek - różna, książki przeważnie polskich autorów, a ściślej mówiąć - autorek. Nadal jestem pod wrażeniem i urokiem ostatnio przeczytanej przeze mnie pozycji Whartona. W tym miesiącu udało mi się także powrócić wspomnieniami do Zielonego Wzgórza... :) Ogólnie rzecz biorąc uważam wrzesień za całkiem przyzwoity pod względem literacko -...
Wszystkiego najlepszego. :-)
Weyssenhoff w książce "Soból i Panna" przedstawia nam bardzo "smutny" rodzaj miłości. Jeżeli w ogóle można w takich kategoriach wypowiadać się o miłości, wszak to najwznieślejsze i najpięknięjsze uczucie, którym człowiek może obdarować drugiego człowieka ( i nie tylko człowieka...:) ). Podejście Michała Rajeckiego do Warszulki uświadomiło mi po raz kolejny, ile człowiek potrafi ukryć przed innymi i samym sobą, byle tylko stłamśić gdzieś w śro...
1. Love Only Once (1985) 2. Tender Rebel (1988) 3. Gentle Rogue (1990) 4. The Magic of You (1993) 5. Say You Love Me (1996) 6. The Present (1998) 7. A Loving Scoundrel (2004) 8. Captive of My Desires (2006) 9. No Choice But Seduction (2008) 10. That Perfect Someone (2010) Jestem prawie na sto procent pewien, że w Polsce wydano tylko te książki (z tej serii), które znajdują się w bazie książek BiblioNETki (czyli Rodz...
Zmień adres do wiadomości redakcji na taki bez tricków antyspamerskich. :)
Racja, rzeczywiście książka nasycona jest dość dużą ilością nieprzyjemnych i wnikliwych opisów agonii zwierząt. Jednak przy tego rodzaju książce, która w większości poświęcona jest urokom życia łowieckiego, jest to jakby naturalnym stanem rzeczy. Autor starał oddać się jak najrealniej całą otoczkę tych myśliwskich eskapad i na pewno udało mu się to. Niestety polowania na zwierzęta były, są i będą nieodłącznym zajęciem człowieka. Zmienia się tylk...
100 stron, 48 recenzji ;) Co mi przypomina genialny dowcip Dilberta, o tym że jakość tekstu mierzy się w małpach na jednostkę czasu. http://www.gamingwithchildren.com/wp-content/uploads/2008/12/dilbert-1989-dilbert19890515.jpg Mam nadzieję graniczącą z pewnością, że Literadar będzie lepszy niż nie jeden zwierzyniec. ;))
Rzeczywiście, napis: ,,48 stron recenzji, 100 stron magazynu gratis'' każe się zastanowić, czy to 100 czy 148 stron.
Ale super :D Nie myślałam, że już na pierwszy odcinek złapiecie wywiad u znanego pisarza. Do tego szata graficzna wygląda naprawdę profesjonalnie. Zdradzisz, ile stron ma pisemko?
Wygląda bardzo zachęcająco :)
Kochani! Poniżej kilka przykładowych stron Literadaru. Mam nadzieję, że zachęcą Was do lektury całego pisma, które będzie dostępne już za 2 dni! Będzie do ściągnięcia i przeczytania on line. Po raz pierwszy pokazujemy te fragmenty publicznie. Przed Wami widziało je zaledwie kilka osób. Galeria . A teraz konkrety, czyli spis treści. Newsy Raczej nie napiszę fantasy - wywiad z Rafałem Kosikiem (Cyfrowa) Rewolucja u bram – raport (a...
Ja też dostaję informacyjne maile.
A ja nie przebrnęłam przez Wspomnienia... :( Mało motywujące, hę?
Już jako druga osoba piszesz, że dostajesz również informacyjne maile - ja już dostałam z 10 wiadomości i żaden mail w tej sprawie do mnie nie przyszedł.
Tak, jestem osobą, która z niektórych autorów po prostu "wyrasta", jak ze znoszonych ubrań, dlatego rzadko mam odwagę wracać do tego, co mnie poruszyło dawno, bo boję się, że straci odrobinę swojej magii. A z drugiej strony są rzeczy, które mogą na mnie nie zrobić wrażenia bo nie posiadam odpowiedniego bagażu doświadczeń. Tak było np. z Hłaską, o czym pisałam tutaj: http://wyssotzky.wordpress.com/2010/08/17/ponownie-nie-dla-dam/ I chocia...
"Nie będę ukrywał: jestem pensjonariuszem zakładu dla nerwowo chorych, mój pielęgniarz obserwuje mnie, bodaj na chwilę nie spuszcza z oka; w drzwiach bowiem jest judasz, a okno pielęgniarza ma w sobie ów brąz, który mnie, niebieskookiego, nie potrafi przejrzeć." Blaszany bębenek , [Wydawnictwo Morskie Gdańsk, 1991] Jak dla mnie książka genialna, jedna z ulubionych, kilka pierwszych stron tak wciąga, że nie można się oderwać. Jedno mnie t...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)