Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Skoro jest nas tyle, to następnym razem chyba utworzymy własną podgrupę ;)
Bardzo wielkie dzięki! Będzie, jak rzekłaś, czuję to :-)) A Kłębowiska nie mam i byłabym Ci bardzo wdzięczna, jeśli to nie będzie dla Ciebie kłopotliwe :-*
Wszystkiego dobrego :-) Żeby tegoroczny urodzinowy torcik smakował niebiańsko, i z każdym rokiem coraz bardziej :-) P.S. Zdobyłaś gdzieś "Kłębowisko żmij"? Bo jeśli nie, to mogę wypożyczyć z biblioteki (w mojej jakimś cudem jest!) i Ci wysłać :) I nie będziesz się musiała wcale spieszyć z odsyłką :)
:-)
Aaaaa, dzięki!! Gapa ze mnie :-(
Zobacz w poczekalni na drugiej stronie.
Może jeszcze "ukryta" w poczekalni.
Ciebie też? Ja na początku miałem wrażenie, że siedzę sam jeden pośród szybko utworzonych podgrup i tylko przeszkadzam w przechodzeniu. To się w taki razie dołączam do drzewka, z Epikurem jako korzeniem czy też prarodzicem. A następnym razem będę bardziej intensywnie proponował działania integracyjne: szaliczkowo-kółkowe. ;-)
Poszukuję dobrego komiksu dla brata. Brat jest grafikiem, lubi czytać fantastykę. Z komiksów bardzo mu się podoba antologia o Powstaniu Warszawskim. Czegoś podobnego szukam. To ma być prezent, więc chodzi mi raczej o jakiejś antologie, większe zbiory, a nie pojedyncze zeszyty. Chciałam znaleźć "Niebieskie pigułki" i "Historię choroby", ale to pierwsze jest koszmarnie drogie (choć pewnie też zakupię), a drugiego nie mogę dostać. Janusza & G...
A gdzie ta recenzja nowej Axelsson, bo nie mogę znaleźć?
Niewielu jest autorów, po których każdą kolejną książkę jestem gotowa sięgać w ciemno, z praktycznie stuprocentową pewnością, że nie będzie gorsza od poprzedniej… a może i lepsza? Axelsson jest w czołówce tej listy, i chociaż po lekturze jej powieści za każdym razem doznaję solidnego wstrząsu emocjonalnego, z którego zbieram się przez kilka dni, na następną czekam z niecierpliwością rosnącą w miarę upływu czasu. Tym razem oczekiwanie trwało blisk...
Mój sierpień też całkiem udany: Zośka i Parasol (powt.) Kaprysy starszego pana (4) Piekło Gutenberga (4) Astronauci [e-book] (powt.; zmiana oceny z 5 na 4) Opowieści niesamowite [Muza] [e-book] (3,5) Nie budźcie zmęczonego weterynarza (5) Bractwo Róży (4,5) Bractwo Kamienia (5) Bractwo Nocy i Mgły (3,5) Gra o Ferrin (3) Lód i woda, woda i lód (6)[jest recenzja, wprawdzie już "używana", ale jest] Rowerem i pieszo przez Czarny Ląd: List...
Przeczytane w sierpniu: 1. "Wichrowe Wzgórza" Emily Bronte 2. "I wciąż ją kocham" Nicholas Sparks 3. "Żegnaj Afryko: Dalsze losy Białej Masajki" Corinne Hoffmann 4. "Bracia Lwie Serce" Astrid Lindgren 5. "Morderstwo w Mezopotamii" Agatha Christie 6. "Zwodniczy punkt" Dan Brown 7. "A nie mówiłam!" Katarzyna Grochola 8. "Moja afrykańska miłość: Biała Masajka wraca do Barsaloi" 9. "Stado" William Wharton 10. "Przegryźć dżdżownicę" Kata...
Musze powiedziec, ze obejrzalam Mie w In Treatment (to taki serial psychologiczny, naprawde niezwykly i ciekawy, kazdy odcinek to jedna sesja psychoterapeutyczna) i jej postac byla zdecydowanie najciekawsza. Wiec moze i jest w tym jakis potencjal. Generalnie przyznac nalezy ze scenariusz Alicji tez nie nalezal do najlepszych, schemat schematem poganial a biedna Alicja/Mia wiele do zagrania nie miala. A ktory serial ogladalas? Bo mnie sie Ruth ...
Dzięki, cium-cium :-**
Biblionetkowo - urodzinowe ciumaski!
Przeczytane w sierpniu: Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 (5,5) Pan Lodowego Ogrodu: Tom 2 (5,5) Pan Lodowego Ogrodu: Tom 3 (5,5 - ja chcę jeszcze!!!!) Po kompromitacji (cieniutkie 2) Niech wieje dobry wiatr (5) Bajerom wbrew (kiepściutkie 2) Czarna kawa (4) Epidemia zamkniętych serc (za dużo zbiegów okoliczności 3,5) Zabójca czarownic [Runa] (potwornie pesymistyczne 3) Gosposia prawie do wszystkiego (a co tam, dam 5, bo miło się czytało) M...
Znowu przypadkiem poczyniłam kolejny krok w ramach "akcji klasyka" - naszło mnie na "Buddenbrooków", i to nie dlatego, że w kinach ukazała się ekranizacja (bo o jej istnieniu dowiedziałam się dwa dni przed końcem czytania), tylko po prostu tak jakoś, z potrzeby serca. Póki jeszcze nie podsumowałam wrażeń czytelniczych z sierpnia, myślę nad podwyższeniem oceny. Rewelacyjna powieść! Doskonałe portrety psychologiczne paru postaci, świetne dialogi, w...
Dzięki! I jedno i drugie na pewno się spełni :-))
No, to się wydało..., knułam już w zeszłym tygodniu, ale nie zdążyłam. Teraz jednak doknuję do końca. :-)) PS. "Tango" jest jak marzenie. Dziękuję za "polecankę", sama bym nie zwróciła uwagi. :-D Buziaczki.
Ale fajnie! :-) Dzięki Natii.
Ja to chyba w złą godzinę napisałam o tym 31 sierpniu. Dzisiaj byłam na konferencji w moim rodzimym gimnazjum i okazało się, że nasze krakowskie kuratorium jako datę zakończenia zajęć w bieżącym roku szkolnym podało...31 sierpnia 2010 roku właśnie...Chyba miałam jasnowidzenie...
Wiem, że to niemal grzech, ale czasem zdarza się po prostu nie skończyć książki... i to nie tylko z powodu jej tragicznego poziomu! :) Ja takich książek mam kilka. "Kod da Vinci" Browna - tragedia, po prostu. Język pana Browna mnie poraził i nie byłam w stanie przeczytać więcej niż 100 stron. "Slam" Nicka Hornby'ego - Tę akurat czytałam po angielsku. Po polsku to chyba "Wpadka". Nie skończyłam jej bo zaczęła mnie irytować jej forma, czyli ...
O torcik urodzinowy... Jeszcze wielu kolejnych świeczek na torcie, a jeszcze więcej wspaniałych lektur;-)
Mam nadzieję, że Aguti ucałowała Cię ode mnie i Jacusia. Gratuluję córeńki i kolegi małżonka. :-)
Oj, że za mało czasu, to prawda! Nawet osoba już całkiem rozkręcona, jak ja na przykład, po każdym spotkaniu ubolewa, że nie zdążyła normalnie porozmawiać nie dość, że nie ze wszystkimi, to chyba nawet z połową obecnych... Ale na szczęście forum pozostaje, a na forum jeszcze fajniej się rozmawia, gdy się kojarzy wypowiedź z człowiekiem już poznanym, nawet jeśli ta znajomość ograniczyła się do przywitania i pożegnania :). No to gadajmy, szybciej c...
Na Ślepego Io, wiedziałam! Czuło serce moje, że coś knujesz! Niesamowita jesteś! :-D Buziaczki. P.S. I jak "tango"? :-)))
Off topic: Muszę Ci pogratulować Aguti. To świetny człowiek! :)
Ja nie oglądałam ŻADNEJ adaptacji Jane Eyre!:) A to dlatego, że za bardzo lubię tę książkę :) Ostatnio zabrałam się za serial, który podobno jest ok ale zaniemogłam ... aktorka grająca tam Jane po prostu mnie odpycha:) Tego filmu pewnie też nie obejrzę, bo zupełnie nie podoba mi się obsada! W 100% zgadzam się że Mia w "Alicji..." była kiepska i nie wyobrażam sobie jej jako charyzmatycznej i "zywej" Jane! Mr Rochester też mnie nie zachwyca. Szkoda...
Przypadkiem udało mi się wpasować w prewersalkę z ostatnią książką. :) Każdy umiera w samotności - 5 Zauroczenie - 3 Dama w złotym brokacie - 3 Trzynasta opowieść - 4,5 Syn królowej Tamar: Kronika gruzińska z XIII w. - 3,5 Czarna szabla - 5 Bohun - 4 Tajemnica królestwa - 3,5 Poszerzenie pola walki - 3 Bliznobrody - 4 Czas miłości - 4 Atlas zbuntowany - 6 Bóg urojony - 6 Bez krwi - 4,5 Piekło pocztowe - 5 Kobieta bez winy i wsty...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)