Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Jankes na dworze Króla Artura tak wysoko? Ja dałam jeszcze niżej.
- Krucha jak lód (Picoult Jodi) 4,0 - Wrześniowe światło (Bienek Horst) 5,0 - Służąca Hemingwaya (Robuck Erika) 3,5 - Skalne lato (Żuławski Wawrzyniec) 4,5 - Wędrówki alpejskie (Żuławski Wawrzyniec) 5,0 - Sygnały ze skalnych ścian (Żuławski Wawrzyniec) 4,0 - Jedenaście tysięcy pałek, czyli miłostki pewnego hospodara (Apollinaire Guillaume)1,0 - Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa (Murakami Haruki) 4,...
"Klub mało używanych dziewic" Szwaja (4.5) "Dziewice, do boju!" Szwaja (4.5) "Zatoka trujących jabłuszek" Szwaja (4) "Tajemnica szkoły dla panien" Szwechłowicz (4.5) "Kłamca" tom 1 Ćwiek (3) "Kłamca. Bóg marnotrawny" tom 2 (4) "Kłamca. Ochłap sztandaru" tom 3 Ćwiek (4) "Kłamca. Kill 'em all" tom 4 Ćwiek (3.5) "Nowy Jork. Neurotyczna stolica świata" Lueken (4.5) "Warszawa literacka lat międzywojennych" Dąbrowska (4.5) "Człowiek ze złotym...
Jestem zadowolona ze swoich lektur majowych; w większości były to bardzo udane spotkania. Eryk (5,0) Ruchome obrazki (4,5) Rycerz Siedmiu Królestw (4,0) Tak sobie myślę...: Dziennik czasu choroby (4,0) Miedzianka: Historia znikania (3,5) z własnej półki: Lód i woda, woda i lód (5,0) Człowiek, który był Czwartkiem (3,5) Macierz (4,5) powtórka z własnej półki: Tajemniczy przeciwnik (4,5) Zwyczajne życie (6,0)
Całkiem dobry maj. Choć nie obyło się bez wpadek - Pani Cherezińska miała temat, który zniszczyła zupełnie nieumiejętnością pisania książek (przynajmniej w tym przypadku), a Muller - zniechęciła mnie okropnością i beznadziejnością (choć na ogół nie uciekam od takich tematów). Za to przykurzątka polskie okazały się niezawodne. Ogólnie - średnia 4,33. Całkiem ładna. Zwłaszcza, że coraz trudniej dać mi 5 i więcej. 1. Tajemnica szkoły dla panien,...
Można dostać różne części serii "Tajemnice starożytnych cywilizacji" http://www.amercom.com.pl/20-tajemnice-starozytnych-cywilizacji
A ja jakiś czas temu już przeglądałam listę tytułów, jakie mają być dostępne, i nie widziałam nic ciekawego.
Taki trochę byle jaki miesiąc. Mam wrażenie, że u mnie często tak bywa w maju. Stan zdumienia - 3.5 Fioletowy hibiskus - 4.5 - książka kojarzyła mi się z Książka wszystkich rzeczy tylko w wersji dla dorosłych. Fanatyzm religijny łączący się z przemocą wobec najbliższych. Do tego ciekawy afrykański klimat. Kim być?: Sheila zaczyna od nowa - 1.5 - absolutnie najgorsza z książek z jakimi miałam ostatnio do czynienia. Skusiła mnie rekomendacja A...
Właśnie zajrzałam na Twojego bloga, ciekawie. Będę Cię odwiedzać.
Aby przeczytać książkę, można ją nabyć w księgarni lub np. wypożyczyć z biblioteki. BiblioNETka nie udostępnia tekstów książek.
Ciocia Jadzia: Szkoła - 5.0 Skromna róża - 4.0 Co tam u Ciumków? - 5.5 Zbój: Opowiadania o koniach i konikach - 4.0 List z tamtego świata - 5.0 Kacper - 5.0 Adam i Ewa - 3.0 Małego Wilczka księga wilkoczynów - 4.5 Małego Wilczka szkoła strachów - 4.5 Jankes na dworze Króla Artura - 2.0 Czaruś, mały uciekinier - 4.0 Most do Terabithii - 6.0 (powtórka)
Witam Czy moze mi ktos powiedziec jak moge przeczytac ksiazke..... gdy znajde wyszukiwany tytul jest krotki opis a na dole pisze " czytaj calosc" i jak to nadusze to sie nic nie dzieje :( prosze o pomoc
Peanatema [5] Eryk [powtórka-audiobook] Księga smoków [3] Rekonfiguracja [4,5] Schizofrenia [4] Spotkanie z Ramą [4,5] Czarnoksiężnik z Archipelagu [3] Rama II [3,5] W stronę Swanna [1,5]
Dzieci i ryby głosu nie mają (5,0) Świat PRL w komiksie, widziany oczami kilkuletniej mieszkanki Stalowej Woli. Muszę przyznać że z dużą dozą realizmu. Dumanowski (4,5) Pomysł, anegdoty i talent autora - dużo, ale nie wystarczy aby zachwycić. Najmocniejsze punkty to dekonstrukcja polskich mitów czasów zaborów i humor. Tym razem język i nastrój przesunęły się na drugi plan. Wybawienie (4,0) Wypad za miasto na krótki spływ kanadyjkami niespodz...
Kasiu, to może następnym razem.
Przypuszczam, że osoba, która zwróciła Ci uwagę sama nie wiedziała dlaczego masz tych zdjęć nie robić. Nie spotkałam się z taką sytuacją, ale też raczej nie robiłam zdjęć książkom, za to słyszałam o innym przypadku. Chłopak oglądał sprzęt elektroniczny w jednym z sieciowych sklepów, i porównywał ceny w internecie. Ktoś z obsługi to zauważył i zabronił mu tego, nie wiem na jakiej podstawie, bo przecież wiadomo, że kupując sprzęt typu aparat foto...
odpowiedziałam na pw
Od dzisiaj do niedzieli włącznie można polować na jedną z dwóch ksiażek :) http://ksiazkowo.wordpress.com/2014/05/30/wygraj-ksiazke/
Urocze : ) Dowód na to, że reklama może być sugestywna w delikatnej formie.
A ja chciałam Ci przynieść "Niebezpieczne związki"...
Spokojnie, stwierdziłam, że jak już tam się pojawię to przynajmniej zjem dobre naleśniki, które tam serwują.
Oj tak :)) Polecam :)
Kochani, do zobaczenia w Krakowie za 2 dni :) nareszcie mogę pochwalić się, że mam do oddania kilka pożyczonych książek. Chociaż pokaźny stosik jeszcze czeka na swoją kolejkę, więc nie przynoście proszę nic dla mnie.
O, to nieźle się obłowiłaś, super ;-)
Można podejrzeć na stronie sklepu, ale to tylko kilka tytułów, kupić można o wiele więcej, ale pewnie różnie w różnych punktach. To właśnie ze strony dowiedziałam się, że będzie m.in. album Fridy Kahlo, więc pobiegłam ;) A jak mi oczy wyszły z orbit, kiedy zobaczyłam też Whistlera i Rossettiego, to nawet nie ma co wspominać :) Kupiłam też Muncha. Widziałam Rafaela, miał być również Malczewski, wg strony www. Podejrzewam, że warto poszperać po ró...
Zapraszam!
Oficjalnie: książka od dzisiaj jest u mnie ;)
Są też płyty z słuchowiskami Polskiego Radia na podstawie książek Chmielewskiej (między innymi Klin, Krowa Niebiańska, Wielki Diament, Depozyt) oraz książki podróżnicze Pawlikowskiej i Wojciechowskiej.
Gutowska-Adamczyk i jej "Cukiernia pod Amorem" jest warta polecenia. Nie wiem czy lubisz reportaże, ale polscy reporterzy piszą bardzo dobre książki. Polecam Tochmana, Ostałowską, Smoleńskiego, Kuźniak.
Mogę prosić o dopisanie do listy.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)